به‌روزرسانی Dying Light 2 Stay Human Gut Feeling اکنون در دسترس است


توسعه دهنده Techland یادداشت های پچ را برای به روز رسانی Gut Feeling منتشر کرده است. Dying Light 2 Stay Humanاین به‌روزرسانی که اوایل این هفته منتشر شد، برای رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر می‌شود.هدف اصلی آن انجام مبارزه است Dying Light 2 Stay Human احساس پویایی و غریزی بیشتری دارد. برای جزئیات بیشتر، یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

این به روز رسانی همچنین شامل بسیاری از ویژگی های جدید دیگر مانند Pilgrim Outpost جدید است که در آن بازیکنان می توانند جوایز را فعال کنند و رویدادهای جامعه را برای کسب توکن های Pilgrim دنبال کنند. این توکن های جدید را می توان برای خرید سلاح ها، لباس ها و جذابیت های منحصر به فرد استفاده کرد. پاسگاه زائر نیز وب سایت خود را دارد.

به‌روزرسانی Gut Feeling همچنین سیستم Gear Transmog را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد ظاهر زره‌ها و سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنند، همچنین یک سیستم ساخت سلاح جدید با استفاده از نقشه‌هایی که می‌توان در طول کاوش پیدا کرد یا از طریق تلاش‌ها و فعالیت‌ها به دست آورد.

انتشار به روز رسانی همچنین شامل یک رویداد ویروسی جدید است که تا 4 می ادامه خواهد داشت. این باندل شامل 2 پوسته انحصاری و یک سلاح است.

Dying Light 2 Stay Human در اوایل سال 2022 برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شد. برای جزئیات بیشتر، بررسی بازی پایه و بررسی DLC Bloody Ties را بررسی کنید.

یادداشت‌های وصله به‌روزرسانی احساس روده:

بهبودهای مبارزه، از جمله وحشیانه و فیزیکی
همانطور که از نام آپدیت مشخص است، این پچ بر روی نبرد فیزیکی و خشونت در اطراف آن تمرکز دارد. بازی های کشتار را تقویت می کند و دشمنان آلوده و انسان گونه را وحشیانه می کند.
• تخریب کننده ها و هر چیز دیگری را نصف کنید.
– قطعات بیشتر!
– تمام اندام ها را می توان در 3 نقطه قطع کرد.
– تجسم های جدید از آسیب های وارد شده به دشمنان (استخوان های قابل مشاهده، دنده ها، کره چشم و غیره).
• تنظیم VFX خون و احشاء.
• بازیکنان می توانند تکه های گوشت را جدا کنند و سوراخ هایی در بدن دشمنان خود باقی بگذارند.
• “Spill the Beans” به معنای واقعی کلمه است و می تواند روده را از دشمنان جدا کند.
• کد تشخیص حمله جدید برای بهبود واکنش دشمن به حملات سلاح.
• تغییرات بیشتر سر شکسته.
• «دومینو راگدول» معرفی شد. اینجاست که دشمنان بر روی یکدیگر می افتند و به نیرو و وزنی که آنها را فشار می دهد واکنش مناسب نشان می دهند.
• بهبود Ragdoll برای گیم پلی همهجانبه و اضطراری.
• اضافه شدن قابلیت پاره پاره کردن دشمنان از طریق برخورد با اجسام محیطی.
• پشتیبانی از گزنده هایی که به طور یکپارچه از زمین های مرتفع مانند پشت بام ها سقوط می کنند.
• دشمنان می توانند اثرات سوختگی و برق گرفتگی را به یکدیگر منتقل کنند.
• اضافه شدن واکنش های ضربه جدید و بهبود برخی از موارد موجود.

ترانس ماگ دنده
ما می دانیم که حفظ آمار برتر در بازی و ظاهر خوب چقدر مهم است. با این اوصاف، ما ویژگی Gear Transmog را معرفی کرده‌ایم تا به شما کمک کند دشمنان را با سبکی از بین ببرید! اکنون می‌توانید با استفاده از یک اسلات جدید به نام «ظاهر»، جلوه‌های بصری بیشتر تجهیزات را تغییر دهید.

اسلحه سازی
برای کشتن دشمنان خود به سبک، به سلاح های مناسب نیاز دارید. ما می دانیم که چگونه دوام در زرادخانه شما می چرخد ​​و غارت سلاح های خوب چقدر دشوار است. ساخت سلاح به شما کنترل کامل بر بارگیری می دهد.
• کاردستی در… Craftmasters (هور!).
• باید با کاوش در شهر یا گرفتن نقشه های سلاح به عنوان پاداش، نقشه های سلاح را به دست آورید. سپس می توانید طرح ادعا شده را در فروشگاه Craftmaster پیدا کنید.
• مهم: نقشه ها قابل ارتقا هستند. هرچه سطح نقشه بالاتر باشد، کیفیت سلاح بهتر است. سطح یک طرح اولیه آسیب، دوام، اسلات‌های مد و تعداد پیوست‌های آن را تعیین می‌کند.
• هنگامی که یک سلاح ساخته می شود، ضمائم آن (آمارهای اضافی مانند “+20٪ آسیب بیشتر علیه انسان ها”) تصادفی می شوند.
• مثل همیشه، کاردستی به منابع نیاز دارد.

معرفی پاسگاه زائر
پاسگاه زائر اینجاست! یک مرکز جدید برای همه طرفداران Dying Light با برخی از ویژگی های جدید که مدت هاست درخواست شده است افتتاح شده است. از pilgrimoutpost.com دیدن کنید، جایی که سنبله های بی نظیری در انتظار شما هستند. فعال کردن جایزه‌ها و تکمیل آن‌ها در بازی، امتیاز شهرت زائر جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
این امتیازها رتبه شهرت زائر شما را افزایش می‌دهد و برای هر رتبه ژتون‌های Pilgrim بدست می‌آورد.
می توانید از آنها در Armory استفاده کنید و سلاح ها و لباس های منحصر به فرد را از Pilgrim Outposts خریداری کنید. ما به طور مرتب محصولات برجسته خود را به روز می کنیم. همچنین می توان از Pilgrim Tokens برای خرید Outpost Drops برای مواد و سلاح های ساخت تصادفی استفاده کرد. اگر خوش شانس باشید، یکی از پنج اسلحه کاملا جدید Pilgrim را، منحصر به فرد Pilgrim Outpost، دریافت خواهید کرد.
هر چه جایزه های بیشتری را تکمیل کنید، تجهیزات بهتری دریافت می کنید. هر هفته 6 جایزه منحصر به فرد برنده شوید. تکمیل همه آنها امتیاز شهرت بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

جایزه درون بازی
برای کسانی که تشنه یک چالش جدید هستند، جوایز روزانه و هفتگی جدیدی وجود دارد:
• Bounties بعد از Prologue معرفی می شوند.
• جوایز به دسته های زیر تقسیم می شوند.
روزانه – یک جایزه ساده یک بار در روز.
هفتگی – 1 جایزه چالش برانگیز که در عرض یک هفته تکمیل می شود.
• تکمیل جایزه های روزانه و هفتگی جوایز درون بازی (مانند امتیاز تجربه). اگر قبلا سطوح Legend را بازی کرده اید، Legend Points نیز کسب خواهید کرد.
• هر 5 جایزه روزانه یا هفتگی که تکمیل می کنید یک پاداش اضافی به شما می دهد. صندوق‌های پاداش جایزه این پتانسیل را دارند که اسلحه‌ها و سایر وسایل بهتر را رها کنند.

برجسته
این به روز رسانی تغییرات بزرگ بسیاری را به ارمغان می آورد که بر گیم پلی بازی تأثیر می گذارد. بیایید به برخی از نکات برجسته این به روز رسانی نگاهی بیندازیم.

Teleport به دیگر بازیکنان در تعاونی.
• بازیکنان جلسه Co-op می توانند در طول تعاملات مشترک (صحبت کردن با NPCها، خوابیدن و غیره) هم تیمی ها را جذب کنند.
• امکان از بین بردن سلاح برای دریافت منابع ساخت.
• اکنون می توان اسلحه دو دستی را اصلاح کرد.
• امکان روشن/خاموش کردن مشارکت در رویدادهای درون بازی.
• تعادل مجدد اعداد زوزه کش در شب.
• بازیکنان می توانند دشمنان را با لغزش درون آنها بکشند.
• برخوردهای ویژه بیشتر با افراد آلوده در طول روز.

علاوه بر این، ما قصد داریم در هفته های آینده بسته های مختلف پوست را منتشر کنیم. با آنها در شهر متمایز خواهید شد.

آپدیت بازی
جدا از همه اخبار مهم از آپدیت Gut Feeling در بالا، تغییرات زیر را نیز در بازی معرفی کرده ایم.

قفس
• ثبات بهبود یافته مربوط به خراب شدن بازی میزبان زمانی که کاربر دیگری سعی می کند وصل شود.
• اکنون انیمیشن سر آیدن هنگام چرخش در حالی که از تیرک یا لوله آویزان است به درستی ظاهر می شود.
• خرابی میزبان یا همتا هنگام تکمیل ماموریت جانبی Carriers 3 برطرف شد.
• رفع مشکلی که میزبان می‌توانست در حین تعامل با صفحه سیاه مواجه شود.
• وقتی پخش کننده در چالش Bloody Tie از کار افتاد، موسیقی درون بازی دیگر پخش نمی شود.
• قابلیت معدن ثابت.
• اعلان دکمه respawn را تنظیم کرد تا برای بازیکنان بصری تر باشد.
• بازیکنان اکنون می‌توانند فاصله تا هم‌تیمی‌های خود را در صورت سقوط در یک جلسه همکاری ببینند.
• بازیکنان دیگر هنگام پیوستن به یک جلسه همکاری، چندین نماد را نمی بینند.
• احتمال کمتری وجود دارد که بازیکنان در Co-op در مدل‌های NPC بعد از دیالوگ یا کات سین ظاهر شوند.
• اعلان‌های بهبودیافته در مورد ناتوانی در پیوستن به جلسه همکاری برای منعکس کردن اطلاعات دقیق‌تر به بازیکنان.

گیم پلی
• گروه های عظیمی از Tyrants و Volatile دیگر در دنیای باز یافت نمی شوند.
• رفع مشکلی که بازیکنان را از تکمیل دستاوردها باز می داشت.
• بازیکنان دیگر نمی توانند برای کشتن سریع افراد آلوده سطح بالاتری نسبت به Aiden اقدام به برداشتن چاقو کنند.
• رفع اشکالی که در آن Biters یکی پس از دیگری آیدن را می گرفت.
• ضربه زدن به سر با چوب بیسبال راحت تر است.
• مصرف استقامت تنظیم شده سلاح های درجه بالا.
اگر حالت نگه داشتن QTE فعال باشد، بازیکنان می توانند از نوسانات فرار کنند.
• اکنون برخی از سلاح‌ها دارای انیمیشن‌های حمله سریع‌تر هستند و همه حملات اکنون دقیقاً زمان‌بندی می‌شوند.
• نور کافی در چندین مکان بین ساعت 10:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر و در شرایط آب و هوایی خاص وجود دارد.
• مشکلات مربوط به عدم پاسخگویی هاکون، نشان دادن رفتار نامناسب و پیروی نکردن مسیر صحیح در کوئست های مختلف برطرف شد.
• تلفات لوت ثابت از ایردراپ های غرق شده.
• دشمنان بشری دیگر بلافاصله پس از بازکردن نقاب نمی میرند.
• اقدامات آسیب اسپیتر بهبود یافته است.
• بافت های گم شده به نقشه شهر اضافه شد.
• رفع مشکلی که مانع از نمایش نقشه های ساخت و جلوگیری از پیشرفت در بازی می شد.
• تغییر زمان مناسب زمانی که بازیکن در هدف “رسیدن به منطقه امن” می میرد.
• رفع چندین مشکل مربوط به Respawning Aiden به اشتباه.
• با استفاده از مهارت “Ground Pound” اکنون انیمیشن صحیح پخش می شود.
• مدل آیدن دیگر هنگام پریدن از روی نقاط خاصی در کارگاه هنری، پست تجاری و مدرسه پشت بام، برخورد را از دست نمی دهد.
• هنگام تغییر لباس های سطح افسانه ای، بازیکنان دیگر زیر نقشه نمی روند.
• صدای خنجر کردن فرار فوری ثابت شد.
• رفع مشکلی که در آن پخش از فصل ها تحت شرایط خاصی در دسترس نبود.
• بازیکنان دیگر نمی توانند در طول ماموریت های X13 چیزهای زیر نقشه را ببینند.
• DLC Bloody Ties دیگر نیزه های نامحدود را در نبرد نهایی اعطا نمی کند.
• صداهای بهبود یافته برای انیمیشن های طعنه آمیز Renegades.
• سایه های مربوط به حرکت بازیکن به درستی رندر می شوند.
• والتز پس از پایان بازی دیگر حرکت نمی کند. دیگر به طور تصادفی تخم ریزی نمی کند.
• مسابقات پویا اغلب در نزدیکی هاب راه اندازی نمی شوند.
• در طول رقابت پویا، موارد آشکار و مناطق قابل تشخیص مسدود شده است.

فنی
• بهبود استفاده و عملکرد حافظه برای جلسات طولانی بازی.
• XeSS به 1.1 به روز شد. XeSS اکنون ارتقا دهنده پیش فرض برای ARC است.
• بهبود روشنایی برگ.
• برای شبیه سازی بهتر شفافیت، دیترینگ بهبود یافته حل می شود.
• بهبود انعکاس آب، کدورت و شکست.
• سایه های بهبود یافته با ردیابی پرتو فعال است.
• بهبود بازتاب شیمیایی.
• سایه های حجم بهبود یافته.
• استفاده بهینه از حافظه.
• سوسو زدن توری ثابت در برخی مدل ها.
• رفع خرابی بازی هنگامی که حالت عکس در طول انیمیشن های آسیاب بادی یا پانل آنتن اسپم می شود.
• انیمیشن گرفتن دست چپ ثابت.

UI
• متن از دست رفته در Stash، Respawn، Bounty، منوی سفر سریع، موجودی، کاردستی، منوی کلکسیونی رفع شد.
• ترجمه متن ثابت در هنگام شروع چالش پارکور قبل از به دست آوردن پاراگلایدر.
• نوارهای سلامت اکنون در طول انیمیشن گرفتن قابل مشاهده هستند.
• نوار استقامت به طور معمول پس از مرگ آیدن و بازپخت شدن او کاهش می یابد.
• رفع خطاهای تایپی جزئی و ترجمه.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید