نقشه جهانی Final Fantasy 7: Rebirth به بازیکنان این امکان را می دهد که «ماجراجویی های متنوعی داشته باشند و در سفر خود سفر کنند».


معکوس فاینال فانتزی 7 به نظر می رسد که این بازی حتی از نسخه قبلی خود گسترده تر خواهد بود. گفته می شود که داستان اصلی به تنهایی حدود 40 ساعت طول می کشد، اما اسکوئر انیکس می گوید اگر محتوای جانبی گنجانده شود ممکن است تا 100 ساعت یا بیشتر طول بکشد. بسیاری از این موارد بدیهی است که به لطف تنظیمات جهان باز گسترده و بدون درز آن است و اخیراً با گیم اینفورمر صحبت می‌کند، توسعه‌دهنده اکشن RPG جزئیات بیشتری در مورد آنچه به ارمغان می‌آورد ارائه کرده است.

به گفته مدیر کل تتسویا نومورا فانتزی نهایی 7 اسکوئر انیکس یک نقشه جهانی که قبلا منتشر نشده بود را احیا کرد. فاینال فانتزی بازی های دهه 2000 فانتزی نهایی 9، تمرکز تیم توسعه بود.

او گفت: «از زمانی که نقشه جهان ناپدید شد، من واقعاً احساس عجیبی داشتم. “من همیشه فکر می کردم عجیب است که نقشه جهانی وجود ندارد. فکر می کردم RPG بدون نقشه جهان کار نمی کند. فانتزی نهایی 7، برای تجربه کامل این جهان، به نقشه جهان نیاز دارید. من نمی توانم بدون آن زندگی کنم! ”

تهیه کننده یوشینوری کیتاسه این را می گوید. فانتزی نهایی 10، زمانی که ما وارد این دنیای سه بعدی بلادرنگ شدیم، این زمانی است که توسعه نقشه جهان تا حدودی متوقف یا متوقف شد.

“و ده، سبکی بود که در آن بازیکنان نقطه یا منطقه ای را که می خواستند بروند انتخاب می کردند و از آنجا سفر می کردند. با حضور در حالت سه بعدی بلادرنگ، احساس کردیم که دیگر امکان ایجاد این نقشه کامل جهان وجود ندارد.فراتر ده، در واقع هیچ نقشه جهانی واضحی وجود ندارد. فاینال فانتزی، و این استاندارد بود. فکر میکردم همینطور باشه ولی بازسازی و پس از آن چه؟ [Final Fantasy 7 Remake and Rebirth director Naoki Hamaguchi] ما بر بازگشت به ریشه های خود و بازگرداندن لذت کاوش در این نقشه وسیع جهان تمرکز کردیم. احساس قوی بود. ”

خود آقای هاماگوچی، که در بالا ذکر شد، به شرح زیر ادامه داد. معکوس فاینال فانتزی 7 World Map بیان می کند که بازیکنان می توانند “ماجراجویی های متنوعی داشته باشند و بسته به علاقه خود سفرهای منحصر به فردی داشته باشند.”

“برخی از طراحی های بازی که ما انجام دادیم. تولید مثل او گفت: “داستان اصلی این است که ما یوفی و ​​آندر جونون را نجات می دهیم و از آنجا به جونون می رسیم و سپس به کوستا دل سول می رسیم.” “اما وقتی در مورد افراد ضد شینرا که در آندر جونون زندگی می کنند، می شنوید، برای مثال، ممکن است اینگونه بگویید، “در مورد این منطقه لانه کلاغ که من در مورد آن می شنوم چه خبر؟” شاید من بخواهم به آنجا بروم و کاوش کنم و یک ماجراجویی جانبی برای خود دارد تا مردم را نجات دهد. ما می خواهیم بازیکنان این ماجراجویی های مختلف را داشته باشند و بتوانند بسته به علایق خود سفرهای خود را انجام دهند. ”

قبلاً هاماگوچی گفته بود که Square Enix از موارد زیر الهام گرفته است: ویچر 3 برای معکوس مطالب جانبی تمرکز زیادی روی داستان سرایی شخصیت محور از طریق محتوای اختیاری وجود دارد.

به تازگی، معکوس فاینال فانتزی 7 سازندگان همچنین در مورد گسترش نقش Sephiroth در بازی صحبت کردند و اینکه چگونه صحنه های کلیدی بازی اصلی حتی طرفداران قدیمی را شگفت زده خواهد کرد.

معکوس فاینال فانتزی 7 قرار است در 29 فوریه برای PS5 منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید