توسعه دهنده EA Motive جزئیات جدیدی در مورد برنامه های آینده خود فاش کرده است. فضای مرده بازسازی در یک پست وبلاگ توسعه دهنده جدید در وب سایت رسمی بازی. این بار بر روی ویژگی جدیدی به نام Intensity Director تمرکز می کنیم.
به این معناست که راهی برای نگه داشتن بازیکنان در هر زمان باشد فضای مردهاریک باپتیزات، کارگردان ارشد بازی، Intensity Engine را به عنوان “روشی برای کنترل سطح استرس بازیکن و اطمینان از اینکه چیزی همیشه در حال رخ دادن است” توصیف می کند.
اساساً این سیستم عملکرد کلی بازیکن در بازی را اندازه گیری می کند و به صورت پویا وقایع را تنظیم می کند تا بازی ترسناک تر شود. با این حال، Intensity Engine فراتر از چیزهایی مانند کارگردان Left 4 Dead است، زیرا می تواند بر جنبه هایی مانند مه، بخار و حتی تغییرات صدا و نور تأثیر بگذارد.
مثال نشان داده شده در پست زمانی است که بازیکن با یک اتاق نسبتاً آرامشبخش مواجه میشود. من فقط چند بار صداهای وهم انگیز را در آنجا تجربه کرده ام، اما به غیر از آن، ترس زیادی ندارم.
استیون سیسیولا، طراح ارشد سطح، می گوید: «اما ممکن است به اتاق دیگری بروید. سخت تر اما بعد به بازیکن استراحت بدهید. ما اساساً اوج و فرود تنش را دنبال میکنیم، بنابراین مطمئن میشویم که این فقط یک سری رویدادهای با شدت بالا نباشد، زیرا از نظر احساسی خستهکننده است. شما فکر می کنید، “دیگر نمی توانم تحمل کنم”. “
این استودیو کمی با Intensity Engine تست کرده و بازی کرده است و طبق پست ارزشش را داشت. توسعهدهندگان توضیح میدهند که فصلها را آزمایش کردند و دریافتند که وحشتهای ایجاد شده توسط موتور شدت تقریباً از سناریوهای مستقیمتر قابل تشخیص نیستند.
دیوید وینسنت، توسعهدهنده ارشد نرمافزار، گفت: «بیشتر متعجبم. همانطور که می دانید وقتی فیلم های ترسناک تماشا می کنید همه چیز در نانوثانیه اتفاق می افتد. همه چیز با دقت برنامه ریزی و اجرا شده است. چطوری با ژنراتور دینامیک تکثیرش کنم امکانش نیست! با این حال، معلوم شد که من واقعاً توانستم احساس مشابهی داشته باشم. “
فضای مرده قرار است در 27 ژانویه منتشر شود و برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود.
نویسنده: Shunal Doke
ارسال پاسخ