Cuphead: یک دوره پایانی خوشمزه در طول چرخه توسعه طولانی خود تاخیرهای قابل توجهی را تجربه کرده است، اما با توجه به موفقیت قابل توجه و تجاری که گسترش از زمان انتشار در اوایل سال جاری برخوردار بوده است، فاصله بین انتشار بازی پایه و انتشار آن، واضح است که وجود دارد فاصله طولانی در DLC اثرات منفی زیادی نداشت.
در واقع، حتی چند ماه پس از انتشار، به فروش خود ادامه می دهد. Developer Studio MDHR اخیراً در توییتر اعلام کرد که: Cuphead: یک دوره پایانی خوشمزه از زمان عرضه در ماه ژوئن تاکنون بیش از 2 میلیون دستگاه در سراسر جهان در تمام پلتفرم ها فروخته است. این نسبت به فروش 1 میلیون واحدی در حدود دو هفته پس از انتشار افزایش یافته است.
در بررسی ما Cuphead: یک دوره پایانی خوشمزه، ما به آن نمره 9/10 دادیم.Cuphead: یک دوره پایانی خوشمزه خوشبختانه تلاشی برای اختراع مجدد چرخ نمی کند.در حال حاضر به گیم پلی شگفت انگیز نیاز دارید سر فنجان، فقط بیشتر اضافه کنید سر فنجان در بالا. Miss Chalice یکی دیگر از شخصیت های جدید عالی است که بازگشت به بازی پایه را سرگرم کننده می کند حتی اگر قبلاً بازی را شکست داده باشید. ‘ بازبینی کامل را اینجا بخوانید.
سر فنجان و DLC آن برای PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است.
با کمال تعجب می توان اعلام کرد که Delicious Last Course موفق به کسب دو پلاتینیوم شده و 2 میلیون نسخه در تمام پلتفرم ها فروخته است.
یک تشکر بزرگ از همه کسانی که در این ماجراجویی جدید Cuphead، Mugman و خانم Chalice به ما پیوستند. حمایت شما برای ما ارزش جهانی دارد. pic.twitter.com/nsfpSFiw4Z
– Studio MDHR (@StudioMDHR) 13 دسامبر 2022
نویسنده: Shubhankar Parijat
ارسال پاسخ