AAA SF RPG قبلی جدید تاثیر عمده کهنه سربازان به تنهایی می توانستند به اندازه کافی یک آسانسور قوی باشند، اما همه چیزهایی که توسعه دهنده Archetype Entertainment فاش کرده است. خروج این به تنهایی چشم انداز هیجان انگیزتری را ایجاد کرد. اخیراً، این استودیو توضیح داده است که چه چیزی به عنوان قلاب مرکزی برای زمان طولانی بازی عمل می کند، و چگونه بازیکنی هر بار که مسافت های طولانی بین ستاره ای را طی می کند، وقتی به دنیای خانه خود باز می گردد، سال ها را برای کسانی که پشت سر گذاشته اند، سپری می کند. روشن شد که دهه ها گذشته است. .
در مصاحبه اخیر با GamingBolt، کارگردان داستان درو کارپیشین، که به خاطر کارش روی عناوینی مانند: ماس افکت، شوالیههای جمهوری قدیم، و غیره – ما با جزئیات بیشتری توضیح دادیم که اتساع زمان چگونه نقش دارد. خروجو اینکه چگونه با مکانیک آن انتخاب و نتیجه مرتبط است.
که در خروج، شما به عنوان یک مسافر بازی می کنید و وظیفه دارید مسافت های طولانی را در یک کهکشان بیگانه متخاصم طی کنید تا از ادامه بقا و رشد مردم خود اطمینان حاصل کنید. با این حال، همانطور که کارپیشین توضیح می دهد، انجام این کار هزینه دارد. بازیکنان مجبور میشوند «انتخابهای دشوار» با «پیامدهای طولانیمدت» داشته باشند، و تمدید زمان در داستان محوری است و نحوه واکنش بازیکنان به انتخابهایشان مهم است.
کارپیشین به GamingBolt گفت: “اتساع زمان یکی از ویژگی های کلیدی بازی ما و بخش اجتناب ناپذیر یک مسافر است.” این قربانی بزرگی است که هر مسافری باید انجام دهد. نجات بشریت به معنای از دست دادن سالها یا حتی دههها زمان با افرادی است که بیشتر به آنها اهمیت میدهیم. از آنجایی که این بازی تماماً درباره انتخابهای سخت و پیامدهای بلندمدت است و تأثیرات اتساع زمان در تضادهای آن نقش اساسی دارد، ما کل داستان اصلی را حول این چرخه متمرکز کردهایم. ”
اما اتساع زمان دقیقاً از نظر مکانیک گیمپلی چگونه کار میکند؟ به گفته Karpysyn، هنگام سفر به مسافتهای کوتاهتر، مانند سیارات یا قمرها در منظومه ستارهای خود، بازیکنان میتوانند نیازی به سفر با سرعت نور نداشته باشند، به این معنی که اتساع زمان یک عامل نیست. همانطور که گفته شد، هر بار که شما وارد کاری می شوید که ماموریت کوتاه تری نیست، تغییر می کند.
کارپیشین توضیح داد: «اتساع زمان تنها زمانی مطرح میشود که مسافران سفری بزرگ به خروج، منظومه ستارهای دیگری که سالهای نوری از خانه فاصله دارند، انجام دهند. کاوش در سیارات و قمرها در منظومه ستارگان شما باعث اتساع زمانی نمی شود، زیرا برای بازدید از این مکان های مجاور مجبور نیستید با سرعت نور نزدیک شوید. شما انتخاب هایی خواهید داشت که بر شما تأثیر می گذارد، اما اتساع زمان تنها تبدیل به آن می شود. عاملی برای آماده شدن و شروع خروج واقعی.»
در همان مصاحبه، کارپیسین گفت که هدف اصلی Archetype Entertainment این است که بازیکنان “واقعاً سنگینی هر تصمیمی را احساس کنند” در بازی.
خروج در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. منتظر مصاحبه کامل با کارپیسین باشید.
نویسنده: Shubhankar Parijat