در ویدیوی جدید فضای مرده EA Motive، سازنده Remake، تغییراتی را که در داستان بازی ترسناک آینده ایجاد کردهاند، توضیح میدهد.ویدئو، بخشی از پوشش IGN فضای مردهنویسنده ارشد جو بری، هنرمند محیط زیست تیلور کینگستون و مدیر هنری مایک یازیجیان در مورد تغییرات کوچک در روایت بازی صحبت می کنند.
به طور کلی، فضای مرده Story بهروزرسانیهای مشابهی را با آنچه که بقیه بازیهای ترسناک کلاسیک برای بازسازی آتی خود دارند دیده است. نکته اصلی این است که شخصیت اصلی، آیزاک کلارک، اکنون میتواند صحبت کند. کلارک بازی اصلی را به عنوان یک قهرمان خاموش گذراند. بری در مورد این صحبت می کند که چگونه این موضوع از تمایل به کشف واکنش های کلارک به رویدادهای بازی به وجود آمد.
“خیلی تماشا کردم فضای مرده 2بری می گوید. “او در این لحظه چه واکنشی نشان می دهد؟ حس شوخ طبعی او چیست؟ تحت فشار کلامی چگونه واکنش نشان می دهد؟ الگوی گفتار او چگونه است؟ آیا چیزی است؟” […] و من فقط سعی کردم آن شخصیت را اصلاح کنم. من سعی می کنم او را شبیه ایزاک کنم، اما او مانند یک شخصیت متفاوت احساس نمی کند. “
استودیو همچنین از فرصتی برای بهبود داستان سرایی خود استفاده کرد فضای مرده برای جنبه های مختلف مانند کلیسای واحد شناسی. این بازسازی کلیسا را خیلی زودتر در داستان نشان میداد و تعامل آن با بقیه بازی را بیشتر حس میکرد.
یکی دیگر از تغییرات جزئی، سرنوشت چن است که نقش چندانی در بازی اصلی نداشت، به جز اینکه زود مرده بود تا حال و هوای کلی را ایجاد کند. اکنون به عنوان یک ارتباط شخصی تر بین خدمه و نکرومورف ها عمل می کند. تهدید.
بری میگوید: «تبدیل چن، انتقال نکرومورف را برای خدمه بسیار شخصی میکند. این بدان معناست که نکرومورف برای هاموند بسیار شخصی است. […] منظورم این است که همه آنها در بازی اصلی هستند، فقط آن لحظات را پیدا کنید، آنها را صیقل دهید و کمی بیشتر به نمایش بگذارید. “
به عنوان یک هنرمند محیط زیست، کینگستون فضای مرده ما در مورد بازسازی ها صحبت می کنیم، اینکه چگونه تصاویر به بهبود داستان سرایی بازی کمک می کند.
کینگستون میگوید: «بسیاری از طرحهای اصلی بازی مضامین زیادی از نقوش گوتیک، معماری گوتیک و ساختارهای اسکلتی تکراری گرفتهاند. “بنابراین میتوانید ببینید که دندهها در سرتاسر تکرار میشوند. این برای برانگیختن احساس بودن در داخل یک موجود یا اسکلت بود. و اغلب به عنوان یک موجود زنده یاد میشود، گویی یک موجود در حال مرگ است.
یازیجیان در مورد اینکه چگونه سخت افزار امروزی می تواند به داستان سرایی بصری کمک کند صحبت می کند. فضای مرده اکنون می توانید به لطف سطح بالای وفاداری به سطح دیگری برسید. مثالی که یازیجیان می آورد دفتر نیکول است. وسایل و آیتم های بیشتری وجود دارد که شخصیت نیکول را توضیح می دهد. این سه نفر همچنین در مورد نمایشگرهای فعلی با کیفیت بالا صحبت می کنند که به بازیکنان اجازه می دهد متن درون بازی را بخوانند.
بری میگوید: “در یک مقطعی، من با یک هنرمند کار میکردم و آنها گفتند “Marker همه مقالات Unitology را دارد، اما در حال حاضر وضوح تصویر برای خواندن آنها در اصل بسیار پایین است. چه متنی را اینجا میخواهید؟” . دلیل اینکه من سعی می کنم به آن فکر کنم این است که مردم مانیتورهای 4K و چیزهایی با وضوح بالا دارند تا بتوانند همه این چیزها را بخوانند. من فقط سعی می کردم مطمئن شوم که وجود دارد.”
فضای مرده در 27 ژانویه برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود.
نویسنده: Shunal Doke