بازی Everspace 2 برای Xbox One، PS4، PS5، Xbox Series X/S و PC در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد.


عنوان نبرد فضایی Everspace 2 آخرین آپدیت دسترسی زودهنگام خود را در رایانه شخصی، Ancient Rifts دریافت کرد. توسعه دهنده Rockfish Games همچنین تایید کرده است که نسخه 1.0 برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در اوایل سال 2023 منتشر خواهد شد و همچنین برای Decks Steam نیز بهینه خواهد شد.

مایکل شید، بنیانگذار و مدیرعامل Rockfish Games گفت: همیشگی مورد علاقه ما طرفداران بازی های فضایی است. بی صبرانه منتظر آن روز باشید Everspace 2 نسخه 1.0 منتشر شده است که ترکیبی منحصر به فرد از گیم پلی اکشن پلاسما بالا، کاوش در اعماق فضا، تعداد زیادی فعالیت و یک کمپین هیجان انگیز در محیط های خیره کننده Zero-G ارائه می دهد. ”

وقتی صحبت از به‌روزرسانی Ancient Rifts می‌شود، اساساً راهی برای بازیکنان برای افزایش سختی در طول بازی‌ها است. پس از باز کردن آسانسور، هنگام حرکت به مرحله بعدی می توانید اصلاح کننده های مختلفی را انتخاب کنید. در کنار غارت بهتر، احتمال سقوط Legendaries بیشتر است. انتظار نداشته باشید برای زنده ماندن پشت یک سیارک پنهان شوید. شما باید به سرعت دشمنان را بکشید و امتیاز وضوح خود را حفظ کنید و در عین حال یکپارچگی بدنه خود را بالای صفر نگه دارید.

سایر محتوای به‌روزرسانی شامل مشاغل جدید در Union و Height Nebula، سیگنال‌های پریشانی، پازل‌ها و مأموریت‌های جانبی است. رویدادهای مسابقه نیز بازنگری شده اند و به بمب افکن ها اجازه می دهد تا به Titans و Gunships به Dominators ارتقا یابند. همچنین واحدهای جدید Outlaw، Raider و Tormentor و Front Shield Generator اضافه شده اند که می توانند تیرها را منعکس کنند، آسیب های مسدود شده را به انرژی سلاح تبدیل کنند و سپر را به طور خودکار به سمت نزدیک ترین دشمن نشانه بگیرند.

اگر این کافی نبود، مقیاس سطح تغییر کرده است به طوری که سطوح دشمن اکنون “با پیشرفت جهان مرتبط است.” در نتیجه بازیکن می تواند از دشمن سبقت بگیرد. برای جزئیات بیشتر، یادداشت‌های پچ کامل را اینجا ببینید.

به روز رسانی Ancient Rift | Changelog – 0.10.30110

ویژگی

  • اکثر مقیاس‌بندی پویا در سطح دشمن حذف شد و برخی رویدادهای تسطیح در سراسر سیستم اضافه شد.
  • اولین نسخه گسل باستانی اضافه شد
  • ماموریت های جانبی جدید اضافه شد
  • آیتم افسانه ای را اضافه کنید
  • اضافه شدن واحدهای جدید Outlaw: Outlaw Raider و Outlaw Tormentor
  • سلاح ثانویه جدید اضافه شد: موشک کروز
  • دستگاه جدید اضافه شد: Front Shield Generator
  • بمب افکن جدید اضافه شد: تایتان
  • سلاح جدید اضافه شد: Dominator
  • حالت تسلط دستگاه اکنون قابل پیش نمایش است
  • اضافه شدن انواع شغل های جدید (و هیئت شغلی Kato)
  • انواع سیگنال/سیگنال پریشانی ناشناخته جدید اضافه شد
  • گزینه ای برای ادامه پخش صدا در زمانی که روی بازی متمرکز نیستید اضافه شده است
  • برای تماشای مجدد سینماتیک و خلاصه کردن جدیدترین داستان‌ها، زیر برگه داده جدید «داستان‌ها تا کنون» اضافه شد. توسعه (عمدتاً محتوای مکان‌دار)
  • AMD FidelityFX™ v2.1.1 به روش های ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی اضافه شد
  • فعالیت‌های مسابقه‌ای بازنگری شد
  • فروشنده کشتی تعمیرات اساسی
  • UI: انتخابگر کشتی تعمیرات اساسی
  • UI: برگه آمار مجدد – اضافه شده خلاصه آمار مسابقه

نیشگون گرفتن و کشیدن

  • Reworked Sentinel Special: اکنون نرخ شلیک سلاح اولیه را بسته به درصد شارژ سپر تا 20٪ افزایش می دهد.
  • اکنون بمب افکن زورییا هنگام شلیک موشک، سپرهای جلو را به طور موقت از کار می اندازد
  • زمانی که هیچ دشمنی در محدوده وجود نداشته باشد، Striker ult به طور خودکار غیرفعال می شود
  • کاهش احتمال رها شدن رمزگشاهای سیگنال به عنوان غارت رئیس در مناطق پرخطر
  • برخی از سازه ها، مانند مخازن، در حال حاضر گاهی اوقات در صورت تخریب، ضایعات فلزی را رها می کنند
  • بهبود سرعت ایجاد بازی ذخیره برای کاهش تاخیر در هنگام ذخیره
  • پس انداز در طول چالش موج دشمن به دلیل بهره برداری دیگر امکان پذیر نیست
  • موشک های شلیک شده با ویژگی “شلیک خودکار در ضربه بحرانی” آسیب/اثربخشی آنها 60٪ کاهش می یابد.
  • تغییر ظاهر پهپادهای خدماتی
  • ظاهر کشتی ارک را تغییر داد
  • Ghost Fleet Boss Fight Improvements: بهبود رفتار پرواز برای آسان‌تر کردن ضربه زدن به باس‌ها
  • باس فایت های بهبود یافته در Ceto قبل از پیوستن به Union: سلامتی بیشتر و سلاح های بهتر
  • افزایش پاداش کیفیت لوت برای جهش‌دهنده‌های ناحیه پرخطر
  • بهبود رفتار قلاب همجوشی “Kunai” برای جلوگیری از تیراندازی هدف
  • تکمیل برخی رویدادهای سیگنال ناشناخته یا سیگنال پریشانی اکنون مقدار کمی از شهرت را به شما می دهد
  • رفتار پانل بازتابی بهبود یافته برای پردازش بهتر
  • نشانگرهای اقلام دنده سطح بیرونی اکنون نادر بودن را نیز در نظر می گیرند
  • سلاح ها به ترتیب مستقیم قرار می گیرند
  • Crafting – محدودیت کلی عدم امکان تغییر اقلام ساخته شده را حذف کرد
  • Crafting – محدودیت اضافه شده که آیتم های بالاتر از سطح بازیکن را نمی توان تطبیق داد اگر شکاف بیشتر از 2 باشد.
  • تعادل: واحدهای تلافی جوی پیشرفته
  • Balancing: Downtime Warrior اثر امتیاز از 25% به 15% کاهش یافته است.
  • تعادل: چابکی پرتابه های ترموگان بهبود یافته است
  • تعادل: آسیب پهپاد زورییا کاهش یافته است
  • متعادل کردن: آسیب و مقیاس پذیری نقطه ضربه را به یک سطح می رساند. به عبارت دیگر، ما سلامت دشمن و پتانسیل آسیب بازیکن را کاهش داده ایم.
  • متعادل کردن: کمی سختی “بسیار سخت” را افزایش داد
  • تعادل: افزایش نقاط ضربه زره/سپر برای برخی NPCها
  • متعادل سازی: افزایش مقیاس بندی تخصص نگهبان
  • متعادل کردن: مزیت تعمیر و نگهداری ضربه ای در حال حاضر بیشتر به احتمال زیاد ایجاد می شود، اما کمتر موثر است
  • متعادل سازی: افزایش مقیاس بندی تخصصی واندیکاتور برای HP و آسیب پهپاد
  • متعادل کردن: کاهش آسیب جلاد و افزایش گسترش
  • تعادل: افزایش پاداش های HP پایگاه بمب افکن و سپر/زره
  • متعادل سازی: کاهش مصرف انرژی ثانویه بمب افکن
  • متعادل سازی: کاهش مقیاس در مهارت های حمل و نقل
  • تعادل: کاهش سرعت افزایش سرعت تفنگدار پاداش غیرفعال
  • متعادل سازی: افزایش مقیاس بندی ساختار
  • بالانس: کمی افزایش آسیب انژکتور خوردگی
  • تعادل: دقت هدف گیری بهبود یافته برای هواپیمای بدون سرنشین Vindicator
  • تعادل: اعتبارات بیشتر از مشاغل به دست می آید، اما XP کمتر
  • بالانس: افزایش مقیاس آسیب ابزار
  • تعادل: افزایش آسیب جنبشی Bloodstar Repeater
  • تعادل: افزایش آسیب خوردگی خزنده غار
  • تعادل: ویژگی‌های کلیدی قدرت آتش، دقت و ساختار اکنون می‌توانند به‌طور همزمان روی آیتم‌ها اعمال شوند.
  • تعادل: افزایش Umbra DPS
  • تعادل: افزایش آسیب موشک های خانگی اما کاهش سرعت شلیک
  • تعادل: افزایش مهمات موشک در سراسر صفحه
  • متعادل کردن: افزایش ضربه پوینت بدنه رئیس Ceto Ghost Hunt و زره
  • متعادل کردن: مهمات مین ها کمی کاهش یافته است
  • متعادل سازی: به طور کلی میزان شلیک مین کاهش یافته است
  • تعادل: زمان شارژ Railgun کمی کاهش یافته است
  • متعادل سازی: برخی از مقادیر خنک کننده دستگاه را بر اساس سطح دستگاه تنظیم کرد
  • متعادل سازی: افزایش درصد ضربه برای مواد مصرفی Energy Shield
  • عملکرد: هنگامی که نقشه سفر تصادفی ظاهر می شود، تاخیر عملکرد ثابت می شود
  • رابط کاربری: مناطق پرخطر اکنون با نشانگرهای HUD مناسب بسیار سبک هستند، حتی زمانی که شناور می شوند یا هدف قرار نمی گیرند.
  • رابط کاربری: سلاح‌های ثانویه با سرعت شلیک پایین اکنون در HUD خنک‌سازی نشان می‌دهند تا نشان دهد چه زمانی می‌توانند دوباره شلیک کنند.
  • UI: طراحی مجدد بازی روی صفحه
  • رابط کاربری: در هنگام فعال‌سازی، بنر پیام رمزگشای سیگنال سطح پایین/بی‌ضرر اضافه شد
  • UI: هنگام تلاش برای تنظیم یک نقطه بین، بنر پیام منطقه پرخطر سطح پایین/بی ضرر اضافه شد
  • UI: نشانگرهایی به نمایشگرهای ماموریت و شهرت برای پاداش های قابل ادعا اضافه شده است
  • UX: برگه Crafting پنهان می شود تا زمانی که اولین مورد موجودی crafting اضافه شود
  • UX: قسمت های ساخته شده از هر نادر تا زمانی که اولین آیتم از بین نرود پنهان می شود
  • UX: تب Crafting اکنون در دسته انتخابی باقی می ماند تا زمانی که منوی درون بازی بسته شود
  • UX: موجودی صنایع دستی بهبود یافته هنگام پیمایش به موارد جدید با استفاده از گیم پد و صفحه کلید
  • UX: ناوبری برگه Perks مجدد و منطق اولویت انتخاب (مثلاً انتخاب ضمنی امتیازات قابل سرمایه گذاری پس از تغییرات همراه)



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید