طرح اولیه برای CD Projekt RED این بود: سایبرپانک 2077 کار پس از انتشار شبیه به واکنش توسعه دهندگان بود ویچر 3، اوضاع اینطور نیست.جایی که ویچر 3 سال گذشته، CD Projekt RED دو الحاق کامل را پس از عرضه تایید کرد. فانتوم لیبرتی خواهد بود سایبرپانک 2077 اولین و تنها پسوند.
در جریان تماس اخیر درآمد سه ماهه CD Projekt، این شرکت روی این تصمیم تاثیر گذاشت و توضیح داد که چرا تصمیم به توسعه تنها یک نسخه از RPG اکشن سایبرپانک خود گرفته است.
هنگامی که در یک جلسه پرسش و پاسخ در یک کنفرانس در مورد سطح موفقیت تجاری سؤال شد. فانتوم لیبرتی باید منتظر بمانیم و ببینیم تا CD Projekt RED برای دومین الحاقیه چراغ سبز نشان دهد. Cyberpunk 2077میکال نواکوفسکی، معاون ارشد توسعه تجارت گفت. فانتوم لیبرتی صرف نظر از فروش، این تنها گسترش RPG است و اگرچه این تصمیم بر اساس عوامل تجاری گرفته نشده است، CD Projekt RED برای پروژههای آینده به Unreal Engine 5 تغییر مکان داده است، بنابراین این گسترش به این دلیل است که قرار است آخرین پروژه ای که توسعه دهنده می سازد. با موتور قرمز داخل.
نواکوفسکی گفت: «همانطور که مدتها پیش اعلام کردیم، این تصمیم در واقع قبلاً گرفته شده است. “ما قصد نداریم توسعه دوم یا سومی را انجام دهیم. این تنها بسط بازی است. ربطی به اعداد یا رضایت از فروش یا هر چیز دیگری ندارد. صادقانه بگویم، این یک تصمیم فنی است. در حال حاضر، این آخرین باری است که روی موتور RED کار می کنیم. همانطور که می دانید، حداقل در حال حاضر، ما در حال کار بر روی موتور Unreal Epic هستیم و تصمیم گرفته ایم که این تنها موتور باشد. این یکی از دلایل کلیدی بود.”
فراتر فانتوم لیبرتی، CD Projekt RED تعدادی پروژه جدید بزرگ در دست کار دارد که همه آنها بر روی Unreal Engine 5 ساخته خواهند شد. Cyberpunk 2077 عاقبت پروژه orion، خط اصلی زیر جادوگر عنوان (که شروع یک سه گانه جدید را نشان می دهد)، و پروژه هادال، این اولین IP داخلی جدید استودیو است و همچنین RPG خواهد بود.
علاوه بر این، با همکاری Fool’s Theory، یک استودیوی شخص ثالث متشکل از کهنهکاران سابق CDPR، توسعهدهنده همچنین در حال کار بر روی یک بازسازی جهان باز از نسخه اصلی است. جادوگر این عنوان همچنین از Unreal Engine 5 استفاده می کند.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ‘ در 26 سپتامبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. CD Projekt RED گفت از اعداد پیشسفارش «بسیار راضی» است و همچنین تأیید کرد که «اکثریت» تیم توسعهدهنده به بازی اصلی بعدی خواهند رفت. جادوگر بازی
نویسنده: Shubhankar Parijat