توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 نمی خواستند پایان اصلی را با Phantom Liberty کمرنگ کنند.


آزادی فانتوم ماه گذشته منتشر شد سایبرپانک 2077، نشان دهنده اولین و آخرین بسط پرداخت شده برای FPS/RPG CD Projekt است. این یک موفقیت بزرگ بود، با فروش 3 میلیون نسخه در هفته اول و با استقبال گسترده منتقدان، داستان بازگشت قدرتمندی را برای توسعه دهنده پس از عرضه بحث برانگیز به پایان رساند.

با این حال، با توجه به این داستان، آزادی فانتوم و در مورد اینکه چگونه به پایان می رسد، باید تعجب کنید که آیا توسعه دهندگان به ادامه هر یک از پایان های بازی پایه فکر می کنند یا خیر. اسپویلر برای آزادی های فانتوم لطفا توجه داشته باشید که موارد زیر متوقف خواهد شد.

PC Gamer با کارگردان داستانی Igor Sarzyński درباره همین موضوع صحبت کرده است. ما چندین سناریو دیگر را در نظر گرفتیم، اما هیچ‌کدام از آنها ادامه داستان اصلی بازی نبودند. پایان‌ها بسیار متنوع بودند و می‌خواستیم همه چیز را در یک رشته بعد از داستان اصلی انجام دهیم. برای درک، شما نمی‌خواهید یکی را انتخاب کنید و انتخاب دیگری را نادیده بگیرید.»

البته موضوع فقط انتخاب بازیکن نیست. پایان دقیقاً همانطور که می‌خواستیم نوشته شده است، به بازیکنان احساس ناراحتی می‌کند، آنها را وادار به فکر کردن می‌کند و پاسخ واضحی به آنها نمی‌دهد. آنها به شما می‌چسبند. نیازی نیست آنها را کم کنید. نه. گاهی اوقات کمتر، بیشتر است. “

در مورد پایان جدید اضافه شده توسط گسترش، این نیز یک تسکین است و ممکن است یکی از سنگین ترین نتیجه گیری های داستان V در نظر گرفته شود. سارزینسکی می گوید: “من همیشه می خواستم پایانی اضافه کنم که V درمان می شود و زنده می ماند. اما هزینه باید بسیار زیاد باشد.” پروژه orionدر حال توسعه است، بنابراین باید جالب باشد که ببینیم بازیکنان به کجا خواهند رفت.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. بررسی ما را در اینجا بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید