توسعه دهندگان معتقدند که اجازه دادن به استودیوها برای کار بر روی بازی های کوچکتر در بین پروژه های بزرگتر برای صنعت خوب است


به گفته جاش ساویر، مدیر طراحی Obsidian، بازی های کوچکتر نیز برای استودیوهای بزرگ بازی های ویدیویی مناسب هستند. در پاسخ به پست جریس دیانینگانا از Cliffhanger Games در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، او می‌گوید که انجام این کار می‌تواند از جهات مختلفی مفید باشد.

به گفته ساویر، یکی از مزایای کار بر روی بازی های کوچکتر این است که استودیوها می توانند جابجایی کارکنان را که اغلب در پروژه های بزرگ رخ می دهد، به حداقل برسانند. توسعه دهندگان در هنگام کار بر روی پروژه های بزرگی که چندین سال طول می کشد کمتر دچار فرسودگی می شوند.

Dianingana همچنین در مورد ایده کار استودیوهای AAA بر روی بازی های کوچکتر صحبت کرد، نه تنها تنوع بازی های منتشر شده را افزایش داد، بلکه به همان استودیوها اجازه داد تا روی بازی های بیشتری کار کنند و آنها را بیشتر منتشر کنند. می گوید که چنین خواهد شد.

میچ دایر از WB Games Montreal نیز به پست Dianingana پاسخ داد و گفت: “بازی های AA توسط تیم های AAA با بودجه AAA احتمالا منجر به بهترین بازی های تمام دوران خواهد شد.”





نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید