Diablo 4 Patch Nerfs All Classes، Gain XP، Hell Tides و بیشتر


آخرین به‌روزرسانی‌های Blizzard Entertainment دیابلو 4 ما در حال حاضر خود را برای فصل بدخیمی آماده می کنیم. جنبه‌های منحصربه‌فرد و افسانه‌ای جدیدی را اضافه می‌کند که بسیاری از آنها بی‌معنی هستند، اما تقریباً همه چیز در بازی مملو از نرف‌های متعدد است.

پاداش XP تا سطح 10 اکنون فقط 1.5٪ به جای 15٪ در هنگام کشتن یک هیولا در سطح بالاتر از بازیکن است. شانس کشتن دشمن در 2-3 سطح از 20 و 25 درصد به 3 و 15 درصد کاهش یافته است. دشمنان Helltides اکنون به جای 2 سطح، 3 سطح بالاتر هستند و جعبه های Tortured Gift of Mysteries اکنون به جای 175، 250 Aberrant Cinders قیمت دارند.

در جنبه روشن، اشیاء تعاملی Helltides اکنون کمتر احتمال دارد که Cinders را رها کنند. علاوه بر nerf‌های خاص برای همه کلاس‌ها (شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنها در یادداشت‌های پچ بیابید)، آمارهایی مانند Cooldown Reduction، Trap Kill Cooldown Reduction، Critical Strike Damage و Vulnerable Damage عصبی شده‌اند.

برای جزئیات بیشتر، برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر بررسی کنید. فصل بدخیم فردا شروع می شود، بنابراین ببینید که آیا قلب جدید بدخیم به اندازه کافی برای جبران ضعف موجود است یا خیر.

به روز رسانی های گیم پلی

جهانی

  • باز کردن قفل Lilith’s Altar اکنون سراسر حساب است.
  • کشف نقشه اکنون در کل حساب کاربری است.
  • Whisper دیگر به Sigildust پاداش نمی دهد.
  • به طور قابل توجهی کیفیت لوت کلی Silent Chests را بهبود بخشید.
  • زمان کانال قابلیت ترک سیاهچال را از 3 ثانیه به 5 ثانیه افزایش داد.
  • به طور کلی تمایل بسیاری از هیولاها را به حرکت در مبارزات کاهش داد تا شخصیت های غوغا مجبور نباشند دشمنان را زیاد تعقیب کنند.
  • اضافه شدن پشتیبانی از کنترلرهای بی سیم DualSense Edge برای کامپیوتر.
  • تعدیل ارزش شهرت:
    – ارزش پاداش شهرت کوئست جانبی از 20 به 30 افزایش یافت.
    – ارزش پاداش Dungeon Fame از 30 به 40 افزایش یافت

توجه توسعه‌دهنده: این تغییر عطف به ماسبق است و کسب شهرت اضافی برای شخصیت‌هایی اعمال می‌شود که قبلاً ماموریت‌های جانبی و سیاه‌چال‌ها را انجام داده‌اند.

ردیف جهانی

  • World Tier II اکنون دارای پاداش های زیر است:
  • جایزه طلا: از 15% به 20% افزایش یافته است.
  • آیتم های رها شده توسط هیولاها را 15 درصد افزایش می دهد.

توجه برنامه‌نویس: ما به طور کلی World Tier II را دوست داریم، اما سرعت پاداش‌ها را افزایش می‌دهیم تا با سختی آن مطابقت داشته باشد.

  • مقیاس بندی سطح در بیشتر قلمروها در Dungeons و Overworld در World Tiers III و IV تنظیم شده است. هیولاها بعد از یک سطح مشخص (حداکثر 5 سطح پشت سر) بازیکن را در سطوح دنبال می کنند. این تغییر روی Boss World، Legion Events، Field of Hatred، Helltide یا Nightmare Dungeons تاثیری ندارد.

توجه برنامه‌نویس: ما می‌خواهیم بازیکنان حس پیشرفت و تسلط بهتری بر قدرت‌های خود در سراسر جهان داشته باشند و در عین حال خود را با فعالیت‌های ساخت‌یافته آخر بازی به چالش بکشند.

نمونه جهانی ردیف سوم:

  • اگر سطح بازیکن کمتر از 55 باشد، سطح هیولا 55 خواهد بود.
  • اگر سطح بازیکن 56-60 باشد، سطح هیولا 55 خواهد بود.
  • اگر سطح بازیکن 61 باشد، سطح هیولا 56 خواهد بود.
  • اگر سطح بازیکن 62 باشد، سطح هیولا 57 خواهد بود (از این مرحله به بعد، هیولا همیشه -5 خواهد بود تا زمانی که حداکثر سطح هیولا برای World Tier III 70 باشد).

نمونه جهانی ردیف چهارم:

  • اگر سطح بازیکن کمتر از ۷۵ باشد، سطح هیولا ۷۵ خواهد بود.
  • اگر سطح بازیکن 76-80 باشد، سطح هیولا 75 خواهد بود.
  • اگر سطح بازیکن 81 باشد، سطح هیولا 76 خواهد بود.
  • اگر سطح بازیکن 82 باشد، سطح هیولا 77 خواهد بود (از این مرحله به بعد هیولا همیشه -5 خواهد بود).

تجربه

پاداش تجربه برای تکمیل Whispers در World Tiers III و IV بسیار افزایش یافته است.

توجه توسعه دهنده: مشاهده شده است که پاداش تجربه به دست آمده از کشتن هیولاهای سطح بالا در مقایسه با چالش نسبی درگیر، خیلی سریع افزایش می یابد. ما به این چالش با تشویق یک بازیکن برای شرکت در تسطیح قدرت با هم به جای کشتن دشمنان در حالی که یکی دیگر از اعضای حزب در ورودی سیاهچال منتظر می‌ماند، نزدیک می‌شویم. ما می‌خواهیم به بازیکنانی که روی آن کار می‌کنند پاداش دهیم.

امتیاز تجربه جایزه را برای کشتن هیولاها با سطح بالاتر از بازیکن تنظیم کنید.

پاداش پیش فصل بدخیم:

  • 1 سطح بالاتر: +15%.
  • 2 سطح بالاتر: +20%.
  • 3 یا بیشتر سطح: +25٪.

بعد از فصل بدخیمی:

1.5٪ پاداش در هر سطح، تا 10 سطح.

  • سطح +1: +1.5٪.
  • سطح +2: +3٪.
  • +10 سطح: +15٪.

ما همچنین پاداش‌های تجربه را برای جبران‌های سطح هیولا در سطوح بالاتر جهانی تنظیم می‌کنیم.

آفست سطح فعلی سطح جهانی

  • درجه دوم جهانی: حداکثر +3.
  • درجه سوم جهانی: حداکثر +10.
  • درجه چهارم جهانی: تا +100.

آن را به:

  • World Tier II: حداکثر +3 (بدون تغییر).
  • درجه سوم جهانی: حداکثر 6+.
  • ردیف چهارم جهانی: تا +10.

مثلا:

  • شما سطح 1 هستید یکی از دوستان شما را به World Tier IV می برد و شما را در ورودی یک سیاه چال رها می کند. آنها شروع به کشتن هیولاهای سطح 100 می کنند.
  • قبل از فصل بدخیمی، مزایای زیر را دریافت خواهید کرد:
    – (سطح 100 Monster XP) * (1 + 25%)
  • هنگامی که فصل بدخیمی به پایان می رسد، شما دریافت می کنید:
    – (سطح 11 Monster XP) * (1 + 15%)

هلتید

توجه توسعه‌دهنده: هدف ما این است که گیم‌پلی ریسک-پاداش Helltide را با چالش‌برانگیزتر کردن هیولاها و باز کردن راز شکنجه‌شده سخت‌تر کنیم.

  • هیولاهای Helltide به جای 2 سطح، 3 سطح بالاتر از بازیکن هستند.
  • هزینه قفسه سینه Tortured Gift of Mysteries از 175 به 250 Aberrant Cinders افزایش یافت.
  • همه اشیاء تعاملی در منطقه Helltide اکنون شانس کمی برای رها کردن Aberrant Cinders دارند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *