Cyberpunk 2077از بسیاری جهات نتوانست انتظارات بالای ما را برآورده کند. به عنوان مثال، محتوایی که بازی با آن عرضه شد به سختی مطابق با استانداردهای مورد انتظار بود، اما در عین حال محتوای زیادی وجود داشت که توسعه دهنده CD Projekt RED تصمیم گرفت آن ها را در سطح اصلی قرار دهد. من از زمان انتشارش توانستم آن را در بازی و فایل هایش پیدا کنم.
البته، توسعه یک فرآیند تکراری است و بریده شدن محتوا و بدون استفاده ماندن تقریباً برای هر بازی ساخته شده عادی است. در جریان اخیر در توییچ،Cyberpunk 2077طراح Quest Paweł Sasko بینش بیشتری در مورد چگونگی پیشرفت اکشن-RPG به طور خاص در طول توسعه ارائه کرد. ساسکو توضیح داد که محتوای بدون استفاده در بازی استفاده نشده است زیرا “ضعیف” و فاقد سطح کیفی لازم است.
یکی از نکات کلیدی که میخواهم در اینجا به آن اشاره کنم این است که هر محتوای بلااستفادهای که میخواهید درباره آن مطالبی بسازید، محتوای بلااستفاده همیشه استفاده خواهد شد. [for] دلیلی وجود دارد،” گفت ساسکو (از طریق MP1st). و من همیشه به بازیکنان و همچنین مطبوعات میگویم که وقتی واقعاً یک بازی میسازید، مسئولیت شما بهعنوان یک طراح این است که در واقع همه تماسها را درباره آنچه در بازی رخ میدهد انجام دهید. این مسئولیت شماست، و وقتی اوضاع ضعیف است. و کیفیت وجود ندارد، و گاهی اوقات ایدهای را میبینید و پتانسیل آن ایده وجود ندارد، خواهید دید که راهی برای وارد کردن آن به ماموریتها، مکانها یا ویژگیهای گیمپلی 9/10 وجود ندارد.[s]”
CD Projekt RED در حال حاضر روی آن کار می کندCyberpunk 2077گسترش،آزادی شبح،جزئیات در ژوئن به اشتراک گذاشته خواهد شد. طرفداران امیدوارند که بازی پایه به طور قابل توجهی بهبود یابد.
توسعه دهنده همچنین اخیرا حالت Overdrive را اضافه کرده است که ردیابی مسیر را به نسخه رایانه شخصی بازی اضافه می کند. بیشتر بدانید.
Cyberpunk 2077برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC موجود است.
نویسنده: Shubhankar Parijat