پس از خرابی سرور اضافی، سرنوشت 2 آخرین آپدیت منتشر شده است. چندین علاقه مند به کهن الگوهای سلاح مانند تفنگ های خودکار، توپ های دستی، تفنگ های تک تیرانداز و تفنگ های پالس را به ارمغان می آورد. همچنین لیست پخش جدید مبتنی بر اتصال Crucible شامل حالتهای 6v6 مانند Zone Control، Crash، Rift و Control نیز وجود دارد.
کسانی که از آسانسور لذت می برند اما از افت جرقه در هنگام استفاده از استرند گرپل خوششان نمی آید، دیگر با مشکل مشابهی روبرو نخواهند شد. دیگر امکان پذیر نیست. تغییرات دیگر عبارتند از Tormentors، که توکنهای رستاخیز را در برخی از فعالیتها ارائه میکنند، و تنظیمات Heist Battlegrounds در فهرستهای پخش Vanguard و Nightfall.
Titans همچنین از شنیدن این موضوع خوشحال میشود که مزیت بارگذاری مجدد صلحآمیز اکنون به درستی کار میکند و Phoenix Cradle در هنگام استفاده از Burning Maul، مزیت Sol Invictus را افزایش میدهد. بازیکنان همچنین میتوانند به بهترین لباسها جایزه بدهند، اما این فقط در مورد بازیکنان تصادفی صدق میکند، نه همتایان قبیله.
برای جزئیات بیشتر به یادداشت های پچ زیر مراجعه کنید.
به روز رسانی Destiny 2 7.0.5.0
محتوای فعالیت
میدان جنگ فصل ها
- مشکلی که در آن Consecrated Essences تکراری به نظر میرسید، برطرف شد.
بوته
- اضافه شده جدید 6v6 matchmaking مبتنی بر اتصال (CBMM) Weekly Rotator، از جمله Clash، Zone Control و Rift.
- روتاتورهای حزبی 6v6 موجود اکنون ضرب و شتم، کنترل حرکت و سوختگی هستند.
- بهروزرسانیهای آموزشی Crucible برای انعکاس تغییرات در لیستهای پخش موجود.
- یک معیار برای نشان دادن رتبه بخش رقابتی اضافه شد.
- بازیکنان در بخش رقابتی Ascendant اکنون می توانند نمادها را از Shaxx خریداری کنند.
- اعطای/تذهیب نادرست در Glorious و Dredgen رفع شد. همه بازیکنان باید عناوین خود را پس از تکمیل پیروزی های مورد نیاز پس بگیرند/بازپس گیری کنند.
- افزایش استحکام پوشش مجدد کروسیبل.
- در Rift، فعال کردن گرپل دیگر جرقه نمیاندازد.
- در Rift، بازیکنان دیگر نمیتوانند جرقهها را در حین حرکت با سرعت بیش از 15 متر در ثانیه یا با استفاده از تواناییهای گریپل، غرق کنند.
عملیات پیشتاز
- سختی افسانه ای Defiant Battlegrounds به صورت هفتگی شارژ بیش از حد سلاح را می چرخاند.
- شکست دادن یک شکنجهگر اکنون به نشانههای Resurrection، مانند Champions و Hive Guardians در برخی فعالیتها پاداش میدهد.
- قفل درب Hive را در Heist Battlegrounds ثابت کرد تا در تمام نسخههای فعالیت یکسان رفتار کند.
- سختی Heist Battlegrounds را در لیست های پخش Vanguard و Nightfall تنظیم کرد.
- تعمیر یک تصادف نادر بلافاصله پس از برداشتن اولین سلول خورشیدی در فروشنده سلاح.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن دشمنان بازرگان سلاح که به طور مداوم برای رها کردن سلول های خورشیدی مورد نیاز مجدداً تولید می شوند، می توانند به طور نامحدود برای امتیاز پرورش داده شوند.
یورش ها و سیاه چال ها
- مشکلی در Duality Dungeon که در آن Nightmare of Gaullan نمیتوانست پس از بیرون افتادن از محیط به فضای رویارویی تلهپورت کند، رفع شد.
- مشکلی که در آن نقاط بازرسی بین حالتهای Legend و Master در Raids و Dungeons به اشتراک گذاشته میشد، برطرف شد.
- مشکلی در Root of Nightmare رفع شد که در آن برخورد Scission گاهی اوقات باعث قفل نرم و مانع پیشرفت میشد.
- مشکلی در Root of Nightmares برطرف شد که در آن صفحه نمایش مورد نظر VFX گاهی اوقات در صورت شکست بازیکن در مواجهه پخش نمی شد.
- مشکلی در Root of Nightmares برطرف شد که در آن Nezarek گاهی اوقات دستمالهای مرطوبی را که در نظر گرفته شده بود نمیاندازد.
ماموریت عجیب و غریب
- مشکلی که بازیکنان میتوانستند از طریق دیوارها با تلههای Vex گیر کنند، برطرف شد.
گیم پلی و سرمایه گذاری
زره پوش
- پس از ذخیرهسازی اسلات انرژی SMG، امتیاز بارگیری مجدد صلحبان، فعال نشد.
- مشکلی را که در آن Phoenix Cradle به طور مداوم مدت زمان بازی Sol Invictus buff را افزایش نمی داد، در حالی که Burning Maul مجهز بود، برطرف شد.
سلاح
- مشکلی که در آن برخی از سلاحهای گامبیت به پیروزی آرسنال عصر تاریک کمک نمیکردند، برطرف شد.
تعادل سلاح اولیه PVE
- آسیب انواع سلاح های زیر را در برابر دشمنان نوار قرمز و نارنجی در PvE افزایش داد:
– تفنگ خودکار: 25%
– تفنگ پالس، توپ دستی، تپانچه: 20%
– تفنگ پیشاهنگی: 10%
نمونه اولیه سلاح
مسلسل دستی
IKELOS SMG
- تنظیم دامنه سفارشی حذف شده است که باعث می شد پس زدن این سلاح به طور قابل توجهی کمتر از حد مورد نظر باشد. Recoil اکنون در راستای سایر SMG های تهاجمی است.
توپ دستی
- اندازه مجله Adept Exalted Truth ثابت شد که کوچکتر از نسخه استاندارد است.
تفنگ فیوژن
آتش سریع
- در هر انفجار: 245-260
- در هر ولت: 27.2 تا 28.9
- آسیب در PvE یکسان است.
تفنگ ردیابی
- افزایش آسیب پایه تا 4 درصد (آسیب پایه از 12 به 12.5 افزایش یافت).
- ضریب ضربه دقیق کاهش یافته از 1.4 برابر به 1.35 برابر (ضریب بحرانی اکنون 16.9 از 16.8 است).
- در 100 آمار پایداری 10٪ کاهش یافت (مقادیر پایین تر، مقیاس پایین تر).
تفنگ تک تیرانداز
تفنگ تک تیرانداز شلیک سریع
- کاهش 50% پس زدگی
- کل مهمات (مجله + ذخیره) 30 درصد افزایش یافت.
نارنجک انداز سنگین
- VFX گم شده برای نارنجک انداز سنگین Omolon برطرف شد.
- مشکلی که در آن هیپوتروکوئید بعدی را میتوان در Range Masterwork بهدست آورد، رفع شد. این اصلاح از افتادن سلاح در محدوده جلوگیری میکند و کپیهای موجود در محدوده را به یک ردیف هندلینگ معادل تغییر میدهد.
سلاح های عجیب و غریب
اولتیماتوم
- دیگر نمی توان اهداف را از طریق موانع تیتان مشخص کرد.
تارابا
- مقدار انرژی Ravenous Beast تولید شده هنگام آسیب دیدن را از 3% به 1% کاهش داد.
- زوم از 16 به 15 کاهش یافته است.
بازنگری صفر
- اکنون با ورود به مسیر شکارچی، جذابیتهای 4 برابری بازنشانی میشود.
- این مسئله از شلیک یک گلوله در حین ردیابی شکارچی و بازگرداندن به حالت پالس با فعال شدن Fourth Times the Charm جلوگیری می کند.
- افزایش آسیب PvE برای راندهای Hunter’s Trail تا 25٪.
- آسیب PvE دور انفجاری سنگین Hakke را تا 75 درصد افزایش داد.
نویسنده: Ravi Sinha