Capcom اخیراً یک علامت تجاری جدید را به یکی از حق رای دادن های کلاسیک خود ارسال کرده است – بحران دینوبشر من در Radar Games ، علامت تجاری Capcom گرفتار شدم بحران دینو ابتدا در سال 1999 ارسال شد و سپس به روز شد.
برای متن ، اول بحران دینو در سال 1999 در پلی استیشن اصلی منتشر شد. آن گیم پلی مبتنی بر شرارت مقیم، از یک طرح کنترل مشابه و زاویه دوربین ثابت استفاده می کند. این اجازه می دهد بحران دینو همچنین به لطف استفاده مؤثر از دایناسورها برای ایجاد تنش و ترس از پرش ، در ژانر ترسناک بقا قرار گرفت.
با وجود این به روزرسانی مارک تجاری ، CAPCOM لزوماً نیست بحران دینو حق رای دادن به روشی مشابه با آنچه دیدیم باز خواهد گشت شرارت مقیمبشر
دو بازی اول از بحران دینو این حق رای دادن اکنون برای خرید از طریق GOG در ژانویه در دسترس است. هر دو عنوان به عنوان بخشی از برنامه پس انداز GOG منتشر شدند. این امیدوار است که بازی کلاسیک را با بازی کردن آن بر روی یک سیستم مدرن ذخیره کند.
به عنوان بخشی از این تلاش های حفاظت ، بحران دینو و دنباله GOG ویژگی های جدیدی از جمله بهبود کیفیت زندگی ، از جمله رفع پایداری فنی و بهبود محلی سازی و همچنین گزینه بازی با طرح های کنترل مدرن تر با استفاده از کنترل کننده های نسل فعلی ، از جمله کنترل کننده های دوگانه و سری Xbox را به دست آورده است.
داستان اصلی بحران دینو داستان حول شخصیت اصلی ، رجینا می چرخد. رجینا در حال بررسی یک پروژه نظامی مخفی است. با سرعت آهسته و پایدار همه چیز شروع به تشدید شد زیرا رجینا اسرار بیشتری از این پروژه را کشف کرد.
دنباله با مجموعه ای از تشدید چیزها را دنبال کرد. اوضاع با منبع جدیدی از انرژی ، انرژی سوم شروع می شود و از نظر قدرت آن غیرقابل پیش بینی می شود. بازیکنان در یک مأموریت نجات گرفتار می شوند و در آنجا نیاز به تهیه مطالب تحقیقاتی به همراه پرسنل بازمانده دارند.
این یک سبک گیم پلی مشابه دارد شرارت مقیمبا بحران دینو این حق رای دادن فراتر از سه بازی خط اصلی نبود ، اما هرکدام حتی از ریشه های اصلی ترسناک بقا نیز جدا بودند. از طرف دیگر شرارت مقیم از زمان انتشار آن در سال 2017 ، این حق رای دادن چیزی مانند رنسانس را دیده است Resident Evil 7 Resident Evil، Capcom تاکنون انتخاب شده است بحران دینو در گذشته باقی مانده است.
Capcom در حال حاضر از راه اندازی بسیار موفق آخرین بازی های خود تجلیل می کند. هیولا شکارچی وحشی، طی سه روز از زمان انتشار ، ما توانستیم 8 میلیون نسخه بفروشیم. برای اطلاعات بیشتر هیولا شکارچی وحشی (موجود در PC ، PS5 و Xbox Series X/S) ، به بررسی ها مراجعه کنید.
این شرکت همچنین در حال کار بر روی چندین پروژه دیگر است که دو مورد از آنها پیگیری حق رای دادن کلاسیک است.
یکی از این عناوین دنباله ای برای چیزی اصلی است گرگ ، از طرف دیگر ، دیگری پیگیری بازی Demon Slay است. اویموشا ، دوبل Onimusha: جاده شمشیرهابشر این شرکت همچنین در حال آماده سازی برای انتشار مجدد است Onimusha 2: سرنوشت سامورایی 23 مه.
نویسنده: Joelle Daniels