توسعه دهنده Dragon's Dogma 2 گزینه های محدود سفر سریع را توضیح می دهد


در مصاحبه ای جدید با IGN، کارگردان Hideaki Itsuno جزئیاتی را در مورد روش های مختلف سفر سریع موجود در بازی فاش کرد. جزم اژدها 2. درست مثل کار قبلی جزم اژدها 2 شکل محدودی از سفر سریع ارائه خواهد شد، اما در عوض از بازیکنان انتظار می رود که بیشتر از دنیای باز بازی را به تنهایی سفر کنند.

Itsuno در مورد تصمیم خود برای اضافه نکردن گزینه های سفر سریع به بازی صحبت می کند و بیان می کند که تنها دلیلی که مردم فکر می کنند سفر خسته کننده است این است که “زیرا بازی شما خسته کننده است.” جزم اژدها 2 می‌خواهد با افزودن برخوردهای جالب‌تری که بازیکنان می‌توانند در مسیر خود در سراسر جهان با آن‌ها مواجه شوند، از این امر جلوگیری کند.

Itsuno گفت: “فقط آن را امتحان کنید. آیا سفر خسته کننده است؟ این درست نیست. این فقط یک مشکل است زیرا بازی شما خسته کننده است. من می خواهم سفر سرگرم کننده باشد.” به همین دلیل است که ما چیزهایی را در جایی قرار می دهیم که بازیکن بتواند به راحتی آنها را پیدا کند، دریابیم که دشمنان چگونه تخم ریزی می کنند تا هر بار تجربه متفاوتی ایجاد کنند، و بازیکنان را در موقعیت های کور قرار می دهیم که نمی دانند در فاصله 10 متری ایمن هستند یا خیر. که.” “

ما تلاش زیادی برای طراحی یک بازی کرده‌ایم که اگر با کسی برخورد کنید، اتفاقی می‌افتد، بنابراین با وجود اینکه سفر سریع خوب است، تصمیم گرفتیم نقشه‌ای طراحی کنیم که بازیکن در آن تصمیم‌گیری کند. لطفا از سفر خود با دوچرخه لذت ببرید. یا پیاده.»

در زمینه، اصلی است جزم اژدها این برنامه سفر سریع را با استفاده از مواردی به نام سنگ های فری و کریستال های بندری فراهم می کند و به بازیکنان اجازه می دهد آنها را در مکان های خاص قرار دهند و بعداً سریع به آنها سفر کنند. این روش محدودتر سفر سریع است جزم اژدها 2، اضافه شدن گاری های گاو که می توانند بازیکنان را در مسیرهای خاصی جابجا کنند.

با این حال، این روش جدید سفر سریع با خطرات احتمالی همراه است. Itsuno می گوید که ممکن است سفر با گاری گاو به دلیل رویدادهای مختلفی که در جهان باز رخ می دهد، قطع شود. مثال‌هایی که آقای Itsuno ارائه می‌کند، از اجنه که به سادگی مسیر گاری‌های گاو را مسدود می‌کنند تا گریفین‌هایی که با یک ضربه به گاری‌های گاو حمله می‌کنند و آنها را نابود می‌کنند، را شامل می‌شود.

«اگر سوار می‌شوید، ممکن است توسط اجنه مسدود شوید و چاره‌ای جز پیاده شدن و پیوستن به نبرد نداشته باشید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است یک گریفین وارد شود و کل گاری را با یک ضربه نابود کند، شما باید راه بروید. ایتسونو توضیح می‌دهد که بقیه راه را نفرین می‌کنند. “اما هیچ کدام از اینها از قبل توسط ما تنظیم نشده بود. در عوض، گریفین ها تمایل طبیعی به حمله به گاوهایی دارند که در حال حرکت می بینند، و همه این قطعات به طور طبیعی با هم کار می کنند تا به طور طبیعی وضعیت را کاهش دهند. مطمئنا، سوار بر گاری گاوچرانی. ممکن است در این دنیا ارزان باشد، اما در نتیجه این ارزانی ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. این دنیایی است که ما می توانستیم بسازیم. فکر کنید.”

سفر سریع یک موضوع بحث برانگیز در بحث های بازی است. بسیاری از مردم این واقعیت را دوست دارند که بازی به آنها اجازه می دهد تا به راحتی وارد و خارج شوند، اما آنها عمدتاً دنیای باز را نادیده می گیرند و فقط وارد چیزی می شوند که اغلب به عنوان “فقط قسمت های سرگرم کننده” توصیف می شود. تصور اینکه یکی می تواند دیگری را در اولویت قرار دهد.خود Itsuno گفته است که گزینه های سفر سریع را در بازی ها دوست دارد، اما همچنین اضافه می کند که حفظ حس مقیاس و فاصله مهم است. جزم اژدها 2.

کنتا کینوشیتا، توسعه‌دهنده اصلی، می‌افزاید: «شاید آنها می‌خواستند مسافت را با هزینه‌ای کوتاه کنند». “به نوعی، به شدت دنیای واقعی را منعکس می کند. در واقعیت، قوانین زیادی وجود دارد که برای ایجاد یک سیستم ضروری است، اما نادیده گرفتن آن قوانین می تواند چیزها را کمتر واقعی یا کمتر ارزشمند به نظر برساند.” ممکن است پایین به نظر برسد. ”

جزم اژدها 2 Pawns قرار است در 22 مارس برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، صحبت های Kinoshita و Itsuno در مورد Pawn را در مصاحبه قبلی ببینید.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید