Diablo 4 چینش‌های Dungeon، کلاس‌ها، UI و موارد دیگر را بر اساس بازخورد بتا بهبود می‌بخشد.


دیابلو 4بتای اخیر تعداد بازیکنان بیشتری را نسبت به هر بتای قبلی در این سری جذب کرد. البته، Blizzard Entertainment از کشش بازی هیجان زده است، اما تمام بازخوردهایی که توسعه دهندگان دریافت می کنند به همان اندازه ارزشمند است. اطلاعاتی در مورد نحوه بهبود بازی پس از بتا دریافت کرد.

و به نظر می رسد که توسعه دهندگان قبلاً تغییرات زیادی ایجاد کرده اند که برخی از آنها کاملاً قابل توجه هستند. فهرست کاملی از تغییرات و بهبودهایی که انجام شده است را به تفصیل شرح می دهد.دیابلو 4بر اساس تمام بازخوردهایی که برای نسخه بتا دریافت کردیم.

وقتی صحبت از چیدمان سیاه‌چال‌ها می‌شود، بلیزارد روی کاهش «انواع خاصی از عقب‌نشینی‌ها که از تجربه بازیکن می‌کاهد» تمرکز کرد و همچنین سعی کرد به شکایات مربوط به اهداف خسته‌کننده در سیاه‌چال‌ها رسیدگی کند.

توسعه‌دهنده می‌گوید: «سیاه‌چال‌های ما اهداف مختلفی را برای تکمیل ارائه می‌دهند، اما بازخورد بازیکنان بیان می‌کند که انجام هر هدف خسته‌کننده بود.» امیدواریم با ارائه پاداش‌هایی مانند افزایش تحرک، تجربه تکمیل اهداف ساده‌تر و متنوع شود. در حالی که موارد را نگه می دارید. این تنظیم فقط یک نقطه شروع است و در به روز رسانی های آینده اضافه خواهد شد. ما قصد داریم این فلسفه را به عنوان یک کلید گسترش دهیم.”

بلیزارد همچنین کلاس‌های فردی را بهینه‌سازی کرد، برخی از حملاتی را که بیش از حد قدرت تلقی می‌شدند خنثی کرد، مشکلات رابط کاربری را برطرف کرد و برخوردهای مختلف را بهینه کرد. در ادامه می توانید کل یادداشت را بخوانید.

بلیزارد جزئیات را فاش می کنددیابلو 4،محتوای آخر بازی و سیستم‌های پیشرفت در جریان به‌روزرسانی برنامه‌نویس ۲۰ آوریل.

دیابلو 4در تاریخ 6 ژوئن برای Xbox Series X/S، PS5، Xbox One، PS4 و PC منتشر می شود.

اصلاحات و تغییرات بتا:

سیاه چال

چیدمان سیاه چال

یکی از متداول‌ترین بازخوردهایی که دریافت کردیم این بود که بازیکنان احساس می‌کردند در سیاهچال‌های خاصی عقب‌نشینی زیادی انجام می‌دهند. چندین سیاهچال در همه مناطق بهینه شده تا نیاز به عقب نشینی را به حداقل برساند. در زیر لیستی از سیاه چال‌ها در منطقه Fractured Peaks که به‌طور خاص به‌روزرسانی‌های طرح‌بندی را دریافت کرده‌اند، آمده است:

  • دروازه کالدرا
  • دخمه های کثیف
  • لژ متروک
  • شهر ممنوعه
  • پایان زمان
  • انتشار جاودانه
  • پادگان کو دراگان
  • مولوود
  • غار لیمسکال

رویداد سیاه چال

  • احتمال وقوع یک رویداد در سیاهچال را از 10٪ به 60٪ افزایش داد.

گیم پلی سیاه چال

  • برای کاهش نیاز به عقب نشینی، تعداد کمی از هیولاهای پراکنده به دنبال بازیکن می گردند و به آنها کمک می کنند تا هدف Kill All Monsters را تکمیل کنند.
  • هنگامی که انیموس جمع می شود، بازیکن و متحدان نزدیکش:
    • 10 منبع را به دست آورید.
    • تمام خنک‌دان‌های فعال را ۱ ثانیه کاهش دهید.
  • زمان واریز کانال Animus از 3 ثانیه به 0 ثانیه کاهش یافت.
  • زمان نجات از 3 ثانیه به 1.5 ثانیه کاهش یافت.
  • همه اهداف نجات اکنون پس از تکمیل، معجون های سلامتی را رها می کنند.
  • حمل مجسمه‌های باستانی، سنگ‌های خون، جعبه‌های مکانیکی، و حکاکی‌های سنگی یک جایزه Momentum می‌دهد که سرعت حرکت را برای شما و متحدان نزدیکتان تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد.
  • زمان کانال پایه از 2 ثانیه به 0 ثانیه کاهش یافت.
  • برگرداندن یک شیء قابل حمل به پایه خود اکنون سلامت، منابع و معجون‌ها را به طور کامل بازیابی می‌کند و خنک‌دانی‌ها را برای همه بازیکنان اطراف بازنشانی می‌کند.
  • اکنون همه درها هنگام باز شدن یک پینگ مینی مپ ایجاد می کنند.
  • تمام اهداف ساختار در سیاه چال دارای مکانیک های جنگی اضافی هستند که بازیکن باید بر آنها غلبه کند.

کلاس

جهانی

  • جلوه‌هایی مانند بی‌حس کردن و یخ زدن را می‌توان دو برابر بیشتر از زمانی که هیولاهای نخبه از کنترل خارج شوند اعمال کرد.
  • ما مهارت‌های کلاس را بررسی کرده‌ایم تا مطمئن شویم همه کلاس‌ها به مهارت‌های کافی برای حذف اثرات مختل کننده کنترل دسترسی دارند.
  • به روز رسانی اثربخشی بسیاری از قدرت های افسانه ای.

وحشی

  • کاهش آسیب غیرفعال استاتیک 10٪ به کلاس Barbarian اضافه شده است. منفعل در برخی از درختان مهارت با کاهش آسیب جبران شده است.
  • مهارت Whirlwind اکنون آسیب بیشتری وارد می کند و Fury بیشتری را مصرف می کند.
  • ارتقاء مهارت دو سوئینگ تمام هزینه Fury را در صورت استفاده بر روی یک دشمن مبهوت شده یا سرنگون شده بازپرداخت می کند.

دروید

  • آسیب مهارت همراه را بسیار افزایش می دهد.
  • همه ی مهارت های نهایی کاهش یافته است.
  • بهبود قابلیت استفاده برای Maul و Pulverize.
  • استفاده از مهارت عدم تغییر شکل، دروید را به شکل انسانی باز می گرداند.

نکرومانسر

  • مینیون های احضار شده بیشتر می میرند و بازیکنان باید بیشتر از اجساد استفاده کنند.
  • افزایش آمار برای بسیاری از جوایز در Book of the Dead.
  • آسیب مهارت انفجار جسد را کاهش داد.
  • کاهش روشنایی جنگجویان اسکلتی و مغ ها.

سرکش

  • پاداش های افزایش یافته برای ارتقاء مهارت های Subterfuge.
  • پاداش های افزایش یافته برای مهارت های منفعل متعدد.
  • همه خنک‌سازی‌های مهارت جذب افزایش یافته‌اند.

جادوگر

  • آسیب Charged Bolt افزایش یافته و هزینه مانا برای ریخته گری کاهش یافته است.
  • آسیب‌های ناشی از رعد و برق زنجیره‌ای را کاهش می‌دهد و در برابر باس‌ها مؤثر نیست.
  • کاهش خنک شدن پاداش افسونگری مهارت Incinerate.
  • فایروال ها در حال حاضر بیشتر در هنگام استفاده از پاداش های افسون در زیر دشمنان ایجاد می شوند.
  • شانس ضربه خوش شانس پاداش افسون مهارت Meteor را افزایش داد.

UI

  • مشکلی که در آن صفحه‌خوان داخلی اعلان‌های کلیدی، جزئیات گزینه بازی و سایر متن‌های رابط کاربری را نمی‌خواند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن اعمال نمی‌توانست به چرخ ماوس متصل شود، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن Evade قادر به اتصال به چوب آنالوگ سمت راست کنترلر نبود، برطرف شد.
  • اکنون هنگام استفاده از پیکربندی نوار اقدام مرکزی، چت در سمت چپ صفحه ظاهر می شود.
  • آمار کاراکتر هنگامی که بازیکن نمایش داده می شود[素材と統計]برای دیدن آن به صورت پیش فرض روی دکمه کلیک کنید.
  • اکنون می توانید ورودی های Move and Interact را به یک دکمه و ورودی Primary Attack را به دکمه دوم نگاشت کنید.
  • فونت sans-serif مورد استفاده در بازی با فونت سریف جدید جایگزین شده است.

رویارویی

  • مشکلات متعددی را که باعث عدم پاسخگویی رئیس‌هایی مانند Butcher شده بود، برطرف کرد.
  • قصاب مجدداً با مشکل ارزیابی شده است و آن را به چالش بزرگتری در World Tiers III و IV تبدیل کرده است.
  • باس‌هایی مانند T’chort، Malnok و Vhenard شخصیت‌های نابغه‌شان را دوباره ارزیابی کرده‌اند و مکانیک‌های حمله و مبارزه‌شان را تغییر داده‌اند.
  • Fixed Vampire Brutes با استفاده از Shadow Enchant chaincasting Impale.

فروشندگان

  • احتمال وقوع حوادث سیاه چال در Cellars را افزایش داد.
  • زیرزمین‌ها اکنون به‌طور مداوم پس از تکمیل به صندوق‌ها پاداش می‌دهند.
  • مشکلی که باعث می‌شد زیرزمین‌ها به‌عنوان پیش از موعد تکمیل‌شده علامت‌گذاری شوند، برطرف شد.
  • رفع مشکلی که در آن هیولاهای نخبگان تضمین شده در زیرزمین ها حضور نداشتند.

کیفیت زندگی عمومی

  • مشکلی که بازیکنان می‌توانستند با لغو زودهنگام حملات، سرعت حمله را افزایش دهند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن کاراکترها پس از بارگذاری در یک منطقه در امان نبودند و هدف قرار نمی‌گرفتند، برطرف شد.
  • دکمه بازنشانی سیاهچال غیرفعال است.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد تا ماموریت‌های کمپین گیل ولی و سراک رپچر هیولاهای کمتری نسبت به آنچه در نظر گرفته شده بود داشته باشند.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید