Capcom اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشت جزم اژدها 2 در توکیو گیم شو، شرکت کنندگان و نشریات تجربه عملی با نسخه ی نمایشی خواهند داشت. محیطها تا کنون بسیار بزرگ به نظر میرسند، که با توجه به اینکه جهان چهار برابر بازی اول است، قابل انتظار است. در مصاحبه ای با VGC، کارگردان Hideaki Itsuno نیز تایید کرد که هیچ صفحه بارگیری وجود ندارد و کاوش یکپارچه است.
وقتی صحبت از یکپارچگی دنیا شد، در حین کاوش هیچ صفحه بارگیری وجود ندارد. البته، اگر صحنه برش وجود داشته باشد، ممکن است آن را بارگیری کنید و سپس به اکتشاف رایگان برگردید، اما وقتی واقعا وارد یک سیاه چال یا غار می شوید، زمانی که می آید برای کاوش در نقاط مختلف جهان، هرگز صفحه نمایش بارگیری را نخواهید دید.
“جادهها در بازی تا حدی وجود دارند که نشان میدهند بازیکن باید به کجا برود. اما آنها پیشنهاداتی هستند. وقتی صحبت از مکانیک بازی به میان میآید، اینها معنایی جز این ندارند که میدانید چه چیزی را دنبال میکنید، بنابراین به طراحی بازی کمک میکند تا بازیکن زیاد گم نشود. همچنین هوش مصنوعی پیادهها و سایر شخصیتها هستند. ”
بنابراین اگر میخواهید تلاش اصلی را نادیده بگیرید و فقط ببینید و کشف کنید که جهان چه چیزی برای ارائه دارد، درست پیش بروید. “شما کاملا آزاد هستید که در دنیا سفر کنید. اگر بخواهید می توانید به آن مسیر بپیوندید. اگر می خواهید خارج از پیست بروید و راه خود را به جلو بیابید، شما هم آزادید که این کار را انجام دهید. اما… “شما ایتسونو میگوید نمیتوانید از صخرههای صاف بالا بروید، اما میتوانید از مکانهایی که تقریباً ارتفاع شخصیت شما هستند بالا بروید.
جزم اژدها 2 تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در حال توسعه است. جهان از دو بخش تشکیل شده است. Varmind توسط Arisen که اژدها را شکست داد اداره می شود و Batal توسط حیوانات وحشی اداره می شود و بر روی خرابه های باستانی ساخته شده است. بازیکنان میتوانند از میان چهار حرفه انتخاب کنند، با پیشرفت سایر حرفههای پیشرفته. آخرین ویترین گیم پلی و نبرد رئیس با گریفین را بررسی کنید.
نویسنده: Ravi Sinha