توسعه مرد آهنی EA Motive همچنان ادامه دارد و در اوایل امسال به «نقطه عطف داخلی بزرگ» رسید


فضای مرده Remake توسعه دهنده Motive Studio است میدان جنگ او به یک تیم بزرگ چند استودیویی می‌پیوندد که به این فرنچایز اختصاص داده شده است که شامل DICE، استودیو Ripple Effect و Criterion Games نیز می‌شود. اما Motive روی یک اکشن ماجراجویی تک نفره کار می کند. مرد آهنی بنابراین این تغییر دقیقاً چگونه بر توسعه پروژه تأثیر می گذارد؟

خب این درست نیست.در یک به روز رسانی اعلام کرد که استودیو در حال پیوستن به یک استودیوی بزرگتر است میدان جنگ مدیر کل تیم، پاتریک کراوز، گفت که کار روی تیم ادامه دارد، اما تیم دیگری در Motive به کار روی آن ادامه می دهد. مرد آهنی، اخیراً یک نقطه عطف داخلی بزرگ را پشت سر گذاشته است.

به موازات آن، توسعه همچنان ادامه دارد. مرد آهنی کراوس نوشت: «این پروژه توسط اولیویه پرولکس (تهیه کننده اجرایی) و یان فریزر (کارگردان خلاق) هدایت می شود. تیم در این سال پیشرفت زیادی داشته است و به نقاط عطف مهمی در شرکت دست یافته و پایه ای محکم برای آینده ایجاد کرده است. مرد آهنی یک اولویت کلیدی برای Motive است و ما به کارهایی که تا به امروز انجام داده ایم بسیار افتخار می کنیم. ”

این در اکتبر سال گذشته گفته شد. مرد آهنی این پروژه هنوز در مراحل اولیه پیش تولید بود. برخلاف عناوین قبلی Motive که بر اساس موتور داخلی EA Frostbite ساخته شده بودند، این عنوان بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است و لیست های شغلی نشان می دهد که می تواند یک تجربه جهان باز باشد.

الکترونیک آرتز در ماه فوریه اعلام کرد که از توسعه عناوین IP دارای مجوز آینده به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد داخلی که شامل 670 کاهش شغل است، فاصله خواهد گرفت.در نتیجه، تک‌نفره Respawn Entertainment جنگ ستارگان FPS لغو شده است. با این حال، به زودی تایید شد که توسعه در Motive Studio ادامه دارد. مرد آهنی و بازی های cliffhanger پلنگ سیاه.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید