توسعه دهندگان Dead Space Remake در مورد چگونگی بهبود Survival Horror Classic بحث کردند


فضای مرده زمانی که در سال 2008 منتشر شد، این یک افشاگری مطلق بود و هنوز هم به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک بقا در تمام دوران شناخته می‌شود، بنابراین جای تعجب نیست که انتظارات برای بازسازی بعدی اینقدر زیاد باشد. از تغییرات داستان‌گویی گرفته تا تلاش‌های جانبی جدید تا بهبود گیم‌پلی، بازسازی Motive Studios در بسیاری از زمینه‌ها بهبود پیدا می‌کند. ویدیویی که اخیراً توسط IGN آپلود شده است، اعضای مختلف تیم توسعه را بیشتر در این زمینه صحبت می‌کنند. .

به طور خاص، توسعه‌دهندگان درباره برخی از مراحلی که به بهبود و حتی پیشرفت نسخه اصلی کمک می‌کنند، صحبت می‌کنند.

«ما ترفندها و ابزارهای بیشتری داریم، بنابراین توانستیم به الهام اولیه برگردیم. فضای مرده مورد علاقه چیز، بیگانه، افق رویداد، به دنبال این نوع فیلم ها باشید و به دنبال عناصر آن فیلم ها باشید. این المان‌ها به دلیل محدودیت‌های فنی در نسخه اصلی آزمایش شدند و حتی امتحان نشدند زیرا خیلی موفق نبودند یا نتوانستند. امروز ما می توانیم این کار را انجام دهیم. “اما اگر به نسخه اصلی فکر کنید بیگانه، وقتی وارد اتاق بزرگی می‌شوید که همه تخم‌ها در مه پنهان شده‌اند، مه فراتر از جو می‌شود.اکنون [in the Dead Space remake] مه پویا و فیزیکی واقعی دارد. بله، ما می توانستیم موجوداتی را در آنها پنهان کنیم. در واقع شما می توانید دشمنان را در مه از دست بدهید. ”

البته، این بدان معناست که بازسازی نوید می دهد که تجربه ای بسیار جوی تر از نسخه اصلی 2008 باشد. همیشه یک هدف بوده است.

مایک یازیجیان، کارگردان هنری می‌گوید: «فکر می‌کنم مهمترین چیز برای من جو است. “بنابراین ما می خواستیم به آن ترسناک بازگردیم. ترسناک ترین چیز در مورد فیلم های ترسناک حس روشنایی، نور و تاریکی است که این دو چیز را پخش می کنند. همانطور که به داخل حرکت می کنید، می توانید حرکت دشمنان و بازی نور و تاریکی را ببینید. “

در همین حال، توسعه دهنده همچنین در مورد بازسازی USG Ishimura صحبت می کند. این یک نقشه بدون درز در بازسازی خواهد بود به جای اینکه به چندین بخش جداگانه تقسیم شود. البته، برای اطمینان از اینکه تلاش هرگز احساس تنش نمی کند و بازیکنان خیلی راحت نیستند، استودیو Motive یک Intensity Director جدید نیز ارائه کرده است. به نظر می رسد یکی از امیدوارکننده ترین ویژگی های جدید این بازسازی باشد.

وقتی این یک کشتی را دارید، مشکل دیگری دارید که باید پر شود، زیرا خنثی‌سازی‌های زیادی وجود دارد. [due to] دیوید روبیلارد، مدیر فنی می گوید: ما ساختار ماموریت خود را اینگونه می سازیم. “پس چگونه آن لحظه خالی را پر می کنید؟ چگونه آن “فضای مرده” را پر می کنید؟ خوب، ما این Intensity Director را ایجاد کردیم.” این چیزی بیش از یک تولیدکننده هوش مصنوعی است. لحظاتی را ایجاد می‌کند که شما را عصبانی می‌کند، و این تمام هدف است. سپس از منحنی شدت مورد نظری که طراح سطح در سطح قرار داده است پیروی می‌کند، و آن را بر اساس جایی که در خلاصه ماموریت خود قرار دارید، تعدیل می‌کند. ”

او می افزاید: «صداها، انیمیشن ها و محرک های محیطی وجود دارد». “بنابراین هواداران وارد می شوند، کشتی می شکند، چراغ ها سوسو می زنند، چراغ ها خاموش می شوند، وقایع روان پریشی رخ می دهند. این به محو شدن خطوط کمک می کند و مشخص نمی شود که چه چیزی نوشته شده است و چه چیزی نیست.”

برای جزئیات بیشتر و جنبه جدیدی از گیم پلی بازی، ویدیوی زیر را ببینید.

فضای مرده در 27 ژانویه برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. این بازی اخیرا طلایی شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید