Deathloop به این دلیل ساخته شد که Bethesda در آن زمان 3 شرم آور نمی خواست.


رافائل کولانتونیو بنیانگذار Arkane در مصاحبه با Rock Paper Shotgun گفت: Deathloop ناشر Bethesda بی شرف حق امتیاز.

من بتسدا را می خواستم بی شرف به گفته کولانتونیو، Deathloop در ابتدا قرار بود این پروژه کوچکی برای Arkane باشد تا یاد بگیرد و تا زمانی که فرصتی برای کار روی بازی بزرگ‌تر پیدا کند مشغول بماند.

کولانتونیو گفت: “بتسدا از ما می خواست کاری انجام دهیم.” «آنها واقعاً نمی‌دانستند به کجا می‌رویم. بی شرفآیا ما می خواهیم بی حرمتی 3نمی دونم، اول سریع و کوتاه بسازیم و ببینیم.

کورانتونیو نیز این را فاش کرد Deathloopقابلیت های چند نفره ممکن است نتیجه این باشد که استودیو می خواهد یاد بگیرد که چگونه بازی های چند نفره را توسعه و عرضه کند.

“بعد از آن [Deathloop] کولانتونیو ادامه داد: این در طول سال‌ها به یک چیز بزرگ تبدیل شده است. خنده دار بود. نه، من نمی خواهم این کار را انجام دهم. بی حرمتی 3اما اگر می‌توانید یک بازی کوچک پیشنهاد کنید، شاید بازی‌ای که چند نفره داشته باشد و بتوانید چند نفره را یاد بگیرید، یکی با ریزتراکنش‌ها، شاید چیزی با بازیافت زیاد، مانند بازی‌های سرکش.

تجربه استودیویی طعمه: Mooncrush همچنین به استودیو کمک کرد تا برخی از جنبه های سرکش را کشف کند Deathloopو Arkane و Bethesda می خواستند دارایی ها را در توسعه و سایر بخش های بازی بازیافت کنند.

کولانتونیو می‌گوید: «تقریباً همه در جهان درگیر نوعی بازی سرکش بودند. “بنابراین اینطور بود که “شاید کار درست این باشد که گیم پلی بازی را بازیافت کنیم، عناصری از جهان را در نظر بگیریم، و محتوا را همیشه ریمیکس کنیم.”

کولانتونیو از آن زمان استودیو را ترک کرد و Arkane را ترک کرد. Deathloop منتشر شد. او با استودیوی مستقل WolfEye Studios همکاری کرد غرب عجیب.

Deathloop در رایانه شخصی، PS5 و Xbox Series X/S موجود است. این بازی برای PC و Xbox Game Pass نیز موجود است. بررسی ما را بخوانید تا درباره Timeloop Shooter بیشتر بدانید.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید