اسکوئر انیکس فانتزی نهایی 16 ما جزئیات جدیدی از پیشنمایشهای مختلف دریافت کردهایم، و انتظار میرود که دو هفته قبل از عرضه در ماه ژوئن به نمایش گذاشته شود. اما در حالی که بازی در ماه مارس طلایی شد، مانند بسیاری از عناوین Triple-A امروزی پچ روز اولی ندارد.
Game Informer دلیل آن را به کارگردان هیروشی تاکای گفت. دومی گفت که او و نائوکی یوشیدا بر این باور بودند که ساخت نهایی کار خواهد کرد، و تیم نیز این احساس را تکرار کرد. تاکای همچنین متوجه شد که همه برای بارگیری وصلههای بزرگ روز اول به اینترنت دسترسی ندارند.
البته ممکن است پس از راهاندازی بهروزرسانیهایی وجود داشته باشد و تیم توسعهدهنده هر روز باگها را آزمایش میکند. احساس فعلی این است که بازی در زمان راه اندازی به خوبی کار کند نه اینکه برای رفع مشکلات بزرگ به وصله ها تکیه کنیم. زمان نشان خواهد داد که چگونه این اتفاق می افتد.
فانتزی نهایی 16 در 22 ژوئن برای PS5 منتشر شد. برای جزئیات، لطفا کمی صبر کنید.
نویسنده: Ravi Sinha