Death Stranding 2 از “فناوری جدید” برای “CG فوتورئالیستی تر” – کوجیما – استفاده خواهد کرد


تقریباً همیشه تضمین شده است که Kojima Productions هنگام راه اندازی از فناوری پیشرفته استفاده می کندDeath Stranding 2من قصد مخالفت با این روند را ندارم. مدتی طول می کشد تا جزئیات دقیقی از نحوه انجام بازی به دست آوریم، اما هیدئو کوجیما اطلاعات جالبی را در توییتر منتشر کرده است.

آنچه که Kojima Productions بر روی آن تمرکز داردسرگردانی مرگ 2،این استودیو که ظاهراً CG فوتورئالیستی بیشتری ایجاد کرد، از مدیر نورپردازی ژاپنی مایومی نیشییاما برای ایراد سخنرانی دعوت کرد. به گفته کوجیما، این استودیو فقط تجربه نورپردازی در محیط های CG را دارد، بنابراین تیم توسعه به نیشیاما توضیح داد: “ما از او خواستیم که اصول اولیه نورپردازی لایو اکشن را نشان دهد تا با این فناوری آشنا شود.”

بازیگر Shiori Kutsuna ظاهر می شود!Death Stranding 2 کوجیما که مدل این آزمایش بود، گفت: «به خوبی بیان رنگ پوست، موهای سیاه و چشم‌های مردم آسیا دشوار است. DS2 چالش ماست ما قصد داریم از تکنیک های جدیدی استفاده کنیم که در بازی قبلی وجود نداشت، اما ابتدا باید به اصول اولیه بصری برگردیم و شروع به آزمایش کنیم. ”

جزئیاتDeath Stranding 2هر چند در حال حاضر کوجیما چند نکته در مورد انتظارات طرفداران از داستان ارائه کرد. جالب اینجاست که به دلیل همه‌گیری COVID-19 از ابتدا بازنویسی شد.

Death Stranding 2برای PS5 در حال توسعه است. تاریخ انتشار رسمی هنوز مشخص نشده است، اما به احتمال زیاد در سال آینده به فروش خواهد رسید.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید