EA اخیرا تایید کرده است که استودیوی تازه تاسیس Cliffhanger Games روی توسعه تک نفره کار می کند.پلنگ سیاهدر حال حاضر جزئیات بسیار کمی در مورد بازی وجود دارد، اما این پروژه هنوز در مراحل اولیه تولید است. با این حال، پس از این اعلامیه، Cliffhanger Games چندین آگهی شغلی در لینکدین منتشر کرد که حاوی جزئیات این عنوان بود (که توسط Exputer مشاهده شد).
به نظر می رسد فهرست پست های طراح ارشد بازی موارد زیر را تأیید می کند:پلنگ سیاهاین عنوان یک بازی جهان باز خواهد بود و مطابق با آنچه درز اطلاعات قبل از اعلام رسمی ادعا می کرد. این لیست اشاره می کند که شخص در نقش به “جان بخشیدن به دنیای غنی و پویا بازی”، “طراحی و ساختار جهان” و “چگونه جهان دارای شخصیت ها و دشمنان به یاد ماندنی است” کمک می کند. کار بر روی ”
در همین حال، EA رسما اعلام کرد،پلنگ سیاهاگرچه این بازی به عنوان یک تجربه اکشن-ماجراجویی در نظر گرفته می شود، لیست شغل مهندس نرم افزار این بازی را به عنوان یک اکشن-RPG فهرست می کند.
همچنین به یک سیستم جدید “بسیار نوآورانه” برای طراحی و ارائه داستان اشاره می کند. این آگهی شغلی که سیستم “داستان باز” نامیده می شود، این را به عنوان مجموعه ای از “سیستم های به هم پیوسته” توصیف می کند که حول سیستم های گفتگو و گفتگو می چرخد. این فهرست همچنین بیان میکند که یکی از ملزومات نقش «افزودن یک روایت پویا، گفتوگوی شاخهدار و تجربه داستانی تعاملی» است.
در نهایت، لیست پست های مهندس نرم افزار ارشد نشان می دهد که بازی بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.
بازیهایی که توسط استودیوی داخلی EA ساخته شدهاند، از گذشته از موتور Frostbite برای توسعه پروژههای خود استفاده کردهاند، اما در سالهای اخیر این روند تغییر کرده است، با بازیهایی مانند:تاثیر عمدهاستودیو بازی و انگیزه مرد آهنیاین عنوان نیز با Unreal Engine 5 ساخته شده است.
نویسنده: Shubhankar Parijat