طراح اصلی Dead Cells پایان پشتیبانی از Motion Twin را اعلام کرد


سلول های مرده از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۸، پشتیبانی مداوم پس از راه‌اندازی، به‌روزرسانی‌های متعدد و پنج توسعه (چهار مورد از آنها پولی است) دریافت کرده است. با این حال، در بسط پنجم، بازگشت به Castlevania – که سال گذشته منتشر شد – آخرین بازی خواهد بود و استودیوی Motion Twin که در سال 2019 برای ادامه پشتیبانی از بازی تأسیس شد – اعلام کرده است که Evil Empire به پشتیبانی خود پایان خواهد داد. سلول های مرده در آپدیت بعدی 35،

سباستین بنارد، یکی از بنیانگذاران Motion Twin در بیانیه خود گفت که Evil Empire در آینده “ماجراجویی های جدیدی” را دنبال خواهد کرد. سلول های مرده طراح اصلی که در سال 2020 در شرایط سخت استودیو را ترک کرد، پیشنهاد کرد که اعلام پایان پشتیبانی معنای بیشتری دارد. سلول های مرده بیشتر از چیزی که به نظر می رسد.

هنگامی که از PCGamesN در مورد پایان پشتیبانی از Motion Twin پرسیده شد، سلول های مرده در سرور رسمی Discord بازی، Benard این تصمیم را “بدترین حرکت ممکن در حفره در دیوار” و “کامل bullsh*t بازاریابی” نامید.

او نوشت: «از آنجایی که از من می‌پرسید، فقط می‌گویم که Motion Twin بدترین حرکتی را که می‌توان تصور کرد در برابر Dead Cells و Evil Empire انجام داد. “اکنون که از نزدیک وضعیت واقعی پشت صحنه را دیدم، صادقانه می‌توانم بگویم خوشحالم که دیگر مجبور نیستم در این فعالیت شرکت کنم. اظهارات رسمی یک مزخرف کامل بازاریابی است، و نحوه این وضعیت اتفاق افتاده در سطح دیگری است. هرگز تصور نمی‌کردم که استودیوی سابق co-op چنین افرادی حریص داشته باشد. برای Evil Empire آرزوی موفقیت در آینده دارم و امیدوارم افرادی که در آنجا کار می‌کنند از این کاهش ناگهانی اقتصادی جان سالم به در ببرند.

در ژوئن سال گذشته اعلام شد، سلول های مرده بیش از 10 میلیون دستگاه در سراسر جهان در تمام پلتفرم ها فروخته شد. در اواخر همان ماه، همچنین اعلام شد که یک سری انیمه 10 قسمتی بر اساس این بازی در سال 2024 منتشر خواهد شد.

Motion Twin در حال حاضر در دست توسعه است وزش بادیک بازی اکشن سه بعدی سرکش است که قرار است در اواخر سال جاری برای رایانه شخصی وارد دسترسی اولیه شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید