من چند روزه از کامپیوترم استفاده میکنم شهرها: Skyline 2 مشکلات عملکردی زیادی دارد که سازنده Colossal Order قبل از انتشار عنوان نسبت به آن هشدار داده بود. اخیرا در Reddit AMA، استودیو فاش کرد که هدف عملکرد City Builder نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه است.
این استودیو علاوه بر شفاف سازی اهداف عملکرد خود، همچنین توضیح داد که چرا سازندگان شهر نباید نرخ فریم بالاتر را هدف قرار دهند، با این استدلال که هدف گذاری برای نرخ فریم بالاتر هیچ سود واقعی ندارد.
“با توجه به ماهیت بازی، هدف 30 فریم در ثانیه است. از آنجایی که شهرهای در حال رشد لزوماً وابسته به CPU هستند، (مطمئناً) هیچ منفعتی واقعی برای سازندگان شهر وجود ندارد که به دنبال FPS بالاتر (برخلاف تیراندازی چند نفره) هستند. هیچ مزیتی وجود ندارد.” استودیو گفت. . آنچه در این نوع بازی مهمتر است، اجتناب از لکنت و داشتن یک رابط کاربری پاسخگو است.
این بیانیه همچنین خاطرنشان می کند که اگرچه هیچ نقطه ضعف واقعی برای هدف گیری 60FPS وجود ندارد، شبیه سازی ها نشان می دهد که شهرها: Skyline 2 با سرعت به روز رسانی 30 فریم بر ثانیه طراحی شده است. این استودیو همچنین اعلام کرد که با چالش های قابل توجهی در رندر کردن تصاویر بازی در سطوح نزدیک و دور روبرو است.
در همین حال شهرها: Skyline 2 اگرچه در اوایل این هفته بر روی رایانه شخصی منتشر شد، اما نسخه کنسولی بازی به بهار 2024 به عقب کشیده شد. این احتمالاً به این دلیل است که استودیو برای بهینهسازی بازی در زمان راهاندازی رایانه شخصی مشکل داشت.
نویسنده: Shunal Doke