Destiny 2 – فصل پروتکل Starfire Deep Brutally Nerfs


Bungie تغییراتی در راه است سرنوشت 2 برای فصل Deep که در 23 می شروع به کار می کند به ما بپیوندید. این شامل بهینه سازی چندین Exotics و تبدیل آیتم های کم استفاده به تغییرات بالقوه بازی است (تاکید بر “بالقوه”). تغییرات عجیب و غریب در زره‌ها در وهله اول قرار می‌گیرند، و شاید تعجبی نداشته باشد که پروتکل Starfire عصب کشی شده است.

اما شاید خیلی ها انتظار نداشتند که این تضعیف به همان شدتی که بود باشد. انرژی به دست آمده در هر نمونه آسیب اکنون به جای 20٪ 2.5٪ است. شما همچنین 20% انرژی نارنجک در کشتن با آسیب سلاح قدرتمند بدست می آورید. دقیقاً در آب مرده نیست، اما اینطور نیست که وقتی فصل جدید شروع می شود، هر دو ثانیه یک نارنجک همجوشی پرتاب کنید.

این همه خبر بد نیست. Dawn Chorus آسیب بیشتری به پرتابه های Daybreak وارد می کند و برد و آسیب انفجار Chromatic Fire را افزایش می دهد. علاوه بر این، انفجارها بسته به کلاس فرعی که مجهز کرده‌اید، اثرات وضعیت را ایجاد می‌کنند، بنابراین می‌توانید از Wisher برای دفع دشمنان با کشتن‌های دقیق استفاده کنید. این اسپین آف Le Monarque با افزایش آسیب تک هدف است.

تمام تغییرات زره های عجیب و غریب در Season of the Depths را در زیر بررسی کنید. تغییرات عجیب و غریب سلاح هنوز فاش نشده است، پس با ما همراه باشید.

پیش‌نمایش تنظیم زره‌های عجیب و غریب فصل 21

شکارچی

Ahamkarraglas مهر و موم شده

  • این Exotic اکنون در هنگام کشتن یک هدف با حمله غوغا، سرعت حرکت و ارتفاع پرش را به مدت 5 ثانیه پس از وارد کردن آسیب غوغا افزایش می دهد.

آغوش آتوریس

  • هنگامی که پاداش های آسیب چاقوی عجیب و غریب فعال هستند، قدرت بیشتری به دست آورید.

نگهبان سوگند

  • هنگامی که به طور کامل کشیده می شود، کمان پاداشی برای آسیب در برابر مبارزان به دست می آورد. این جایزه با قرعه کشی افزایش می یابد، اما پس از چند ثانیه منقضی می شود.

نظرات توسعه‌دهنده: طراحی مجدد اصلی اکنون تا زمانی که کمان به طور کامل کشیده شده باشد، پاداش آسیب را حفظ می‌کند. به لطف ویژگی Exotic موجود، می توان این کار را به طور نامحدود انجام داد. با این حال، این منجر به برخی از سبک‌های بازی بیش از حد منفعل شد، جایی که بازیکنان احساس می‌کردند بهترین راه برای بازی این است که به آرامی با یک تساوی کامل حرکت کنند یا قبل از پریدن و تیراندازی به‌طور نامحدود پنهان شوند. با یک پنجره پاداش آسیب محدود، کمان ها با نگه داشتن قرعه کشی برای مدت کوتاهی بدون تداخل در تجربه بازی، از افزایش قابل توجهی در آسیب بهره مند می شوند.

مهار جانور تندر

  • غیرفعال کردن Arc Staff Super باعث یک انفجار کور می شود که به طور موقت آسیب سلاح های Arc را افزایش می دهد. با این حال، مسدود کردن با Whirlwind Guard دیگر مصرف انرژی را کاهش نمی دهد.

دستگاه رقص درخشان

  • زمانی که Freedodge فعال است، می کشد، مدت Freedodge را افزایش می دهد. وقتی خیلی دور از دشمن باشید دیگر غیرفعال نمی شود. با استفاده از Suspending Slam غیرفعال شد.

نظر توسعه‌دهنده: افزودن زمان اضافی برای کشتن جفت‌ها به خوبی با Marksman’s Dodge، مد زره Reaper و مد جدید Powerful Attraction که به شما امکان می‌دهد گوی‌های قدرت را از راه دور جمع‌آوری کنید. در طول تست بازی، بازیکنان می‌توانستند آزادانه برای مدت طولانی طفره بروند و گوی‌های متعددی را بیرون بکشند. با این حال، اجازه دادن به آن برای ادامه دادن slams تعلیق رایگان، ایجاد ماشین‌هایی را که بدون به خطر انداختن بقای خود، گوی‌های بی‌نهایت تولید می‌کنند، بسیار آسان کرد.

ST0MP-EE5

  • مجازات اثر هوابرد حذف شد. سرعت، فاصله لغزشی و قدرت پرش را فقط در زمانی که انرژی جاخالی کامل است افزایش می‌دهد.

نظر توسعه‌دهنده: ما می‌خواهیم ST0MP-EE5 یک فانتزی قوی داشته باشد، اما یک اجرای دائمی برای مزیت حرکتی قوی که هدف قرار دادن شکارچیان در PvP با کنترلر را بسیار دشوار می‌کند، علی‌رغم تغییرات قبلی جلوه‌های هوایی، Time نیز یک انتخاب خودکار است. . ما این تغییر را برمی‌گردانیم، اما تلاش می‌کنیم تا زمان کار را برای کمین و فرار از درگیری‌ها قابل استفاده کنیم، اما نه هر دو.

ماسک باکریس

  • برای استفاده از جایزه آسیب غیر انباشته سلاح Tier-4 تغییر کرد (این کار مانند پاداش آسیب بدون انباشته ارائه شده توسط Surge mod عمل می کند). پاداش آسیب در PvE از 10٪ به 25٪ افزایش یافته و اکنون 6٪ پاداش به آسیب سلاح در PvP اعطا می کند. دیگر نمی‌توانید با Surge Leg Armor Mod روی هم قرار دهید، اما امتیاز بیشتری نسبت به تجهیز 3 چنین حالتی به شما می‌دهد.

غول

مهاربند توپ تماس نقطه ای

  • رعد و برق اکنون اهداف را می لرزاند. افزایش آسیب PvE در هر صاعقه از 50 به 200. هنگامی که تقویت می شود، آسیب رعد و برق تا 50٪ به قیمت افزایش برد افزایش می یابد.

بدون طرح پشتیبان

  • این یک بازسازی کامل است و به طور کامل جایگزین عملکرد قدیمی می شود. اکنون نسبتاً از اثربخشی هوا و سرعت بارگیری مجدد تفنگ ساچمه ای سود می برد. در حالی که شما یک Void Overshield دارید، شاتگان آسیب بیشتری وارد می کند و آخرین ضربه شاتگان اوورشیلد شما را تازه می کند. هنگام استفاده از زیرکلاس Void، شلیک سریع نهایی با یک شاتگان یا کشتن یک دشمن قدرتمند با یک شاتگان به Void Overshield می‌پردازد و شروع به بازسازی سلامت می‌کند.

شانس دوم

  • حملات غوغا پرتاب سپر اکنون دشمنان را تضعیف می کند. خیره‌کننده یک قهرمان سد با حمله غوغا پرتاب سپر باعث 1 بار غوغا کامل می‌شود.

دژ

  • در هنگام مسدود کردن با شمشیر، بهبودی از ضربات مسدود کننده با کاهش آسیب قابل توجهی جایگزین شد (50٪ در PvE، 10٪ در PvP). رفع انسداد میزان بهبودی را دو برابر می کند و بر اساس تعداد شات های مسدود شده، مدت زمان را افزایش می دهد.

نظر توسعه دهنده: مکانیک اصلی “Heal with Perfect Guard” با کاهش آسیب برای بهبود قابلیت استفاده جایگزین شده است. نسخه‌های قبلی Perfect Guard مسدود کردن و رفع انسداد سریع را تشویق می‌کردند تا مؤثرتر باشند، اما این برای اکثر بازیکنان غیرمعمول و برای برخی غیرقابل دسترس بود. تغییرات کاهش آسیب در حین مسدود کردن و بهبودی پس از رفع انسداد به شما این امکان را می دهد که به برد غوغا در برابر سرسخت ترین دشمنان نزدیک شوید و در هنگام فرود به لطف درمان، زنده بمانید. به راحتی، با شمشیرهای عجیب و غریب خاصی (مانند The Lament) نیز به خوبی جفت می شود.

جنگجوی ابدی

  • حذف سریع با سلاح‌های Ark اکنون از همان پاداش آسیب بدون انباشته استفاده می‌کند که توسط مد Surge استفاده می‌شود تا به تدریج به آسیب سلاح‌های Ark پاداش بدهد. این به یک پاداش آسیب درجه 4 می رسد، که 25٪ پاداش خسارت در PvE و یک پاداش 6٪ در PvP ارائه می دهد، که پاداش بیشتری نسبت به داشتن 3 مد Surge مجهز می کند. در طول پاداش آسیب Tier-4، Ark kills طول مدت پاداش را تازه می کند. پس از اتمام Fist of Havoc Super، پاداش خسارت Tier 4 دریافت خواهید کرد.

شاخ خپری

  • امواج آسیب خورشید اکنون اهداف را می سوزاند.

مسیر پله های سوخته

  • تغییر به استفاده از پاداش آسیب غیر انباشته سلاح مورد استفاده توسط مود Surge. این به یک پاداش آسیب درجه 4 می رسد، که 25٪ پاداش خسارت در PvE و یک پاداش 6٪ در PvP ارائه می دهد، که پاداش بیشتری نسبت به داشتن 3 مد Surge مجهز می کند. در طول پاداش آسیب Tier-4، کشتارهای خورشیدی طول مدت پاداش را تازه می کنند. محاصره شدن فوراً پاداش آسیب درجه 4 را به همراه دارد.

راهپیمایان تپه

  • محدوده آسیب زنجیره ای کاهش یافته از 20 متر تا 12 متر و آسیب PvP از 85 تا 50.

نظر توسعه دهنده: این Exotic در PvP بسیار استفاده می شود، اما در PvE کمتر استفاده می شود. این تغییرات منعکس کننده آن است. با توجه به گستردگی زنجیره آسیب، کشته شدن توسط این Exotic بدون دیدن شخصی که شما را در PvP می کشد، آسان است، بنابراین ما دامنه آن را کاهش داده و آسیب را تنظیم کرده ایم.

وارلاک

شعاع شام

  • شکاف شما هر 5 ثانیه یک موج ضربه ای قوس منتشر می کند و باعث آسیب می شود (200 در PvE، 70 در PvP). دشمنانی که توسط این امواج شوک کشته می شوند، برای 100 آسیب اضافی منفجر می شوند و اگر زیر کلاس Ark مجهز باشند، دشمنان نزدیک را کور می کنند.

آتش رنگی

  • افزایش شعاع و آسیب انفجار ناشی از برداشتن دقیق جنبشی. انفجارها همچنین بر روی اهداف آسیب دیده، بسته به زیر کلاس مجهز، اثرات وضعیت را اعمال می کنند: کور (قوس)، سوخته (خورشیدی)، آهسته (ایستایی)، برش (رشته)، ضعیف (باطل).

همخوانی بامدادی

  • پاداش خسارات پرتابه ی صبح افزایش یافت و دیگر به دشمنان سوزان متکی نیست.

کیمیاگری سانگوین

  • ایستادن در یک شکاف یک جایزه بدون انباشته به آسیب سلاح مطابق با نوع آسیب زیر کلاس شما می دهد. این پاداش خسارت معادل دو حالت Surge Leg (17% PvE و 4.5% PvP) است.

پنجه ahamkara

  • غوغاهای قدرتمند، گوی هایی از قدرت ایجاد می کنند. هنگامی که حالت Heavy Hand مجهز شود، قدرت گوی های تولید شده افزایش می یابد (فقط یک گوی می تواند در هر دفع دشمن ایجاد شود).

نظرات توسعه‌دهنده: این Exotic از همان مزیت‌های Heavy Hand استفاده می‌کند و اگر بخواهید آن را تجهیز کنید، با Mods ترکیب می‌شود.

مانتو نبرد هارمونی

  • هنگامی که Super به طور کامل شارژ می شود، آسیب جایزه اسلحه به Tier-4 تغییر می کند، پاداش آسیب PvE از 20٪ به 25٪ افزایش می یابد، پاداش آسیب PvP از 15٪ به 6٪ کاهش می یابد. دیگر نمی‌توانید با Surge Leg Armor Mod روی هم قرار دهید، اما امتیاز بیشتری نسبت به تجهیز 3 چنین حالتی به شما می‌دهد. پاداش آسیب در حال حاضر فقط برای سلاح هایی اعمال می شود که با نوع آسیب زیر کلاس مطابقت دارند، انباشته شدن با Empowering Rift و سایر پاداش های آسیب مشابه. مدت زمان پایه این جایزه را از 6 ثانیه به 10 ثانیه (PvE) و از 3 ثانیه به 5 ثانیه (PvP) افزایش داد.

جنبه های افیدین

  • دامنه غوغا طولانی حذف شد.

نظر توسعه‌دهنده: گستره حملات غوغا گسترده‌ای باعث ایجاد موقعیت‌های عجیبی شده است که در آن، غوغاهای غوغایی بازیکنان در سناریوهایی با تاخیرهای طولانی سوسو می‌زند. این عجیب و غریب هنوز دارای مزایای بازی خنثی قوی است.

پرومتیم اسپور

  • انرژی Rift را به Solar Weapon Takedowns می دهد، اکنون انرژی بیشتری را به Solar Weapon Takedowns در حالی که در Rift ایستاده اید، می دهد. همچنین، Exotic باید در شکاف ایستاده باشد که ضربه نهایی را برای صرف انرژی توانایی کلاس و ایجاد شکاف در محل هدف می‌زند.

پروتکل starfire

  • انرژی به دست آمده در هر خسارت از 20٪ به 2.5٪ کاهش یافت. کشتن یک سلاح پیشرفته اکنون 20٪ انرژی نارنجک می دهد.

نظر توسعه دهنده: آه، پروتکل Starfire. این Exotic برای مدت طولانی از زمان سقوط Solar 3.0 قوی بوده است و نارنجک های همجوشی را برای Warlocks قدرتمندتر کرده است. در ایجاد این تغییرات، ما نخواستیم مزایای Exotics را به طور کامل از بین ببریم. اما در حال حاضر، Starfire Protocol یکی از بهترین برنامه‌های عجیب و غریب برای افزایش آسیب تک هدفی است (گلوله‌های دسته‌دار یا گرگ همراه با راکت‌انداز با موشک‌انداز به طور موثر (که به شما یک حلقه بی‌نهایت راکت و نارنجک‌های دو انفجاری می‌دهد) هوا را از اتاق خارج کنید این تغییرات با هدف کاهش آسیب سلاح های غیرفعال و امکان بازگشت سریعتر نارنجک ها انجام می شود (به طور بالقوه به دست آوردن یک یا دو نارنجک اضافی در هر مرحله آسیب) در همان زمان، هدف آن دور شدن از تسلط آسیب تک هدف و نزدیک شدن به بازی خنثی .



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید