سرگرمی در کولاک دیابلو 4 در 6 ژوئن در سراسر جهان منتشر شد، اما این تازه آغاز سال ها پشتیبانی از غارتگران اکشن RPG است. فصل اول از اواسط تا اواخر جولای شروع میشود و شامل مجموعههای جستجوی جدید، افسانهها، شخصیتها و چالشهای فصلی برای تکمیل و لوازم آرایشی برای کسب درآمد میشود.
با این حال، فصل ها داستان کمپین را گسترش نمی دهند. Joe Piepiora، کارگردان Associate Game به Eurogamer توضیح داد: نسخه های فصلی هر سه ماهه وجود دارد. سپس بسته الحاقی را دریافت کنید. ما امروز در مورد توسعهها صحبت نمیکنیم، اما مهم است که بدانیم توسعهها بخشی از اکوسیستم پشتیبانی از بازیهای آینده هستند.
اما وقتی اکنون به این داستان فکر می کنم، می بینم که می خواهیم این جهان را بیشتر بسازیم. دیابلو 4 و دنیای Sanctuary فرقی نمیکند، اما ما نمیخواهیم این کمپین در چندین فصل گسترش یابد و از شما میخواهیم فصلهای تمدید را بخوانید. چون منطقی است. ”
البته دلایل دیگری نیز برای رویکرد مستقل تر به فصل ها وجود دارد. تیم به جای تلاش برای رسیدن به چیزی در طول فصل، می خواهد به تنهایی عالی باشد. فصلها مضامین دارند و خطهای جستجو آنها را بررسی میکنند.
«ممکن است شخصیتهای جدید وجود داشته باشند، شخصیتهای قدیمی ممکن است بازگردند، اما این یک داستان متعارف مستقل است که در Sanctuary اتفاق میافتد که در این فصل زندگی میکند، با مکانیکهای جدید گیمپلی و غیره.» به طور همزمان برای این بازی در دسترس خواهد بود. این سه ماه، اما فقط فصل آینده جایگزین خواهد شد. این مجموعه تلاشهای فصلی جدید، تمهای فصلی جدید، گیمپلی فصلی جدید، جوایز برای ردیابی، هیولاها برای مبارزه و رئیسهای جدید را معرفی میکند. دوستیابی یا چیزی شبیه به آن ”
مدیر هنری جان مولر از بازیکنان میخواهد که Sanctuary را به عنوان یک «بوم نقاشی» برای داستان فصلهای آینده در نظر بگیرند. “وقتی این امر ثابت شد، میخواهیم بتوانیم از آن برای انواع چیزها، همه داستانهای فرعی کوچک و چیزهایی که خارج از کشمکش ابدی اتفاق میافتند، اما هنوز واقعاً جالب، تاریک و وحشتناک از آن استفاده کنیم.” تبدیل شوید. دیابلو من می خواهم شما را ملاقات کنم. در حال حاضر کار کردن روی این نوع محتوا واقعاً سرگرم کننده است. ”
وقتی از مولر پرسیده شد که آیا نقشه پناهگاه را میتوان به صورت فصلی گسترش داد یا اینکه فقط یک توسعه است، مولر پاسخ داد: “در آنجا خط سختی وجود ندارد.”
پیپیولا افزود: “راستش بگویم، اینکه بتوانیم پناهگاه های بیشتری برای فصل بسازیم کاری است که می خواهیم انجام دهیم. ملاحظات فنی وجود دارد و اینها زمان می برد. اما اینها چیزهایی هستند که ما به عنوان بخشی از محتوای فصلی می خواهیم، ما نمی خواهیم نمیخواهم آن را از روی میز برداریم، و بدیهی است که گسترش به ما امکان میدهد بیشتر از Sanctuary را کاوش کنیم، اما فصلی با هر کدام، من ایده کاوش عمیقتر در برخی مناطق برای آشکار کردن فضاهای جدید را دوست دارم.
دیابلو 4 در هفتههای آینده برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس خواهد بود. با این حال، دارندگان نسخه های Deluxe و Ultimate می توانند در تاریخ 2 ژوئن به زودی دسترسی داشته باشند.
نویسنده: Ravi Sinha