مدیر می گوید که سیستم هندلینگ پویا جدید F1 24 “نماینده یک تغییر عمده در تجربه مسابقه است”


F1 24 نوید بهبودهای قابل توجهی در گیم پلی در داخل و خارج از مسیر، با تمرکز ویژه بر روی یک سری از ویژگی ها و سیستم های جدید است که در مجموع به عنوان سیستم مدیریت پویا جدید شناخته می شود.

از یک سیستم پیکربندی واحد قدرت و بهبود عملکرد آیرودینامیکی گرفته تا یک سیستم سینماتیکی سیستم تعلیق کاملاً جدید و تغییرات به ویژگی‌های اساسی شاسی برای توزیع وزن واقعی‌تر، ما چیزهای زیادی برای شما داریم. F1 24 هندلینگ پویا مورد نیاز خواهد بود، و لی ماتر، مدیر خلاقیت ارشد، می‌گوید که “تفاوت بزرگی در تجربه مسابقه ایجاد خواهد کرد”، به‌ویژه برای کسانی که می‌خواهند با کمترین پاس گل ممکن بازی کنند.

امسال، ما در بخش‌های مختلف هندلینگ و مدل‌های روی پیست پیشروی می‌کنیم، با افزودن عمق و مالکیت بازیکن به رانندگی و راه‌اندازی خودرو، با هدف بهبود بیشتر قابلیت اطمینان هوا، تایر و لاستیک ماتر در مصاحبه اخیر خود به GamingBolt گفت.

او افزود: “سیستم جدید EA Sports Handling تفاوت زیادی در تجربه مسابقه ایجاد می کند، به خصوص برای طرفداران باتجربه که ترجیح می دهند حداقل یا بدون کمک در هنگام بازی کمک کنند.” “هدف ما با این تغییرات این است که اصالت راندن یک ماشین فرمول 1 را در دنیای واقعی بازآفرینی کنیم.”

اوایل این ماه، EA Sports تریلر جدیدی را منتشر کرد. F1 24, ما جزئیات جدیدی در مورد انتخاب رشته، حالت شغلی، مناطق سرگرم کننده جدید و موارد دیگر ارائه می دهیم. اینجا را بررسی کن.

F1 24 در تاریخ 31 می برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می شود. مصاحبه کامل با مادر به زودی منتشر می شود، پس با ما همراه باشید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید