توسعه‌دهنده می‌گوید «ما سخت روی بهبود کار می‌کنیم» فروش «Cities: Skylines 2» از یک میلیون نسخه فراتر رفت.


شهرها: Skyline 2 اگرچه در اکتبر گذشته پس از انتظارات فراوان راه اندازی شد، اما اولین شبیه ساز شهرسازی سخت تر از آن چیزی بود که توسعه دهنده Colossal Order و ناشر Paradox Interactive انتظار داشتند. این بازی به دلیل مشکلات اجرایی منتشر شده (که سازندگان حتی قبل از عرضه بازی در مورد آن هشدار داده بودند) و عدم وجود برخی ویژگی های فنی و گیم پلی بازی مورد انتقاد بسیاری از افراد جامعه قرار گرفت.

با این حال، به نظر می رسد هنوز هم فروش خوبی داشته باشد. Paradox Interactive در گزارش مالی آخر سال اخیر خود اعلام کرد که تا پایان سال 2023، شهرها: Skyline 2 بیش از 1 میلیون دستگاه فروخته شد.

با این حال، این شرکت اذعان کرد که بازی راه اندازی سختی داشت و گفت: «ناراحت کننده است که ما انتظارات بازیکنان را در مورد عملکرد اولیه، انتشار پلتفرم و ویژگی‌ها برآورده نکردیم». پارادوکس گفت که توسعه دهنده Colossal Order “به سختی روی بهبودها کار می کند” و همچنان “متعهد به ادامه بهبود و توسعه بازی است” و این پروژه را “تعهد طولانی مدت” نامید. توضیح داده شده است که.

نوامبر گذشته، Colossal Order اعلام کرد که فرکانس برنامه ریزی شده خود را به تعویق می اندازد. شهرها: Skyline 2 به‌روزرسانی‌های پس از راه‌اندازی، زیرا به نظر می‌رسید روی وصله‌های بزرگ‌تر تمرکز می‌کنند که بزرگترین مشکلات بازی را هدف قرار می‌دهند. تا پایان ماه مارس، سازندگان شهر نیز اولین DLC خود را در قالب بسته دارایی Beach Properties دریافت خواهند کرد.

شهرها: Skyline 2 در رایانه شخصی موجود است. بهار امسال برای PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید