برنامه نویس نبرد Final Fantasy 7 Rebirth می خواهد که Combat از سیستم Gambit بازی Final Fantasy 12 پیشی بگیرد.


اسکوئر انیکس بازسازی فاینال فانتزی 7این سه گانه با اولین قسمت در سال 2020 شروع بسیار خوبی داشت، بنابراین انتظارات برای دنباله به طور طبیعی زیاد است.خیلی کم می دانیمفاینال فانتزی 7 معکوستا کنون، توسعه دهندگان قول داده اند که از بسیاری جهات کلیدی نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته است، بنابراین هیچ سؤالی در مورد آن کم نیست.

به عنوان مثال، به گفته ساتورو کویاما، که برنامه نویس اصلی نبرد در جنگ بود، برای مثال، چه پیشرفت هایی می توانیم از نظر نبرد انتظار داشته باشیم؟بازسازی فاینال فانتزی 7، دنباله آن همراهانی خواهد داشت که بیشتر درگیر مبارزه هستند. این بر اساس مصاحبه ای است که توسط طرفداران ترجمه شده با کتاب همراه رسمی بازی، Final Fantasy VII Remake Ultimania.

همانطور که @ShinraArch در توییتر به اشتراک گذاشت، کویاما یک همراه هوش مصنوعی ایجاد کردفاینال فانتزی 7 معکوساگر بازیکن کنترلی روی آنها نداشته باشد، “در کنار حمله و دفاع ساده، از تکنیک ها و جادوهای مختلف استفاده می کند”. جالب اینجاست که هدف نهایی او این بودفانتزی نهایی 12– این به بازیکنان اجازه می داد تا اقدامات خاصی را برای اعضای حزب خود تنظیم کنند و رفتار خود را در نبرد مدیریت کنند.

البته اسکوئر انیکس کاملا متعهد استفاینال فانتزیدر حال حاضر روشن استفانتزی نهایی 16، اما برای جزئیات بیشترفاینال فانتزی 7 معکوسبه خصوص با عرضه بازی برای PS5 در زمستان امسال، اشتراک گذاری با عمیق شدن سال آغاز خواهد شد.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید