Diablo 4 – پچ بعدی در 29 آگوست می رسد، Nerf Monsters و Elite Crowd Control Effects


بلیزارد سرگرمی دیابلو 4، در تاریخ 29 آگوست، به دشمنان معمولی و توانایی‌های مختلف نخبگان می‌پردازد که کنترل جمعیت را اعمال می‌کنند. اول، Cold Enchanted Elite دیگر نمی‌تواند آمار را در هر ضربه ایجاد کند، و Chilling Wind دیوارهای همپوشانی کمتری ایجاد می‌کند.

ستون های یخی Cold Goatman نیز خنک شدن طولانی تری دارند. سایر تغییرات قابل توجه شامل 20٪ آسیب کمتر توسط هیولاهای Fire Enhanced و 1 موج انفجار کمتر منتشر شده در هنگام مرگ است. همچنین آسیب شارژ Bloated Corpsefiend 14 درصد کاهش می یابد.

پیوست‌های آیتم‌ها اکنون مرتب‌تر مرتب شده‌اند و Codex of Power اکنون فیلترهای قبلی را برای تنظیمات Season و My Class به خاطر می‌آورد. همچنین، استفاده از یک کنترلر برای تعامل با ارتقاء گلیف باید “طبیعی تر” به نظر برسد. چالش‌ها، جوایز و دستاوردها با الزامات باز کردن قفل مشابه در سراسر پلتفرم‌ها منتقل می‌شوند.

بقیه یادداشت های پچ را در زیر بررسی کنید. دیابلو 4: Season of the Malignant در حال انجام است و Season of Blood که بازیکنان در آن با خون آشام ها مبارزه خواهند کرد، در 17 اکتبر فرا می رسد. لطفا برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید. همچنین، بررسی ما از بازی پایه را بررسی کنید.

1.1.3 بیلد #44582 (همه پلتفرم ها)

به روز رسانی های گیم پلی

هیولا

منبع کنترل جمعیت

ما تغییرات مختلفی را در توانایی‌های هیولا و الفت‌های نخبه ایجاد کرده‌ایم که جلوه‌های کنترل جمعیت را اعمال می‌کنند، از جمله:

  • نخبگان طلسم سرد که به صورت متوالی حمله می کنند (مثلاً Ghost Archer و Snake Brute) دیگر هر بار که ضربه می زنند، باعث ایجاد طلسم سرد نمی شوند.
  • Chill Wind کمتر دیوارهای همپوشانی ایجاد می کند.
  • اکنون می توان به راحتی از توانایی گیج کننده Cannibal Gorger جلوگیری کرد.
  • خنک شدن ستون های یخی Cold Goatman را افزایش داد.
  • میزان سرمای اعمال شده توسط حملات Cold Spider را کاهش داد.
  • مدت زمان بیهوشی چشم مار نانگاری را از 1.5 ثانیه به 1.25 ثانیه کاهش داد.
  • تغییرات دیگر برای کاهش تعداد دفعات هدف قرار گرفتن بازیکنان توسط Crowd Control

توجه توسعه دهنده: این تغییرات به منظور کاهش مدت زمان کنترل بازیکنان توسط جمعیت و افزایش زمان بازیابی پس از کنترل توسط جمعیت، به خصوص در سطوح بالاتر جهانی انجام می شود.

عمومی

  • انفجارهای مرگ از هیولاهای Fire Enchanted 1 موج کمتر ساطع می کنند و 20 درصد آسیب کمتری وارد می کنند.
  • آسیب حمله شارژ Bloated Corpsefiend تا 14 درصد کاهش یافته است.

دیگران

  • الحاقات آیتم ها اکنون مرتب مرتب شده اند.

توجه برنامه‌نویس: ما در حال تنظیم نحوه نمایش ضمیمه‌ها در راهنمای ابزار مورد در Season of Blood هستیم. این تغییر زمینه را برای ادامه کار بر روی آسان‌تر کردن ضمائم تصادفی برای مقایسه فراهم می‌کند.

  • فیلترهای فصلی و کلاس من در منوی Codex of Power اکنون تنظیماتی را که پخش کننده قبلاً انتخاب کرده است به خاطر می سپارند.
  • حرکت در منوی Glyph Upgrade در کنترلرها اکنون طبیعی تر شده است.
  • دستاوردها، تروفی‌ها و چالش‌ها با معیارهای باز کردن قفل مشترک در سراسر پلتفرم‌ها اکنون از طریق پیشرفت بین پلتفرمی منتقل می‌شوند.

رفع اشکال

فصل بدخیم

  • مشکلی که در آن کلون های سایه ارائه شده توسط Cagged Heart of Trickery نکات ابزار نادرستی را در Fields of Hatred نشان می داد برطرف شد.
  • مشکلی که در آن افکت‌های کنترل جمعیت می‌توانست روی کلون‌های سایه از Cages Heart of Trickery اعمال شود و سپس به بازیکن منتقل شود، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن قلب‌های قفس محاسبه‌شده در صورت کاشت مهارت‌های گچ‌گیری باعث ایجاد اثر بی‌حسی نمی‌شد، برطرف شد.
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد هیولاها در اتاقی را که وارشان در Ravening Pit با آن مواجه می‌شود، باز کنند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اگر بازیکن قبلاً توسط ولشان کشته شده بود، تلاش Echo of Vulshan پس از شکست دادن Vulshan کامل نمی شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد اهداف سفر فصلی تکمیل شده در بخش اخیراً تکمیل شده منوی چالش ها ظاهر شوند.
  • مشکلی برطرف شد که در آن پاداش اولین کشتن Vulshan در صورت از دست دادن به انبار بازیکن ارسال نمی‌شد.
  • مشکلی که در آن Echo of Varshan شانس سقوط Legendary تضمینی بعد از سطح 35 را نداشت برطرف شد.
  • اگر رهبر حزب در نبرد بمیرد، کورموند پس از شکست دادن وارشان در طول تلاش “حقیقت سخت سرد” ظاهر نشد.

گیم پلی

هنگامی که مهارت‌ها و قدرت‌های زیر توسط بازیکنان به هیولاها اعمال می‌شد، بازیکنان دیگر به‌طور غیرمنتظره‌ای می‌توانستند از اثرات آنها بهره ببرند. این مشکل رفع شده است.

  • مهارت ها و غیرفعال ها
    – کاهش ارزش
    – بلایت سایه
    – تیغه پیچ خورده
    – شاتر
  • گره های پاراگون و گلیف ها
    – خون ریزی
    – از نقاط ضعف استفاده کنید
    – انتقام
    – تسلط داشتن
    – نیش و پنجه
    – تیغ مرده
    – تقویت
  • مشکلی را که در آن موجودی بازیکن دروید می‌توانست با Spirit Blessings پر شود، رفع شد و پیشرفت در تلاش‌ها با آیتم‌های مرتبط را مسدود کرد.

توجه برنامه‌نویس: Druid Spirit Offerings اکنون می‌تواند از موجودی کوئست حذف شود، و امکان می‌دهد سایر آیتم‌های تلاش برداشت شوند.

  • مشکلی که در آن بازیکنان هنگام ورود به زیرزمین می توانستند خاکسترهای غیرعادی را از دست بدهند برطرف شد.
  • مشکلی برطرف شد که می‌توانست باعث شود بازیکنان هنگام تلاش برای طفره رفتن بلافاصله پس از انجام یک طلسم کانالی (مانند Incinerate یا Lightning Storm) برای مدت کوتاهی ساکن شوند.
  • مشکلی که Treasure Goblins در هنگام کشته شدن بین سطوح 15-40، آیتم های Legendary تضمین شده را رها نمی کرد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن چندین باس تضمینی برای حذف آیتم‌های افسانه‌ای بعد از سطح 35 نداشتند، برطرف شد.

رابط کاربری

  • مشکلی که در آن گروه disband به بازیکنان دستور می داد به جای استفاده از کد ارائه شده، نام قبیله را وارد کنند، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که نشانگر جستجو برای کاوش در اتاق ضبط در طول جستجوی پاسخ‌ها در خاکستر پس از هدف ناپدید نمی‌شد.
  • مشکلی که در آن هدف “مادر مبارکه رفت” ارجاع به نام اشتباه سیاهچال “پژواک نفرت” بود، برطرف شد.
  • مشکلی که باعث می‌شد دو نماد روی هم در میز کار Cormond در Dry Meadows ظاهر شوند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن اعلان پیشرفت Whisper ردیابی نشده همان به‌روزرسانی را مکرراً نشان می‌داد برطرف شد.

دیگران

  • مشکلی که در آن NPC های سوار شده به نظر می رسید سوار بر اسب های نامرئی هستند، برطرف شد. (اسب روح؟!؟)
  • مشکلی برطرف شد که در آن کلاس‌هایی که نمی‌توانستند خنجر را تجهیز کنند، می‌توانستند Skeleton Key را تجهیز کنند، خنجری که با تکمیل تلاش Dead to Rights پاداش می‌گیرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که می‌توانست پیشرفت را در طول کوئست جواهری شرق مسدود کند.
  • اگر بازیکن پس از فعال کردن آخرین سنگ به مهمانی بپیوندد، مشکلی برطرف شد که می‌توانست پیشرفت در تلاش کلاس دروید “Spirt of the Lost Grove” را مسدود کند.
  • مشکلی که در آن Rogues می‌توانست از Concealment برای رد شدن از مرحله برخورد Echo of Lilith استفاده کند، برطرف شد.
    بهبود عملکرد و پایداری مختلف در همه پلتفرم ها.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *