CDPR می گوید Unreal Engine 5 توسعه سه گانه بعدی Witcher را کارآمدتر می کند


CD Projekt RED کمی بیش از یک سال پیش اعلام کرد که موتور RED داخلی خود را به تدریج کنار می گذارد و کل خط لوله توسعه خود را به Unreal Engine 5 منتقل می کند.جادوگربازی، اسم رمزطرح پلاریس، اولین بازی این استودیو خواهد بود که بر روی مجموعه ابزار توسعه اپیک گیمز ساخته می شود. در یک کنفرانس درآمد اخیر، آدام کیسینسکی، مدیرعامل CD Projekt دوباره به این موضوع اشاره کرد و بینش بیشتری در مورد اینکه چگونه این تصمیم می‌تواند به استودیو کمک کند تا به جلو برود، به این موضوع پرداخت.

به گفته کیسینسکی، استودیو هنوز در حال عادت کردن به موتور جدید است.قطبی به این ترتیب، پس از تعویض موتور شتاب نگرفته است، اما به نظر می رسد که برای دنباله آن “تولید روان” است.جادوگربازی ها در فاصله 6 سال از یکدیگر.

“ما در سمت خط لوله و سمت مجموعه ابزار آماده می شویم. برخی از توسعه دهندگان هنوز در حال یادگیری هستند [Unreal Engine 5] در عین حال، ما تیمی داریم که با Epic روی تمام جنبه‌های مورد نیاز برای یک RPG جهان باز و داستان محور کار می‌کنند.» او (از طریق Wccftech) گفت. “قطعا، [our] پروژه اول، قطبی، ممکن است سرعتش کم نشود… اما شتاب نمی گیرد [development] روند. اما تولید باید برای پروژه بعدی شما روانتر باشد.به همین دلیل است که ما سه بزرگ داریم جادوگر بازی ها تا 6 سال پس از انتشار قطبی،به اختصار ویچر 4

در ماه می سال گذشته، CDPR تایید کرد که:ویچر 4در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و بیش از 100 نفر روی آن کار می کنند و تغییر به Unreal Engine 5 کارایی توسعه را بهبود بخشیده است.

در حقیقت،بازسازی ویچراین بازی کاملاً جهان باز نیز در Unreal Engine 5 توسط Fool’s Theory با همکاری CD Projekt RED در حال ساخت است و در تاریخ بعدی منتشر خواهد شد.طرح پلاریس.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید