Final Fantasy 16 کمک توسعه را از سونی دریافت کرد


سونی در چند سال گذشته با قراردادهای انحصاری زمان‌بندی‌شده برای عرضه‌های اصلی شخص ثالث غریبه نبوده است، و در میان بازی‌های زیادی که اخیراً به عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن انتخاب شده است، یکی از بازی‌هایی که بیشتر سرفصل‌ها را به خود اختصاص داده است.فاینال فانتزی 16.جالب اینجاست که در مصاحبه اخیر با 4Gamer (ترجمه شده توسط @Genki_JPN در توییتر)، تهیه کننده نائوکی یوشیدا فاش کرد که چرا اسکوئر انیکس در نهایت با سونی قرارداد انحصاری امضا کرد.

جای تعجب نیست که یوشیدا این را به وضوح بیان کردفانتزی نهایی 16زمانی که نوبت به بهینه سازی بازی برای سخت افزار PS5 می رسید، مهندسان پلی استیشن “پشتیبانی سخاوتمندانه” را ارائه کردند و از پشتیبانی توسعه از سونی برخوردار شدند. او گفت که پشتیبانی سونی همچنین به تیم سازنده کمک کرده است تا تمرکز بیشتری روی ایجاد و بهینه سازی بازی داشته باشد.

یوشیدا می گوید: «من فکر می کنم سازندگان سخت افزار نیز چنین نیتی دارند. اما از دیدگاه ما، پشتیبانی فنی که از تولیدکنندگان سخت‌افزار دریافت می‌کنیم، عامل بزرگی در امضای برخی از قراردادها است. ما توانستیم ساعت‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.»

فانتزی نهایی 16انحصاری زمان بندی شده PS5 به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت، اما Yoshida همچنین اخیراً فاش کرد که این بدان معنا نیست که این بازی پس از پایان شش ماه برای رایانه های شخصی عرضه می شود، چیزی است که ما قصد داریم در نهایت منتشر کنیم، اما بهینه سازی بسیار بیشتر از این طول می کشد. .

به تازگی، توسعه دهنده یک بازی RPG مورد انتظار نیز توضیح داده است که چرا این بازی به عنوان یک عنوان بین نسلی ساخته نشده است. بیشتر بدانید.

فانتزی نهایی 16شما همچنین حدود دو هفته قبل از راه اندازی یک نسخه نمایشی دریافت خواهید کرد.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید