فاینال فانتزی 16 یک موضوع اصلی ندارد – آهنگساز


در مصاحبه ای با Game Informer، Masayoshi Soken از Square Enix، آهنگساز بازی آینده، گفت: فانتزی نهایی 16– کمی در مورد نوشتن موسیقی بازی و مشکل در تعریف موضوع اصلی صحبت می کند. فانتزی نهایی 16.

در بازی فاینال فانتزی همه فرنچایزها تمایل دارند یک تم اصلی نمادین از آهنگ عنوان خود داشته باشند. Final Fantasy 14: Dark Villains (این هم یکی از کارهای سوکن است.) فانتزی نهایی 13Soken می‌گوید تعیین دقیق یک آهنگ در موسیقی متن عنوان آینده که بتوان آن را به عنوان تم اصلی تعریف کرد، دشوار است.

به گفته سوکن، فانتزی نهایی 16 تمرکز شگفت‌انگیزی روی همه شخصیت‌ها وجود دارد، نه فقط Eikon و رابطه بین این دو، و انتخاب فقط یک موضوع اصلی نشان می‌دهد که بقیه آن‌قدرها مهم نیستند. در عوض سوکن می گوید: فانتزی نهایی 16 بازی دارای تم های اصلی مختلف است.

“موضوع اصلی این است فانتزی نهایی 16 صحبت کردن در مورد آن واقعاً سخت است زیرا تعیین دقیق آن دشوار است. واقعاً یک آهنگ وجود ندارد که بتوان آن را تم اصلی نامید. فانتزی نهایی 16 یک بازی در مورد همه این شخصیت های بسیار مهم و بسیار برجسته و روابط آنها با آکون و شخصیت ها و حاکمان آنها است. ما همه آنها را بسیار مهم می دانیم و نمی خواهیم فقط یکی را انتخاب کنیم.ما می خواستیم همه آنها را بسازیم […] از اهمیت یکسانی برخوردار هستند.

بنابراین می توان گفت که بازی دارای موضوعات اصلی متفاوتی است.

شایان ذکر است که Square Enix این آهنگ را به عنوان بخشی از بازاریابی خود منتشر کرد. فانتزی نهایی 16–به ماه خیره شده بودم. این آهنگ توسط Kenshi Yonezu سروده و ساخته شده است. با این حال، من واقعا نمی دانم که آیا این آهنگ تم اصلی است یا در بازی ظاهر می شود.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید