Phantom Liberty در Cyberpunk 2077 توسعه CD Projekt RED موفقیت آمیز بود و سال گذشته بیش از 5 میلیون نسخه فروخت. اما شاید تاثیرگذارتر نرخ اتصال به IGN باشد که مدیر عامل شرکت میخال نواکوفسکی تایید کرد که حدود 23 درصد است.
چرا این نکته قابل توجه است؟ همانطور که او در توییتر توضیح داد: The Witcher 3: Wild Hunt گسترش، سنگ دل و خون و شرابنرخ دلبستگی 22 درصد و 24 درصد در سه ماه اول به دست آورد. آزادی فانتوم دستیابی به 23 درصد در بازه زمانی مشابه در حال حاضر خوب است، اما برخلاف این بسط ها، بیش از دو سال و نیم پس از بازی پایه منتشر شد.
نواکوفسکی گفت که تصمیم برای انتشار این الحاقیه تا مدت ها پس از بازی پایه “کمی غیر منطقی” بود. با این حال، “این رویداد ثابت می کند که محتوای جامد که مردم از آن راضی هستند راهی است.” البته به روز رسانی رایگان سایبرپانک 2077، اضافه شدن یک سیستم متروی مدرن مطمئناً به حفظ علاقه کمک کرده است.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. بررسی ما از گسترش را اینجا بخوانید. همچنین بررسی ما از بازی پایه را بخوانید.
@PaulTassi من می توانم به شما در مورد نرخ Att برای گسترش Witcher 3 که در مقاله شما ذکر شده است کمک کنم. سه ماه پس از انتشار Hearts of Stone & Blood and Wine، میزان تکمیل 22% و 24% بود. در یک دوره مشابه، Phantom Liberty نیز بین این مقادیر وارد شد. (1/2) https://t.co/x3NEO9eTu0
— Michalnowakow (@michalnowakow) 8 ژانویه 2024
TBH، تصمیم برای ادامه گسترش بازی تکنفره تا مدتها پس از عرضه کمی خلاف واقع بود. اما این حادثه ثابت می کند که محتوای محکمی که مردم از آن راضی هستند راهی است که باید طی شود. (2/2)
— میکال نواکوف (@michalnowakow) 8 ژانویه 2024
نویسنده: Ravi Sinha