کنترل شرکای طراح اصلی با NetEase برای ایجاد استودیو Anchor Point


NetEase از افتتاح یک استودیوی بازی سازی جدید خبر داد. این توسعه‌دهنده جدید که Anchor Point Studios نامیده می‌شود، توسط Paul Ehreth رهبری می‌شود که 20 سال تجربه در ساخت بازی‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها دارد و فهرست قابل توجهی از دستاوردها را پشت سر خود دارد.

برخی از بازی هایی که Ehreth روی آنها کار کرده است شامل طراح کمپین برای Halo 4 و 5 و اخیراً به عنوان طراح اصلی برای Control است. پیت تورنتز به عنوان مدیر عملیات به Ehreth خواهد پیوست. تورنت همچنین دارای لیست اعتباری قابل توجهی از جمله Halo، Ghost of Tsushima، The Division و Red Dead Redemption 2 است.

استودیو Anchor Point در بارسلون، اسپانیا و سیاتل، ایالات متحده آمریکا مستقر است. این استودیو در حال حاضر توسعه دهندگان، هنرمندان و طراحان را برای تمامی دفاتر استخدام می کند. دفتر اصلی استودیو در اسپانیا واقع شده است.

Ehreth در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما به طور رسمی در زادگاه پدربزرگ و مادربزرگ خود در بارسلون یک مجری داریم و شروع به ساخت یک تیم قوی برای سفر اکتشافی خود به همراه NetEase Games می کنیم.” شعار استودیو ما “Per Aspera, Ad Astra”. زیرا ما می‌خواهیم ماجراجویی‌هایی بسازیم که تازه بمانند و تجربه‌های منحصربه‌فردی را ارائه دهیم که افراد را هر بار که بازی می‌کنند شگفت‌زده و خوشحال می‌کنند. امیدوارم از چالش هایی که قرار است با آن روبرو شویم آگاه باشید. ما از NetEase Games برای آزادی خلاقانه و منابع برای ساختن این دنیای به هم پیوسته که فراتر از بازی‌ها گسترش می‌یابد و به رسانه‌های دیگر می‌رسد، تشکر می‌کنیم. ”

نه NetEase و نه Anchor Point Studios هیچ اعلامیه ای در مورد اینکه اولین پروژه استودیو جدید چه خواهد بود، اعلام نکرده اند، اما با توجه به اندازه استودیو، به احتمال زیاد این پروژه یک پروژه بزرگ AAA خواهد بود.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید