Dragon's Dogma 2 به شما امکان می دهد تا سه رئیس را همزمان روی صفحه نمایش داشته باشید


در مورد آن بسیار گفته شده است جزم اژدها 2، به خصوص پیش نمایش جدید و خالق شخصیت رایگان که هفته گذشته منتشر شد. اما مقیاس این تجربه هنوز تا حد زیادی ناشناخته است، به ویژه با توجه به اینکه جهان چهار برابر بزرگتر از نسخه اصلی است. در مصاحبه ای با Automaton-Media، کارگردان Hideaki Itsuno در مورد شاهکارهای خاصی صحبت کرد که با نسل فعلی سخت افزار امکان پذیر است.

علیرغم اینکه بازی اول چقدر تاثیرگذار بود، “در آن زمان کاستی های فنی زیادی از نظر ایجاد یک جهان باز مناسب وجود داشت. هنگام ورود به بازی، زمان بارگذاری بین داده های دید از راه دور و داده های جزئیات داخلی کوتاه بود و در نتیجه یکپارچگی کمتری داشت. تجربه بازی.»

که در جزم اژدها 2، تکرار اظهارات قبلی مبنی بر اینکه همه سیاه چال ها، شهرها و فضای داخلی خانه ها “به طور یکپارچه به هم متصل هستند” و هیچ صفحه بارگیری در حین کاوش وجود ندارد. سایر ویژگی‌های جدید عبارتند از افزایش چشمگیر تعداد NPC (بیش از 1000 مورد در Capcom Highlights Day 1 تایید شده است). ممکن است رئیس‌های بیشتری هم‌زمان روی صفحه ظاهر شوند.

“که در جزم اژدها، هنگامی که دو هیولای رئیس بزرگ ظاهر می شوند، گنجاندن یک هیولای “فرخ های کوچک” دشوار خواهد بود. با این حال، در ادامه، هیچ مشکلی با حضور سه رئیس بزرگ به طور همزمان وجود ندارد و تجربه مواجهه با رئیس بعدی را در حین فرار از رئیس قبلی به شما می دهد. فرار با خطراتی همراه است و واقع بینی را به تعقیب و گریز می افزاید. ”

رفتار واقعی‌تر هوش مصنوعی نیز یک گام بزرگتر از بازی قبلی است، اما شنیدن در مورد یک نژاد جدید، Beastren نیز جالب است. در برنامه‌های بازی اول، این تیم “برای گنجاندن تعداد زیادی شخصیت خزدار تلاش کرد. ما فقط نتوانستیم این کار را انجام دهیم.” و کشورش، Battahl.

Itsuno گفت، اگرچه هیچ تاثیری بر داستان اصلی ندارد، “نگرش نسبت به قطارهای جانوران بسته به کشور بسیار متفاوت است، بنابراین برخی از بخش‌ها وجود دارند که این تفاوت‌ها را نمایان می‌کنند. بسته به اینکه شما یک قطار وحشی هستید یا خیر، ممکن است متفاوت باشد. یا قطار جانوران.»

جزم اژدها 2 در 22 مارس برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد. بیشتر بدانید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید