دیدگاه اصلی بازی Dead Island 2 “بیش از حد پیچیده” بود – Dambuster Studios


می شد به خاطر شک و تردید بخشیده شد.جزیره مرده 2اکشن RPG تجربه خوبی بود، اما به دلیل چرخه توسعه طولانی و شکنجه‌آمیز و تاخیرها و راه‌اندازی مجدد آن، زمان زیادی از راه‌اندازی اخیر آن گذشته است. یکی از بزرگترین نقاط قوت آن تمرکز آن است. و در ویدئویی که اخیرا توسط IGN منتشر شده است، مدیر خلاق James Worrall توضیح داد که این تغییر بزرگی از دیدگاه اصلی بازی است.

به گفته ورال، چشم انداز اولیه این بودجزیره مرده 2زمانی که در سال 2014 معرفی شد و قرار بود توسط Yager توسعه یابد، احتمالاً بیشتر از آن چیزی که بتواند بجوید جوید.

زمانی که استودیو Dambuster مدیریت را بر عهده گرفت، او ادامه داد:جزیره مرده 2توسعه، رویکرد بسیار متمرکزتری را در پیش گرفت و تصمیم گرفت بر آنچه که آنها احساس می کردند تمرکز کندجزیره مردهتجربه.

او گفت: «به طور کلی، مشکلی که بازی‌ها با آن روبرو هستند شکوفایی پیچیدگی است، که فکر می‌کنم زمانی که استودیوها سعی کنند بازی‌های خود را به بازار عرضه کنند، این مشکل برمی‌گردد.» و در اوایل تصمیم گرفتیم، “خب، نه، فقط انسان ها در مقابل زامبی ها هستند. ما از موتور Gore استفاده می کنیم تا نبرد را واقعاً شهودی، لمسی و در چهره شما بسازیم.”

سازنده قبلاً تأیید کرده بود که دیدگاه اولیه یاگر برای این پروژه “هرگز” به عنوان الهام بخش نهایی بازی توسعه یافته Dambuster مورد استفاده قرار نگرفت.

جزیره مرده 2برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC موجود است. در اینجا درباره پشتیبانی پس از راه اندازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید