از همه چیزهایی که باید بحث طولانی را توجیه کند دیابلو 4 – مانند گزارش کرانچ – این هزینه طراحی مجدد است که مورد توجه قرار گرفته است. پس از اینکه راد فرگوسن سریالی در توییتر نوشت که Respect “بسیار گران قیمت” نیست، جوزف پیپیولا، مدیر بازی، این روزها “کمی گران” است. هزینه ها نیز نهایی هستند زیرا بازی به سمت راه اندازی می رود.
Piepiora در یک مصاحبه میزگرد به GamesRadar گفت: ما آنها را برای راه اندازی آماده کرده ایم و هیچ برنامه ای برای حذف هزینه های مربوطه نداریم. ما بر این باوریم که اینها نقش کلیدی در درخواست بازیکنان دارند که پس از رسیدن به آن بخش از گیم پلی، شروع به تقویت بیلدهای خود کنند.
“این کمی گران است، اما چیزی نیست که به راحتی نتوان به آن دست یافت. زمانی که به آن مرحله در بازی برسید، مشخصاً طلاهای زیادی به دست آورده اید. اما من می خواهم که بازیکن احساس کند که آنها هستند. تصمیمات مهمی در طول مسیر میگیرند، دائمی نیست و همیشه میتوانند این کارها را لغو کنند، اما عمدی است.
بنابراین، در حالی که من فکر نمیکنم همانطور که فرگوسن در ابتدا استدلال میکرد «خیلی گرانقیمت باشد»، میتوان انتظار داشت که هزینههایی نیز وجود داشته باشد. البته بلیزارد بازخورد پس از انتشار را در نظر خواهد گرفت.
Piepiola گفت: “ما همیشه به دادهها نگاه میکنیم و به بازخوردهایی که پس از راهاندازی دریافت میکنیم نگاه میکنیم. من میخواهم فرصتی برای دیدن احساس آن داشته باشم، و سپس خواهیم دید.”
دیابلو 4 در تاریخ 6 ژوئن برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC عرضه خواهد شد و دارندگان Deluxe و Ultimate Edition در تاریخ 2 ژوئن به زودی دسترسی خواهند داشت. جزئیات پایان بازی از تختههای Paragon و Nightmare Dungeons گرفته تا Helltides و World Tiers در حال بحث هستند و موارد بسیار بیشتری در پخش زنده Developer Update در 20 آوریل ارائه میشود. تا آن زمان با ما همراه باشید.
نویسنده: Ravi Sinha