کارگردان جستجوی Cyberpunk 2077، Paweł Sasko فاش کرد که PCGamesN در جریان پخش Twitch که شکایات بازیکنان در مورد خطی بودن داستان بازی موجه بود، کشف شد. ساسکو انتظارات بازیکنان و نحوه نگاه توسعه دهندگان به خطی بودن بازی را شرح می دهد.
ساسکو می گوید: «خیلی اتفاق افتاده است. اول از همه، بازیکنان انتظار بیشتری داشتند. ویچر 3 ساخته شده است پانک سایبری موارد غیرخطی بسیار زیاد است، اما حدس میزنم انتظاراتم بالاتر بود. “
ساسکو در مورد اینکه چگونه از بازیکنان انتظار می رفت به شعبه های بزرگ بپردازند صحبت می کند Cyberpunk 2077 توسعهدهندگان معتقد بودند که تغییرات جزئی کافی است، اما خط داستانی بسته به انتخابهایی که انجام میدهند. او می گوید: «به نظر من یک شاخه کوچک کافی نبود.
ساسکو میگوید: «ما توسعهدهندگان غیرخطی بودن را به روشی بسیار گستردهتر از بازیکنان تفسیر میکنیم. “بازیکنان فکر می کنند، “آیا می توانم انتخاب های کاملاً متفاوتی داشته باشم و محتوای کاملاً متفاوتی ببینم؟”
او ادامه می دهد: “فکر می کنم خوب است. فکر می کنم می توانستیم بهتر عمل کنیم.” “ما می دانیم که چگونه این کار را بهتر انجام دهیم. من از ما انتظار بیشتری دارم.”
توسعه دهنده CD Projekt RED در حال حاضر برای انتشار اولین DLC بزرگ خود آماده می شود. Cyberpunk 2077–فانتوم لیبرتیاین DLC که برای سال 2023 برای PC، PS5 و Xbox Series X/S برنامه ریزی شده است، بیشترین بودجه را در بین DLC های CDPR تا به امروز داشته باشد. جدیدترین تیزر را ببینید.
نویسنده: Shunal Doke
ارسال پاسخ