Final Fantasy 7 Rebirth سفر سریع را غیرفعال می کند و کاوش را در طول نکات کلیدی داستان محدود می کند


بحث های زیادی در مورد آن صورت گرفته است معکوس فاینال فانتزی 7دنباله ای از Square Enix. بازسازی فاینال فانتزی 7و اینکه چگونه دنیای وسیع تری را برای کاوش ارائه می دهد. یک بازآفرینی یکپارچه 1:1 از نقشه جهانی بازی اصلی، نوید 100 ساعت محتوا، مینی بازی های مختلف و محتوای جانبی (از جمله Grasslands) که اخیراً منتشر شده است.

با این حال، مانند بازی اول، سفر سریع در لحظات کلیدی داستان غیرفعال می شود و کاوش را محدود می کند. کارگردان نائوکی هاماگوچی با Automaton (ترجمه شده توسط Deep-L) در مورد اینکه چگونه تیم با توجه به تفاوت در اندازه نقشه و اکتشاف، تجربه ای همه جانبه را حفظ می کند صحبت کرد.

البته این بازی ادامه دهنده تجربه بازی دراماتیک بازی قبلی است. مانند سایر بازی‌ها، ما به طور موقت سفر سریع را در نقشه جهان غیرفعال کرده‌ایم که داستان به طور ناگهانی تغییر می‌کند. حداقل زمانی که داستان پیشرفت کرد، ممکن است با پیشرفت داستان، گیم پلی موقتاً مختل شود، مثلاً اگر داستان تا حد خاصی پیشرفت نکند، Cloud و بقیه از نظر ذهنی ناپایدار می شوند. ”

پس از پایان رویدادهای فوق، سفر سریع و کاوش رایگان دوباره در دسترس خواهد بود. هاماگوچی گفت: «به نظر می‌رسد زمان کاوش و زمان‌بندی برای پیشبرد داستان متناوب است.

در مورد انگیزه خود برای اکتشاف، او آن را به عنوان “جستجوی “هر چیزی پیش می رود” توصیف کرد. مانند نسخه قبلی خود، جستجوهایی برای افراد نیازمند در شهر و شخصیت‌های نام‌گذاری شده از داستان اصلی وجود دارد که عمیق‌تر به داستان شخصیت‌ها می‌پردازند. علاوه بر تلاش اصلی، داستانی نیز وجود دارد که در آن نقشه جهان را کشف می کنید و از آن داستان به عنوان نقطه شروعی برای سفر به سراسر جهان و دریافت درخواست ها استفاده می کنید.

مطمئناً در دوبرابر محتوای جانبی جستجوی اصلی، حتی شامل مناطقی که در دومی ظاهر نمی شوند، قرار می گیرد. معکوس فاینال فانتزی 7 در 29 فوریه 2024 برای PS5 منتشر شد. لطفا برای جزئیات بیشتر کمی صبر کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید