به روز رسانی Dune: Spice Wars – Line in the Sand با تغییراتی در آمار و تعادل بازی به پایان می رسد


Shiro Games و Funcom آخرین آپدیت عنوان استراتژی 4X خود را اعلام کردند. Dune: Spice Wars در حال حاضر موجود است. Line in Sand به‌روزرسانی تولید نقشه و شروع تخم‌ریزی را بهبود می‌بخشد، مناطق جدید، ویژگی‌های دهکده، جاسوسی و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

یکی از بزرگترین تغییرات اضافه شدن آمار پایان بازی است. این به بازیکنان اجازه می دهد تا عملکرد خود را بررسی کنند. واحدهای نظامی همچنین می توانند مواضع خود را حفظ کنند و هشدارها در مرزهای صفحه نمایش ظاهر می شوند تا نشان دهند که خطر در کجا رخ می دهد. ارتش ها نیز مجدداً متعادل شده اند و واحدها اکنون نقاط فرماندهی بیشتری را مصرف می کنند.

آنها به دو نوع تقسیم می شوند: واحدهای مکانیکی و واحدهای غیر مکانیکی. این باعث ایجاد برخی تغییرات می شود (مانند Atreides Healing که فقط برای واحدهای غیر مکانیکی اعمال می شود). برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر و یادداشت‌های کامل را اینجا ببینید.

Dune: Spice Wars اکنون از طریق Steam Early Access بر روی رایانه شخصی در دسترس است. منتظر بروزرسانی های بیشتر از جمله Conquest Mode و Dune Heroes باشید.

به روز رسانی انجمن “Line In The Sand”.

تغییرات عمده

  • اضافه شدن آمار پایان بازی
  • هشدارهای نظامی اکنون بر روی مرزهای صفحه نمایش نشان می دهد که در جهت بحران است
  • واحدهای نظامی اکنون می توانند مواضع خود را حفظ کنند (با C)
  • تیم های برداشت Fremen اکنون می توانند ادویه جات را در مناطق خنثی برداشت کنند
  • تولید نقشه بهبودیافته: پایه اصلی و تخم ریزی عمیق بیابان تغییر کرده اند تا نقشه ها منصفانه تر و متنوع تر شوند. ادویه تغییر یافته برای اطمینان از شروع کم ادویه تخم ریزی می شود.
  • تعادل نظامی
  • بهبود عملکرد و بهینه سازی عمده

اقتصاد

  • کارخانه‌های پلاسکریت پلاسکریت بیشتری تولید می‌کنند اما هزینه نگهداری سولاری را دارند
  • خدمه دروگر هزینه نیروی کار کمتری دارد
  • منابع شروع متعادل
  • سود غارت ضعیف می شود، اما با تعداد ساختمان ها در روستای هدف افزایش می یابد
  • ساختمان‌های UHQ فاقد سرویس سولاری هستند
  • حمایت صنفی Nerfed از رویدادها و اکتشافات

هژمونی

  • دیگر سودی از رای دادن به قطعنامه ها نخواهد داشت
  • با پرداخت قراردادهای ادویه سود بیشتری کسب کنید
  • برتری متوازن بین نقشه های کوچک و بزرگ
  • بناهای یادبود امپراتور در حال حاضر برتری را در طول زمان به جای فوری اعطا می کنند

ارتش

  • واحدها اکنون نقاط فرمان بیشتری مصرف می کنند
  • افزایش دامنه هاله
  • بازسازی واحد فریمن: تمرکز بر رفع اشکال مخالفان.
  • عرضه:
    – سیستم تامین مجدد برای آسان‌تر خواندن و استفاده از آن
    – کاهش واحد درمانی در روستاهای اشغالی
  • واحدها به دو نوع تقسیم می شوند:
    – ماشین آلات (پهپاد، کشتی، ناوچه)
    – غیر مکانیکی (انسان نما)

این انواع منجر به تغییرات زیر می شود:

  • Atreides Healing Drone اکنون فقط واحدهای غیر مکانیکی را درمان می کند
  • جایزه هژمونی هارکونن 5K اکنون فقط در هنگام کشتن واحدهای غیر مکانیکی کار می کند
  • داروهای مبارزه ای هارکونن و بخارات سمی اکنون فقط بر واحدهای غیر مکانیکی تأثیر می گذارد
  • Harkonnen Sleeper Agents اکنون فقط در واحدهای غیر مکانیکی فعال می شود
  • بازسازی سلامت Banjee اکنون فقط روی واحدهای غیر مکانیکی کار می کند
  • افت عرضه اکنون تنها بر واحدهای غیر مکانیکی تأثیر می گذارد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید