عصر اژدها: درخت مهارت Dreadwolf و جزئیات سفارشی سازی


با اینکه رسما می دانستندعصر اژدها: Dreadwolfتا جایی که ما در حال توسعه هستیم، جزئیات واقعی بازی در بهترین حالت کمیاب است (تا همین چند ماه پیش ما حتی نمی‌دانستیم نام رسمی آن چیست). با این حال، BioWare جزئیات مختصری در مورد RPG اینجا و آنجا در فید قطره‌ای ارائه کرده است، و در یک پست وبلاگ اخیر، توسعه‌دهنده اطلاعاتی در مورد نحوه نزدیک شدن بازی به مکانیک‌های سفارشی‌سازی و پیشرفت ارائه کرده است.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، هیچ فیلمی از گیم پلی نمایش داده نمی شود، و جزئیات به خودی خود از ایده های توسعه اولیه ناشی می شوند، اما BioWare چند عنصر کلیدی را برجسته می کند و تطبیق پذیری ساخت در میان آنهاست. دارای چندین درخت مهارت است که هر کدام با یک کلاس خاص مرتبط هستند. اما به روش واقعی CRPG، بازیکنان می‌توانند مهارت‌ها را از هر درختی باز کنند، که امکان ساخت‌های چند کلاسه را فراهم می‌کند.

“از ویژگی هایی مانند صفحات آمار دقیق برای علاقه مندان به بازی های RPG گرفته تا مکان های دست ساز برای کاوش، طراحی موضوعی است که می توانیم بی وقفه در مورد آن صحبت کنیم. این موضوع در مورد سایر بخش های توسعه بازی نیز صادق است. موضوعی است که احتمالاً در مورد آن صحبت می شود. دوباره در آینده، پس لطفاً مراقب آن باشید.”

توسعه دهنده اخیرا تایید کرده است که پروژه به آلفا رسیده است، اما باید دید چقدر طول می کشد تا BioWare برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد RPG آماده شود. این نشان می دهد که این بازی دارای یک سیستم مبارزه با اکشن جدید است که از سال 2018 الهام گرفته شده است.خدای جنگبیشتر بدانید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید