Diablo 4’s Endgame Nightmare Dungeon را می توان با “روش های واقعا جالب” تغییر داد


از Blizzard Entertainment دیابلو 4 آخر هفته گذشته یک بتای باز برای پیش‌سفارش اجرا کرد که بیش از 1 میلیون بازیکن را جذب کرد. با این حال، من احساسات متفاوتی در مورد سیاه چال دارم. بازی دارای بیش از 100 سیاهچال است و نسخه بتا دسترسی به سیاهچال های Fractured Peaks را فراهم می کند.

انتقاد رایج این بود که آنها خیلی بزرگ بودند و هدف یکسانی داشتند. با توجه به اینکه سیاه‌چال‌ها بخشی از پایان بازی هستند، تیم چه کاری انجام می‌دهد تا همه چیز را تغییر دهد؟، کارگردان بازی جو شلی در صحبت با Eurogamer گفت که او انتقادات را تصدیق کرد. مزرعه برنج.

“ما آن را دیدیم، بله، من متوجه وجود آنها نشده ام، اما مطمئناً مواردی وجود دارد که می توانید یک کلید در سیاهچال بگیرید و به مکان دیگری بروید.

“ما نمی خواهیم بازیکنانی که از داخل یک سیاهچال خالی بدومند. اگر می خواهید کلیدی را بدست آورید و در یک منطقه به عقب برگردید، دشمنان باید برای تازه کردن آن ظاهر شوند. اساساً یک سیاهچال خالی. هدف ما ساختن آن است. مطمئن باشید که از آن عبور نمی کنید، و اگر برای مدت زمان بسیار کوتاهی باشد، خوب است.”

ایده این است که در حین بالا رفتن سطح، بازیکنان با ذهنیت تکمیل هر سیاهچال وارد شوند. این توسط سیستم Codex of Power و Renown تشویق می شود. با رسیدن به پایان بازی، بازیکنان به Nightmare Dungeon دسترسی خواهند داشت. سیاه چال های کابوس اساسا سیاه چال هایی هستند که توسط سیگل ها اصلاح شده اند.

اما سیاه‌چال‌ها از ابتدا با برخی ویژگی‌ها طراحی شده‌اند، بنابراین شما می‌توانید سیگل سیاه‌چال را دریافت کنید تا مفهومی را به شما بدهد. این فقط یک نام تصادفی نیست.

دیابلو راد فرگوسن، مدیر کل این سری افزود: دیدن بازخورد زمانی که مردم معنای عبور از سیجیل ها و دیدن هیولاهای بیشتری را در آنجا تجربه کنند، جالب خواهد بود. حالا شما از این طرف دباوف شده اید و آنها به آن طرف. ”

دیابلو 4 6 ژوئن برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC عرضه می شود. سیاه چال ها بخش بزرگی از پایان بازی هستند، اما فعالیت های دیگری مانند کوئست های جانبی، رویدادهای جهانی، باس های جهان، استحکامات و غیره وجود دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید