DOOM: The Dark Ages دارای دشمنان بیشتر، عرصه های بزرگتر و اکشن کندتر است – Creative Director


DOOM: Dark Ages مدیر خلاقیت هوگو مارتین فاش کرد که این بازی به عنوان جانشین مستقیم نسخه اصلی طراحی شده است. عذاببه جای دنباله ای برای عذاب ابدیمارتین در مصاحبه با GamesRadar DOOM: Dark Ages کاملاً متفاوت از سلف مستقیم خود خواهد بود.

یکی از عناصر مهم در مبارزه با شیاطین است DOOM: Dark Ages واقعیت این است که تیرانداز آینده از نظر روحی به نسخه اصلی نزدیک‌تر است و تاکید بیشتری بر اجتناب از گلوله‌های دشمن نسبت به بازی‌های قبلی دارد. عذاباین بدان معنی است که پرتابه های دشمن به آرامی حرکت می کنند. این به بازیکنان زمان می‌دهد تا هنگام تلاش برای نزدیک کردن فاصله، از حملات اجتناب کنند.

مارتین درباره بازی در نسخه اصلی گفت: “من بلافاصله متوجه شدم که پرتابه ها چقدر کند حرکت می کنند و بلافاصله فهمیدم که این یک ماز ​​است.” عذاب در طراحی استودیو کمک کرد DOOM: Dark Agesوقتی بین گلوله ها می بافید، حرکت افقی تر و اصلی تر می شود عذاب. ”

مارتین است عذاب ابدی تاکید بر عمودی بودن، DOOM: Dark Ages در عوض، بر روی دادن دشمنان بیشتری به بازیکنان برای شکست دادن در میدان های بزرگتر تمرکز می کند. او تفاوت بین انجام این دو بازی را با رفتن از یک جت جنگنده F22 به یک تانک آبرامز تشبیه می کند.

اگر در یک جت جنگنده F-22 بودید، عذاب ابدیمارتین می‌گوید: «این بار می‌خواستیم این تانک شبیه یک تانک آبرامز با سیستم جنگی قوی‌تر و زمین‌دارتر باشد. عذاب من فکر می کنم نسخه راه اندازی مجدد احساس می کند که سیستم مبارزه بازسازی شده است.اما برای طرفداران قدیمی سریال، کسانی که نسخه اصلی را بازی کردند عذاب، متوجه خواهید شد که واقعاً به مسیر درست برگشته اید. ”

مارتین توضیح داد که بازیکنان متوجه بازی کندتر و زمینی تر خواهند شد. DOOM: Dark Agesدر عین حال سنگین تر و قدرتمندتر است. این استودیو قصد دارد بر حرکت بیشتر روی زمین تاکید کند، با حرکت جانبی برای بازیکنان که هدف‌گیری دقیق‌تری دارند.

مارتین گفت: «سنگین‌تر است، قوی‌تر است، زمین‌گیرتر است». ما دوباره از strafing برای هدف گیری استفاده می کنیم، و مانند نسخه اصلی، شما بین گلوله ها می بافید. عذاب، اصابت گلوله از یک تفنگ سوپر ساچمه ای به سینه … مانند یک پازل سه بعدی “شلیک کن و شلیک کن” است که بازیکن به هم می بافد. ”

مارتین گفت: DOOM: Dark Ages میدان‌های بزرگ‌تر و مسطح‌تر دارای دشمنان متراکم‌تری هستند که بازیکنان را مجبور می‌کند تا با شیاطین بیشتری از همیشه مبارزه کنند.

او گفت: «بیشتر از همیشه شیاطین وجود دارند. صحنه‌ای وجود دارد که Slayer به گوشه‌ای می‌پیچد و شما در حال کشتن دسته‌ای از شیاطین هستید. شما با تفنگ شاتگان آسیب زیادی وارد می‌کنید، تمام قسمت‌های بد را منفجر می‌کنید، و بازخوردی که اکنون می‌توانید در بازی دریافت کنید باورنکردنی است. بسیار هیجان انگیز است که بتوانیم آن را به بازیکنانمان ارائه دهیم.”

“این فناوری بزرگترین فضا، بزرگترین هوش مصنوعی و قوی ترین سلاح هایی را که تا به حال داشته ایم به ما می دهد. عذاب بازی “

تعداد زیاد دشمنان برای مبارزه بازیکنان نیز به این دلیل است که id Software توانست هوش مصنوعی درون بازی را تا حد باورنکردنی بهینه کند. مارتین حتی گفته است که معتقد است دیگر محدودیتی برای تعداد هیولاهایی که می توانند در نبرد شرکت کنند وجود ندارد.

او گفت: “تعداد هوش مصنوعی روی صفحه… من فکر نمی کنم در این مرحله محدودیتی وجود داشته باشد. این دیوانه کننده است.” “من همچنان منتظر پاسخ “نه” از برنامه نویسان هستم، اما این بار آنها این را نمی گویند. به طور کلی، احساس می کنم توانایی ساخت بهترین بازی را از نقطه نظر فنی به دست آورده ام.دو نسخه اخیر راه اندازی مجدد هستند عذاب بازی تا این لحظه ساخته شده است. بله، در گذشته محدودیت هایی وجود داشت، اما الان احساس نمی کنم محدودیتی وجود دارد. اما با هر بازی سعی می کنیم بر موفقیت بازی قبلی بنا کنیم و درس های درست را بیاموزیم. ”

بالاخره مارتین DOOM: Dark Ages، و اینکه چگونه این تغییر بزرگی نسبت به آنچه بازیکنان به آن عادت کرده اند ایجاد می کند. Doom (2016) و عذاب ابدیبه طور خاص، اره شیلد اغلب در تریلر انتشار بازی دیده می شد، DOOM: Dark Ages.

مارتین گفت: «سپر همیشه در دست شماست، بنابراین شما اساساً یک سپر را با هر دو دست نگه می دارید. ما می خواهیم بازیکنان احساس کنند که آراگورن یا لئونیداس از 300 دروازه داغ عبور می کند و قهرمانان نبردهای FPS در مقیاس بزرگ هستند. عذاب این فقط خود بازی است. ما احساس کردیم که این یک چالش واقعاً سرگرم کننده برای تیم خواهد بود و فکر می کنم موفق شدیم. ”

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با یک سپر انجام دهید نقطه ضعف دشمن و استفاده از اسلحه در دست راست برای آسیب رساندن به آن بسیار آسان است.

DOOM: Dark Ages آخر هفته اعلام شد. این بازی قرار است در سال 2025 برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید