DNF Duel – پچ Ground Balance اکنون در دسترس است.اجتناب از بادکنک، گارد سنج و غیره


وصله تعادل زمین دوئل DNF اکنون با تغییرات قابل توجهی در مکانیک های اصلی گیم پلی و همه شخصیت ها در دسترس است. تقریباً گیج‌های HP و گارد برای همه افزایش یافته است، Dodge اکنون بهبودی را کاهش می‌دهد و پس از فعال‌سازی آسیب‌ناپذیری فوری را فراهم می‌کند. این در هنگام برخورد با حملات پرتابه مفید است.

Berserker اکنون می‌تواند HP را بازیابی کند و در عین حال آسیب‌های سفید را حفظ کند، و پیگیری یک Frenzy بیدار را آسان‌تر می‌کند. Vanguard اکنون می تواند براندیش را تعقیب کند و وقفه حمله قوی تری دارد. Striker’s Mountain Pusher او را در برابر پرتابه ها مصون می کند و Shadowless Kick می تواند دشمنان را بی حرکت کند.

برخی از یادداشت‌های پچ زیر و یادداشت‌های کامل را اینجا ببینید. دوئل DNF نسخه Nintendo Switch که برای PS4، PS5 و PC در دسترس است، در 20 آوریل 2023 منتشر خواهد شد. اولین Season Pass نیز سال آینده منتشر خواهد شد و Spectre و چهار شخصیت جدید دیگر را به فهرست اضافه می کند.

[Ver.1.09] یادداشت های پچ

  • دوج – کاهش شفا. زمان فعال سازی ضربه شکست ناپذیری را به سمت بالا منتقل کرد تا بلافاصله پس از فعال شدن مهارت فعال شود. زمان‌بندی فعال‌سازی آسیب‌ناپذیری پرتابه را به جلو منتقل کرد تا بلافاصله پس از فعال‌سازی فعال شود.
  • Guard Cancel Attack سفتی خود و حیرت حریف را برای کاهش تاخیر فریم در ضربه و گارد تنظیم کرد.
  • مهارت ام اس هوابرد · برای رویارویی با حریف بلافاصله پس از فعال شدن مهارت تنظیم می شود.

دیوانه کننده

  • HP – از 950 به 980 افزایش یافته است.
  • گارد گاج – از 1050 به 1200 افزایش یافته است.
  • اثر بیداری · تنظیم شده برای بازیابی HP در حالی که آسیب سفید موجود را حفظ می کند. (قبل از تغییر: ابتدا زندگی سفید موجود را بازیابی کنید) افکت “افزایش حمله” اضافه شد. افکت “افزایش آسیب زندگی سفید (آسیب تراشه) هنگام مسدود کردن” اضافه شد.
  • پرش A – افزایش ضربه.
  • Ghost Slash هیت باکس گسترش یافته. افزایش زمان ناک دان در ضربه هوایی.
  • بالا اسلش می تواند پرش در ضربه لغو شود.
  • Ash Fork – ضربه دوم می تواند در برابر حریف ناک داون وصل شود.
  • Gore Cross: Banishment – کاهش بهبودی.
  • خشم خشمگین (دیوانگی استاندارد/متوسط) – با ضربه نهایی حریف را بالا می فرستد.
  • خونخواهی (استاندارد) – کاهش سفتی در هنگام ضربه. افزایش زمان ناک دان.
  • خونخواهی (در طول دیوانگی) – کاهش سفتی در هنگام ضربه. افزایش زمان ناک دان.

پیشتاز

  • HP – از 1000 به 1100 افزایش یافته است.
  • گارد گاج – از 1050 به 1200 افزایش یافته است.
  • افکت بیداری – افکت «افزایش قدرت حمله» اضافه شده است. افکت “افزایش آسیب زندگی سفید (آسیب تراشه) هنگام مسدود کردن” اضافه شد.
  • گارد خمیده · هرت باکس کاهش یافته.
  • استاندارد B – کاهش شفا. همچنین می تواند به حریف سرنگون شده متصل شود.
  • خیزان B – کاهش ریکاوری.
  • شکاف: پرش بالایی قابل لغو است.
  • Brandish – فعال کردن مهارت به شما امکان دسترسی فوری به Inferno Charge، Crescent Slash و Behead را می دهد. *در صورت تمایل در دسترس است
  • Inferno Charge – کاهش بازیابی. کاهش شکست ناپذیری در برابر پرتابه ها.
  • بریدن سر · کاهش بهبودی.
  • Earthshatter – کاهش شفا. برد ضربه برگشتی ضربه دوم را افزایش داد. دیوار در حمله دوم حریف را به عقب برمی گرداند.
  • ویرانگر – کاهش بازیابی. زمانی که مهارت فعال می شود، قضاوت آسیب دیده بالاتنه در طی تکنیک چرخش حذف شد. کاهش وقوع آخرین ضربه هیت باکس ضربه نهایی را گسترش داد. ضربه نهایی حریف را به بالا پرتاب می کند. افزایش بی حسی بلوک در آخرین ضربه. گارد پشت ضربه نهایی را افزایش داد.
  • ضربه باکس گسترش یافته Lunge Strike.
  • Doomgrave هیت باکس اولین ضربه را گسترش داد. افزایش بی حسی بلوک در اولین ضربه. خط تیره در هنگام ضربه قابل لغو است.

مهاجم

  • HP – از 900 به 950 افزایش یافته است.
  • گارد گاج – از 1000 به 1150 افزایش یافته است.
  • افکت بیداری و افکت “افزایش آسیب سنج گارد” اضافه شد.
  • افکت “افزایش آسیب زندگی سفید (آسیب تراشه) هنگام مسدود کردن” اضافه شد.
  • مشت له کردن قابل لغو با مهارت های مختلف MP. *در صورت تمایل در دسترس است
  • Low Kick – کاهش ریکاوری.
  • Airwalk – اگر حریف شما در هوا مورد اصابت قرار بگیرد، با شدت بیشتری از زمین پرش می کند.
  • پرش بدون سایه را می توان با ضربه سوم کنسل کرد. کاهش برد کوبنده
  • Mountain Pusher را می توان در هنگام ضربه لغو کرد.
  • داش پانچ یک اینچی قابل لغو است.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید