به‌روزرسانی جدید برای Dying Light 2 Stay Human تجهیزات، پیشرفت‌های بصری و موارد دیگر را اضافه می‌کند


آخرین به روز رسانی است Dying Light 2 Stay Human بسیار بزرگتر است و بالاترین سطح دشواری جدید، حالت کابوس را اضافه می کند. با این حال، برخی تغییرات شبانه، بارگیری دنده و بهبود بصری نیز وجود دارد.

در مورد Night، Volatile و Spitter در تمام سختی ها کاهش می یابند و هر دو عصب های قابل توجهی دریافت می کنند. در سطوح دشواری Easy و Normal، هیچ فرار اضافی در سطح Chase 1 نیز ایجاد نخواهد شد. سایر ویژگی های جدید عبارتند از بازی Co-op در نقشه های جامعه، دسترسی به دارایی ها از. پیوند خونین، پیش ساخته های اضافی، فیلترهای بصری پیکسلی و گرانش کم.

سیستم بارگیری دنده ای که مدت ها در انتظار آن بودیم نیز در اینجا وجود دارد و به بازیکنان این امکان را می دهد که چهار بار جداگانه برای سلاح ها، تجهیزات، لوازم جانبی و مواد مصرفی را سفارشی کرده و بین آنها جابجا شوند. اگر این کافی نیست، بیش از 70 صحنه و تعامل دیالوگ بهبود یافته است، از جمله انیمیشن های شخصیت، نور دیالوگ، FX، انتقال به مبارزه، یا تعاملات NPC.

برای همه جزئیات، یادداشت های پچ کامل را اینجا ببینید. Dying Light 2 Stay Human برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5 و PC در دسترس است و دومین DLC پولی را در اواخر امسال دریافت خواهد کرد.

یادداشت های به روز رسانی حالت کابوس

تغییر شب

به روز رسانی Nightmare Mode نیز تغییرات مختلفی را در خود شب اعمال می کند. ما این تغییرات را به دو بخش گروه بندی کرده ایم: همه دشواری ها و آسان/عادی.

تغییرات ایجاد شده در تمام مشکلات:

  • تعداد مواد فرار را عمدتاً در پشت بام ها کاهش دهید
  • تضعیف زیر در مورد فرارها نیز صدق می کند.
    – قوس میدان دید از 100 درجه به 90 درجه کاهش می یابد
    – زمان تشخیص از 1 به 6 ثانیه (حداقل تا حداکثر) تغییر کرد.
  • تعداد اسپیتترها را در جمعیت شب در رتبه های دشواری 1-6 کاهش دهید
    – دامنه شنوایی گام های بازیکن Biter را کاهش داد.
    – دید چراغ قوه در Biters تا 50 درصد کاهش یافته است
    – کاهش میدان دید برای Spitters و Supersiders

تغییرات فقط برای آسان و عادی:

  • زمان تشخیص مواد فرار را افزایش می دهد.
    – 2 ثانیه اگر بازیکن بسیار نزدیک به فرار باشد.اگر بازیکن 20 متر از Volatile فاصله داشته باشد تا 7 ثانیه
  • حذف مواد فرار از Chase Level 1:
    – هیچ فرار اضافی در طول Chase Level 1 ظاهر نمی شود

تعاونی نقشه جامعه

بازی Co-op اینجاست، پس دوستان خود را بگیرید و بیایید با هم در نقشه های ایجاد شده توسط شما، خود را به عنوان بهترین زائر در میان دوستان خود امتحان کنید و از سناریوهای دیوانه کننده طراحی شده توسط بازیکنان لذت ببرید!

اما اجرای نقشه‌های انجمن بدون نقشه‌های انجمن چیست؟ جعبه ابزار به شرح زیر گسترش یافته است:

  • فیلتر بصری پیکسلی
  • پیش ساخته های اضافی در ویرایشگر
  • اسکریپت های گیم پلی بیشتری را می توان نادیده گرفت
  • پوست لاستیکی رنگارنگ برای مش
  • دارایی های اوراق قرضه خونین!

و بله، من شما را شنیدم! همچنین قابلیت گرانش کم را اضافه می کند. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم همه شما به چه چیزی می رسید!

سیستم بارگیری دنده

در پاسخ به درخواست های شما، سیستم بارگیری چرخ دنده را برای Dying Light 2 معرفی می کنیم! منوی موجودی اکنون به شما امکان می دهد بین چهار بارگیری قابل تنظیم تغییر دهید تا فوراً خود را با تجهیزات، سلاح ها، مواد مصرفی و لوازم جانبی متناسب با نیازهای فعلی و سبک بازی خود مجهز کنید.

بهبود صحنه های برش

به روز رسانی Nightmare Mode بیش از 70 صحنه و دیالوگ را به روز می کند و کیفیت کلی فیلم را بهبود می بخشد. تغییرات زیادی در زمینه نورپردازی بهبود یافته، انیمیشن های روان تر (یا پیشرفته تر)، جلوه های ویژه و بسیاری دیگر از تغییرات کیفی ایجاد شده است که باید از نظر بصری برای بازیکنان قابل توجه باشد.

چه چیزی تغییر کرده است؟

  • انیمیشن شخصیت ها بهبود یافته است
  • انیمیشن دوربین بهبود یافته
  • نور دیالوگ بهبود یافته
  • ارتقاء FX
  • انتقال بهبود یافته از گفتگو به مبارزه
  • بهبودهای کیفی متعدد در گفتگو
  • تعاملات با برخی از NPCها فراگیرتر می شود

بازنگری مهارت های پاور شات

مهارت Power Shot را دوباره کار کرد تا به بازیکنان آزادی بیشتری بدهد. اکنون، هنگامی که شات پاور خود را شارژ می کنید، شبکه شروع به کوچک شدن می کند. در زمان مناسب رها کنید تا شلیک کامل را بزنید و آسیب بیشتری وارد کنید!

حالت مدیریت استقامت تاکتیکی

حالت جدید مدیریت استقامت “استقامت تاکتیکی” اضافه شد. یکی از بخش‌های ضروری Nightmare Mode، وقتی آن را روشن می‌کنید، استقامت شما مدتی طول می‌کشد تا شروع به بازسازی کند، و زمانی که خسته شدید، فقط می‌توانید فشار دهید تا نوار دوباره پر شود. این پیش تنظیم را می توان از پنل گزینه های بازی انتخاب کرد. نه، نمی‌توانید آن را روی سختی Nightmare خاموش کنید.

طراحی مجدد منوی اصلی

آخرین به روز رسانی لایه بصری منوی اصلی را بهبود می بخشد و طراحی آن را به روز می کند. در اینجا می توانید لباس کاراکتر را با وضوح بیشتری ببینید. علاوه بر این، ما می خواهیم با معرفی یک پنل اطلاعاتی جدید در سمت راست صفحه، رویدادها و تغییرات، پیشنهادات ویژه و نقشه جامعه را بیشتر نمایان کنیم.

تصحیح FOV پخش کننده مقیاس پذیر

پس از به‌روزرسانی Firearms، بسیاری از مردم شروع به پرسیدن در مورد افزایش انعطاف‌پذیری FOV (میدان دید) کردند و ما آن را تحویل دادیم. به روز رسانی Nightmare Mode یک نوار لغزنده اضافه می کند که به شما امکان می دهد هنگام تغییر FOV، اعوجاج شخصیت بازیکن را معکوس کنید. وقتی روی پیش‌فرض (100%) تنظیم شود، کاراکتر پخش‌کننده بدون در نظر گرفتن مقدار FOV، وقتی روی صفر تنظیم شود، یکسان ظاهر می‌شود.

سفارشی سازی قلاب گیر

این آپدیت انواع پوست های جدیدی را نیز معرفی می کند. این یک پوسته سفارشی است که برای یکی از مهم‌ترین ابزارها در زرادخانه Nightrunner ساخته شده است: Grappling Hook. حتماً از پاسگاه زائر دیدن کنید تا پوسته قلاب اول زائر را به صورت رایگان دریافت کنید و به سبک Vire d'Or بدوید.

به روز رسانی بازی

جدا از خبر بزرگ به روز رسانی Nightmare Mode که در بالا ذکر شد، ما اصلاحات و بهبودهای زیر را نیز برای بازی معرفی کرده ایم:

قفس

  • مشکلی که مشارکت چند نفره از طریق پیوستن سریع را غیرفعال می‌کرد، برطرف شد
  • مشکلی در تلاش “Ferry Tale Endings” برطرف شد که در آن ژنراتور در هنگام حمله چند گزنده خاموش و روشن می شد و باعث شکست ماموریت می شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن حملات بی‌پرده به سر به‌عنوان جایزه‌های ماموریت بازمانده در نظر گرفته می‌شد
  • دقت بهبود یافته اطلاعات وضعیت آنلاین در بخش دوستان از منوی آنلاین.
  • نمادهای پخش کننده در HUD اکنون با رنگ های مختلف متمایز می شوند
  • نماد پخش کننده روی HUD اکنون با انتخاب گزینه Immersive HUD به درستی پنهان می شود.
  • هنگام استفاده از گزینه های توسعه یافته HUD، نماد پخش کننده اکنون روی HUD قابل مشاهده است
  • برخی از انیمیشن های TPP را تعمیر و بهینه سازی کرد
  • رفع مشکلی که در آن جایزه Boss Raid فقط برای آخرین بازیکنی که با یک مهمانی کامل در یک ماموریت Elite Survivor به رئیس حمله می‌کند پیشرفت می‌کند.
  • انیمیشن TPP دیوار اجرا ضربه ضربه ثابت
  • انیمیشن نوسان اسلحه زمانی که دوربین رو به زمین است ثابت شد
  • رفع پویانمایی نوسان از دست رفته هنگام حمله با خفاش



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید