فضای مردهبه طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین و ترسناک ترین بازی های بقا-ترسناک در تمام دوران در نظر گرفته می شود، و توسعه دهنده استودیوی Motive به دنبال آن است که در بازسازی آتی خود، وحشت را از طرق مختلف افزایش دهد. با این حال، اگر اوضاع در مسیر توسعه کمی متفاوت بود،فضای مردهاین بازسازی میتوانست به یک تغییر مهم دیگر ختم شود که میتواند عنصر ترسناک را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
اخیراً در Inverse صحبت کردم،فضای مردهکارگردان Realization Joel MacMillan فاش کرده است که Motive Studio به فکر حذف کامل ویژگی Pause است. این باعث میشود که بازیکنان بدون عصا ثابت بمانند که بتوانند حرکت را متوقف کنند و وقتی اوضاع خیلی شدید میشود نفس بکشند.
او گفت: «در یک بازی ترسناک، میتوانید مکث کنید و لحظاتی امن در آنجا وجود دارد. “شما می توانید نفس بکشید. بنابراین نمی توانید بازی را برای همه متوقف کنید.
“من فکر می کنم حذف آن به عنوان یک ویژگی، بازی های ترسناک را بسیار تاثیرگذارتر می کند. در واقع احساس ناامنی می کند.”
مک میلان افزود: «هنوز وقتی این بازیها را انجام میدهم عصبی میشوم». “من شخصاً دوست دارم دکمه مکث داشته باشم. توصیه می شود.”
البته استودیوی Ultimate Motive تصمیم خود را بر خلاف این ایده گرفت.فضای مردهبازسازی به شما اجازه می دهد تا اکشن را متوقف کنید، و مطمئناً ایده جالبی است، به خصوص در این ژانر. سال ها بدون شک ثابت شده است … آینده نه چندان دور.
از طرفی در همین مصاحبهفضای مردهاین بازسازی همچنین تایید کرد که نقشه های بازسازی شده در بازی برخلاف نقشه های سه بعدی اصلی، دو بعدی خواهند بود و این بازی دارای گزینه New Game Plus خواهد بود.
فضای مردهدر تاریخ 27 ژانویه برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس خواهد بود.
نویسنده: Shubhankar Parijat
ارسال پاسخ