تهیه کننده Final Fantasy 16 معتقد است که بازی بعدی باید توسط یک تازه وارد ساخته شود


فانتزی نهایی 16 تهیه کننده نائوکی یوشیدا، فانتزی نهایی 14 طرفداران یوشی پی معتقدند که بازی اصلی بعدی این سری باید توسط شخصی جدید ساخته شود که آماده مقابله با “چالش های مناسب برای دنیای امروز” باشد.

این چیزی است که Shuhei Yoshida، رئیس ابتکارات توسعه مستقل سونی، به پادکست نوت بوک Game Maker گفت. فانتزی نهایی 14 و 16 این تهیه کننده به سوال شوخی در مورد اینکه آیا کارگردانی خواهد کرد یا خیر پاسخ داد. فانتزی نهایی 17.

من این فرصت را داشتم که روی دو مورد از آنها کار کنم. 14 و 16بنابراین، به جای اینکه همان افراد قدیمی مسئول تولید بعدی باشند، شاید زمان آن رسیده است که افراد جدیدی مسئول باشند.» YoshiP گفت. به یک معنا، فکر می‌کنم خوب است که به آینده نگاه کنیم و نسل‌های جوان‌تری را با حساسیت‌های جوان‌تر برای خلق چیزهای جدید بیاوریم.» FF ما چالش هایی داریم که مربوط به دنیای امروز است. ”

او در ادامه از ماهیت آن صحبت می کند. فاینال فانتزی ما در مورد فرنچایزها صحبت می کنیم، و تمایل آنها نه تنها به اختراع مجدد خود، بلکه به چالش کشیدن ژانرها و کل صنایع با رویکردهای جدید در هر تکرار.

فاینال فانتزی YoshiP گفت: این به چالش کشیدن کاری است که قبلا انجام شده است. و من نمی خواهم با بازی قدیمی مبارزه کنم، اما همه ما فاینال فانتزی آنها با این فکر بازی می کنند که “بازی من سرگرم کننده ترین خواهد بود!” ”

YOSHI-P سپس در مورد اینکه چگونه معتقد است Square Enix باید در مسیر ارائه گیم پلی اکشن گرا در بازی های بعدی خود ادامه دهد صحبت می کند. فاینال فانتزی عنوانی که همچنان چالش برانگیز است.

امیدوارم اسکوئر انیکس از این تجربه استفاده کند. [from 16] او گفت: “این در مورد ادامه به چالش کشیدن ژانر اکشن و خلق چیزی است که هنوز ساخته نشده است، با داستان، احساسات و تاثیر بهتر.”

YoshiP همچنین در مورد تجربه تولید خود صحبت می کند. فانتزی نهایی 14 و 16، اشاره کرد که چگونه موفقیت MMORPG منجر به این شد که از او خواسته شود تا رئیس توسعه برای 16th باشد.

“من توقعات زیادی داشتم چون این یک کار سریالی بود، اما علاوه بر آن، جنبه هایی از کارهای قبلی وجود داشت که محبوبیت نداشتند، بنابراین احساس کردم که قطعا باید با کار جدید به عقب برگردم.” گفت.

فانتزی نهایی 14 تحت سرپرستی نائوکی یوشیدا از موفقیت های فوق العاده ای برخوردار بوده است، از آغاز فروتنانه خود در قالب نسخه اصلی و بدخلق خود تا خرید اخیر بیش از 30 میلیون بازیکن. استودیوی Yoshi-P، Creative Business Unit 3، در حال حاضر است فانتزی نهایی 16، و پسوندهای اصلی زیر فانتزی نهایی 14، مسیر سحر.





نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید