از Blizzard Entertainment دیابلو 4 به لطف پخش جریانی زنده بهروزرسانیهای برنامهنویس درباره پیشرفت و پایان بازی، اطلاعات بیشتری در این ماه دریافت خواهید کرد. مهارتها و غیرفعالها میتوانستند به راحتی در نسخه بتا مورد احترام قرار گیرند، اما به گفته جو شلی، طراح اصلی بازی، این کار بعداً به “سرمایهگذاری کلان” نیاز دارد.
راد فرگوسن، جنرال موتورز سری دیابلو، در ماه نوامبر به IGN گفت که اگر او تصمیم بگیرد که یک ساخت دیگر را بازی کند، «لغو همه چیز بسیار پرهزینه خواهد بود». از این نظر، رول یک شخصیت جدید بهتر خواهد بود. ایده این است: “هر چه در هر سطح شخصیت را به سمت پایین ترقی می کنید، بیشتر و بیشتر به آن وابسته می شوید و با آن راحت تر می شوید.”
همه با آن خوب نبودند، اما با توجه به بتای اخیر، به نظر میرسد که تیم تلاش میکند تا کارها را کمی آسانتر کند. گفت: «ما با اجازه دادن به شما برای بازخرید یک امتیاز مهارت یا کل، کار را آسانتر کردهایم. درخت یکباره، به جای اینکه گران قیمت باشد.”
اینکه چگونه این به پایان بازی تبدیل می شود، به خصوص برای Paragon Boards، باید دید. اگر طلا منبع اصلی شما برای احترام است، همانطور که در نسخه بتا بود، با توجه به مقداری که در بازی اواسط تا آخر دارید، باید بی فکر باشد.
دیابلو 4 6 ژوئن برای Xbox Series X/S، PS5، PC، Xbox One و PS4 عرضه می شود. دارندگان نسخه نهایی می توانند از 2 ژوئن با قیمت 99.99 دلار به آن دسترسی داشته باشند.
ما این کار را با امکان بازپرداخت یک امتیاز مهارت یا کل درخت در یک زمان به جای گران بودن بسیار آسانتر کردهایم.
– راد فرگوسن (@RodFergusson) 29 مارس 2023
نویسنده: Ravi Sinha